TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילת מדווחת על ניסוי מוצלח, לראשונה אי פעם, של קישוריות 5G על גבי לוויין נמוך-מסלול, באמצעות לוויין ה-Phase 1 LEO של Telesat


גילת
בניסוי שבוצע בידי מפעיל Tier-1 אירופאי במרכז לחדשנות 5G של אוניברסיטת סוריי, הוצגה קישוריות 5G על גבי LEO עם המודם של גילת

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי המודם הלווייני של גילת המיועד ללווייני LEO אפשר, לראשונה אי פעם, העברת שירותי 5G על גבי לוויין במסלול לווייני נמוך (LEO). הניסוי המוצלח בוצע בידי מפעיל Tier-1 אירופאי בחודש שעבר באמצעות שימוש בלוויין ה-Phase 1 LEO של Telesat המחובר למרכז בדיקות ה-5G של אוניברסיטת סוריי.


ההדגמה כללה צ'אט בווידאו, גלישה באינטרנט, וצפייה ישירה בווידאו באיכות של עד 8K. בנוסף, צוות הפרויקט שידר וידאו 4K לקצה רשת ה-5G, יכולת שתהווה בעתיד תפקיד מרכזי ברשת 5G. בחינה בזמן אמת של צפייה בתכנים עשירים אלו הושגה באמצעות שימוש בטכנולוגיית סלולר 5G אשר מציעה יתרונות רבים אך דורשת פתרון תמסורת מתקדם אשר יכול להרחיב יתרונות אלו במהירות ובעלות משתלמת למשתמשים בפריפריה. הבדיקה אישרה כי ניתן לספק את פתרון ה-5G הנדרש באמצעות טכנולוגיית המודם הלווייני של גילת עם לוויין ה-Phase 1 LEO של Telesat.


" Telesatגאה לשתף פעולה עם חברות חדשניות כמו גילת אשר זיהתה את הפוטנציאל שבמערכת ה-LEO של Telesat בכדי לאפשר שימוש ביישומי 5G הדורשים השהיה נמוכה כמו צפייה בווידאו באיכות 4K, "אמר מישל פורסט, מנהל תחום ההנדסה ב-Telesat. "הניסוי שבוצע אישר כי ארכיטקטורת ה-LEO המעולה של Telesat מאפשרת אספקת שירותים הרגישים להשהיות ובקצב נתונים גבוה כמו קישוריות 5G".


"גילת גאה לקחת חלק באבן דרך תעשייתית המציגה את יכולות פתרון התמסורת שלנו אשר מאפשר הצגת תוצאות חסרות תקדים ליישומי הדור הבא, 5G, על גבי לוויין ה-Phase 1 LEO של Telesat, אמר אמיר יפה, ראש תחום לקוחות גלובליים בגילת. "ניסוי זה מחזק עוד יותר את שיתוף הפעולה האסטרטגי של גילת עם Telesat בהצגת יישומים ברמה הגבוהה ביותר על גבי לוויין LEO ומחזק עוד יותר את מעמדה של גילת כמובילה בתמסורת סלולרית."

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה.


משפטים מסוימים במסגרת פרסום זה שאינם מבוססי מידע שהיה מצוי בידי החברה נכון למועד הפרסום, הינם בגדר מידע צופה פני עתיד כהגדרת מונח זה בחוק האמריקניPrivate Securities Litigation Reform Act of 1995. המילים "הערכות", "כוונות", "ציפיות", "אמונות" ומילים דומות לאלו מבטאות מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד מטבעו כפוף לסיכוני אי-התממשות ומידע כאמור הינו בלתי וודאי.


 גורמים רבים עלולים לגרום לתוצאות, ביצועים או הישגים בפועל שיהיו שונים באופן מהותי מאלה המיוצגים, באופן ישיר או מרומז, על ידי המידע צופה פני עתיד, וזאת, בין היתר, בשל: שינויים בסביבה העסקית, אי-יכולת הטמעת מוצריה של גילת בשוק, אי-יכולת לפתח ולהציג בזמן טכנולוגיה חדשה, מוצרים ויישומים, שינויים תכופים בסביבה העסקית של מוצרי גילת, אבדן פלח שוק ואילוצי ירידת מחירים הנובעים מתחרות, כניסת מוצרים מתחרים, אי-יכולת לנהל צמיחה והתרחבות, אבדן שותפים אסטרטגיים, אי-יכולת לגייס ולשמר עובדים מיומנים, אי-יכולת לשמור על קניינה הרוחני טכנולוגי וסיכונים הקשורים לפעילותה הבינלאומית של גילת כחברה ישראלית. יובהר כי החברה אינה מתחייבת לעדכן או לתקן את המידע צופה פני עתיד מכל סיבה. למידע נוסף בדבר סיכונים אלה וסיכונים נוספים וחוסר וודאות הקשורים לפעילות העסקית של גילת, אנו מפנים לדו"חות הבורסאיים של גילת הנמסרים מידי תקופה לרשות לני"ע האמריקאית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il