TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיוונד: עסקה אסטרטגית בארה"ב


שרון מלכה_צילום יחצ
החברה חתמה על הסכם רישיון בלעדי עם Vericel למסחור NexoBrid® בצפון אמריקה

מדיוונד תקבל תמורה כוללת בהיקף של עד 150 מיליון דולר, בנוסף לתשלום תמלוגים בגין מכירות

חברת מדיוונד, הנסחרת בארה"ב (Nasdaq: MDWD), הודיעה היום כי חתמה על הסכמי רישיון ואספקה בלעדיים עם חברת Vericel (Vericel Corporation, Nasdaq: VCEL) למסחור ה- NexoBrid® בצפון אמריקה.
על פי ההסכם, מדיוונד תהיה אחראית על המשך פיתוח ה- NexoBrid עד לאישורו לשיווק על ידי ה-FDA, בתמיכה ובמימון של BARDA (הרשות האמריקנית למחקר ופיתוח ביו-רפואי), כמו גם על ייצור ואספקה של התרופה ל-Vericel. מדיוונד תמשיך להחזיק בזכויות המסחור של ה- NexoBrid בכל העולם, למעט בצפון אמריקה.

במסגרת ההסכם תשלם Vericel למדיוונד 17.5 מיליון דולר בחתימת ההסכם, תשלום נוסף בסך של 7.5 מיליון דולר עם קבלת אישור שיווק התרופה בארה"ב, וכן תשלומים נוספים בסך של עד כ-125 מיליון דולר בכפוף להשגת יעדי מכירות שנתיים. בנוסף, תשלם Vericel למדיוונד תמלוגים בגין מכירות המוצר ותתחלק עם החברה ברווח הגולמי שינבע ממכירות ל- BARDA במסגרת ההסכם הנוכחי. כמו כן, ממדיוונד תספק ל- Vericel את ה- NexoBrid במחיר עלות ליחידה בתוספת שיעור רווח קבוע למדיוונד.

ה-NexoBrid היא תרופת יתום ייחודית לטיפול בכוויות בינונית-קשות, אשר מאושרת לשיווק באיחוד האירופאי ובשווקים בינלאומיים נוספים. לאחרונה דיווחה מדיוונד כי השיגה את יעד הניסוי העיקרי ואת כל יעדי הניסוי המשניים בניסוי קליני שלב 3 בארה"ב (DETECT), והיא צפויה להגיש בקשה לאישור שיווק ה-NexoBrid (BLA) למינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) ברבעון הרביעי של 2019.

"אנו מרוצים מאוד מהסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Vericel ועם השלמת עסקה זו, יש לנו שותף מצוין למסחור ה- NexoBrid בצפון אמריקה ולמקסום הפוטנציאל של התרופה בשוק הזה", אמר סטיבן ט. ווילס, יו"ר מדיוונד. "עם התקדמות התהליך האסטרטגי, החלטנו ששיתוף פעולה למסחור NexoBrid הוא הצעד הראשון למימוש התוכניות שלנו ליצירת ערך בטווח הקרוב".


ווילס הוסיף כי "תזרים המזומנים מעסקה זו, יספק לנו את המשאבים הכספיים לקדם משמעותית אתEscharEx® , התרופה הביולוגית שלנו המיועדת לטיפול בפצעים כרוניים ובפצעים קשיי ריפוי, עד להגשת בקשה לאישור שיווק לתרופה. אנו מאמינים שהעסקה תאפשר לנו לייצר ערך משמעותי עם התקדמות הפיתוח של EscharEx ותעניק לנו את הגמישות בדבר עיתוי מימוש הפוטנציאל הגלום ב EscharEx ולנצל הזדמנויות למקסום ערך לבעלי המניות. על פי מחקר שוק מקיף שביצענו וכן מהמשוב של החברות בתהליך האסטרטגי, אנו סבורים של- EscharEx פוטנציאל להוביל לשינוי מהותי בתחום ריפוי הפצעים ולהשיא ערך משמעותי לבעלי המניות בתוך שנים ספורות".


שרון מלכה, מנכ"ל מדיוונד, מסר: "שיתוף הפעולה עם Vericel, חברה בעלת מומחיות וניסיון רב בשוק הכוויות בארה"ב, הוא אישרור נוסף לערך הקליני והמסחרי של NexoBrid כשיטת טיפול חדשה ומתקדמת לכוויות. אנו מתעתדים להיפגש עם ה-FDA בקרוב, ובכפוף להסכמתם בפגישה, להגיש בקשה לאישור שיווק NexoBrid בארה"ב ברבעון הרביעי של השנה.


אנו נמקד את מאמצינו בהרחבת ערוצי ההפצה ובהשגת אישורי שיווק במדינות נוספות מעבר לצפון אמריקה. אנו מאמינים שהתקבולים משיתוף הפעולה עם Vericel, בשילוב עם יתרת המזומנים הנוכחית, יאפשרו לנו לקדם בצורה אופטימלית את הפיתוח של EscharEx עד להגשת בקשה לאישור שיווק ((BLA גם לתרופה חשובה זו. אנו ערוכים להתחיל את השלב הבא בתוכנית הקלינית של ה- EscharEx במהלך הרבעון הקרוב".

"אנו מאוד מרוצים מחתימת ההסכם למסחור NexoBrid בצפון אמריקה, "אמר ניק קולאנג'לו, נשיא ומנכ"ל Vericel. "אנו נרגשים לשתף פעולה עם הצוות של מדיוונד בהשגת אישור ה- FDAל- NexoBrid ולשלב מוצר חדשני ומשמעותי זה בקו מוצרי הכוויות המתקדם שלנו. אנו סבורים ש-NexoBrid מתאים באופן מושלם לאסטרטגיה שלנו, יכול לסייע בהגברת החדירה לשוק של המוצר המוביל שלנו לכוויות, ה- Epicel, לאפשר לנו לטפל בחולים נוספים ולהגדיל את נתח השוק שלנו בשוק הכוויות בצפון אמריקה."
עלויות הפיתוח של ה-NexoBrid הדרושות להשגת אישור השיווק בארה"ב, לרבות ניסוי שלב 3 לטיפול בכוויות במבוגרים (DETECT) וניסוי שלב 3 לטיפול בכוויות בילדים (CIDS), ממומנות על ידי

BARDA, בהתאם לחוזים מתמשכים עם הממשל האמריקני (בסך כולל של עד 175 מיליון דולר). החוזים כוללים גם התחייבות בסך 16.5 מיליון דולר לרכישת NexoBrid בכפוף לאישור היערכות לחירום מה-FDA או אישור שיווק, וכן אופציה לרכישות נוספות של NexoBrid בסכום של עד 50 מיליון דולר.

על אודות מדיוונד:
מדיוונד היא חברה ביוטכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ומסחור של תרופות לטיפול בכוויות ופצעים כרוניים. החברה פועלת מיבנה ונסחרת בנאסד"ק. בעלת השליטה בחברה היא כלל ביוטכנולוגיה מקבוצת כלל תעשיות שהינה חלק מקבוצת ACCESS INDUSTRIES שבבעלותו של לן בלווטניק.


תרופת הדגל של מדיוונד, NexoBrid®, קיבלה אישור לשיווק מסוכנות הרפואה האירופאית (EMA) וממשרדי הבריאות בישראל, בארגנטינה, בדרום קוריאה וברוסיה להסרת רקמות שנפגעו מכוויות בקרב חולים בעלי כוויות בינוניות עד חמורות. התרופה הייחודית מהווה פריצת דרך, שכן היא מאפשרת להסיר את הרקמות שנפגעו במהירות לאחר מתן בודד של התרופה למשך ארבע שעות במיטת החולה, ללא ניתוח וללא פגיעה ברקמות בריאות, כפי שנבדק והוכח קלינית.


כיום משווקת התרופה ברחבי אירופה, בישראל, בארגנטינה ובדרום קוריאה, ולחברה הסכמי הפצה גם באמריקה הלטינית, בדרום מזרח אסיה, ביפן ובמדינות חבר העמים.

תרופה נוספת שמפתחת מדיוונד, ה- ®EscharEx, מיועדת לטיפול בפצעים כרוניים ובפצעים קשיי ריפוי מהם סובלים חולים רבים הלוקים בסוכרת, אי ספיקה ורידית ומחלות נוספות. ה-EscharEx® עשויה להיות בעלת פוטנציאל מסחרי משמעותי היות והיא מיועדת לשוק נרחב וצומח. התרופה עשויה להוביל שינוי מהותי בתחום ריפוי הפצעים, שכן היא מאפשרת להסיר במהירות וללא ניתוח את הרקמה המתה, ומהווה מוצר משלים ייחודי למוצרים רבים אחרים הקיימים היום בשוק, הזקוקים למיטת פצע נקייה לצורך השלמת הריפוי. EscharEx® מבוססת על הטכנולוגיה המוגנת בפטנטים של מדיוונד בתחום האנזימתי ועל המידע המדעי הרב שאיפשר קבלת אישור לשיווק ה- NexoBrid® באירופה ובמדינות נוספות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il