TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלוריסטם מגישה פטנט לשימוש בטכנולוגיית גידול התאים שלה בתעשיית הקנאביס


פלוריסטם
החברה בוחנת את האפשרות לגידול תאי קנאביס תחת תנאי GMP באמצעות טכנולוגיית גידול התאים המתקדמת שפיתחה

חברת פלוריסטם, המובילה בתחום הרפואה המשקמת ומפתחת מוצרי ריפוי המופקים מתאי שיליה, הודיעה היום (ב') כי הגישה בקשה לפטנט בארה"ב, אשר מגן על השימוש בטכנולוגיה פורצת הדרך ומוגנת הפטנט שפיתחה החברה לריבוי תלת ממדי של תאים, לצורך גידול תאים מצמח הקנאביס.


לטכנולוגיית גידול התאים החדשנית של פלוריסטם לריבוי תאים בביוריאקטורים באופן תלת ממדי, ישנו הפוטנציאל לשנות את תעשיית הקנאביס משיטות גידול מבוססות חקלאות, בעלות תפוקה נמוכה יחסית וקושי בהבטחת הדירות של המוצר הסופי, לכדי ייצור מבוקר, הדיר ואוטומטי בהיקפים מסחריים במפעל מאושר GMP.


"התעניינות רבה בטכנולוגיית הייצור של פלוריסטם למגוון שימושים"
בימים אלה נמצאת פלוריסטם בשיאם של ניסויים קליניים בשלבים מתקדמים לשימוש בתאי השלייה שפיתחה למגוון אינדיקציות. לדברי יקי ינאי, נשיא החברה ומנכ"ל משותף: "אחד היתרונות התחרותיים המשמעותיים של פלוריסטם הוא פלטפורמת הייצור המתקדמת שלה, שפותחה על מנת להבטיח את מעמדה המוביל של החברה בתעשיית הטיפול התאי. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת ייצור מסחרי ומבוקר של תאים באיכות גבוהה אשר כבר היום נמצאים בשימוש נרחב במספר רב של מחקרים קליניים בשלבים מתקדמים."


נערכים לכניסה לשלב השיווקי עם מוצרי ה-PLX
"אנו מאמינים כי כניסה לתעשיית הקנאביס עשויה להיות הזדמנות אטרקטיבית מאוד למינוף יכולות הטכנולוגיה והייצור שלנו, תוך שמירה על היתרון התחרותי שלנו בתחום הטיפול התאי", אמר ינאי. "כל פיתוח עתידי בתחום הקנאביס צפוי לכלול מימון של הוצאות הפיתוח על ידי צד שלישי. צוות ההנהלה של פלוריסטם מתמקד בקידום המוצרים מבוססי תאי השיליה שלנו (PLX) ועושה את ההכנות הדרושות לכניסה לשלב השיווק. במקביל, אנו מצפים להמשיך ולחקור את התרומה הטכנולוגית הפוטנציאלית לפיתוח וייצור של מוצרי הדור הבא של הקנאביס, תוך יצירת ערך משמעותי עבור בעלי המניות של החברה", סיכם ינאי.


אודות פלוריסטם
פלוריסטם תרפיוטיקס הינה חברה ביו-רפואית המפתחת תרופות תאיות שמקורן בשליה המאפשרות טיפול שאינו מצריך התאמה גנטית למטופל. מוצרי החברה נמצאים בניסויים מתקדמים הבוחנים את יעילותם במגוון מחלות הנגרמות מאיסכמיה (חוסר זרימת דם), דלקתיות, פציעות אורטופדיות, כשלים של מערכת הדם ופגיעות קרינה. תאי הPLX מעוררים את מנגנון השיקום של הגוף באמצעות הפרשת חלבונים בתגובה לאיתותים מגופו של המטופל. החלבונים מתניעים תהליך ריפוי עצמי ומשפרים את מצבו של החולה. לחברה טכנולוגיית D3 ייחודית המאפשרת גידול יעיל ומבוקר של מוצרים תאיים שונים בכמויות גדולות, קניין רוחני חזק ורחב ומתקני ייצור ומו"פ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il