TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"חייבים לתת מענה והחזרים לנזקים לעצמאים ולעסקים הקטנים והבינוניים בדרום"


רועי כהן. צילום-דרור סיתהכל
עו"ד רועי כהן נשיא להב בוועידה ה-11 לעסקים קטנים ובינוניים ביוזמת מידע כנסים

"ברגעים אלה ממש קיימים עסקים בדרום הארץ שלא יודעים מה מצבם, ומדינת ישראל חייבת להבין שסבבי הלחימה הללו הפכו לשגרה באזור הדרום וצריך לתת להם מענה. לא יכול להיות שכל פעם הממשלה תאשר תקנות זמניות, עלינו להבין שהאנשים בדרום נשארים שם גם אחרי הפסקת האש. אני קורא לכנסת ולממשלה הבאה לתת מענה באמצעות חוק שייתן מענה לעסקים במצב חרום, החזרים לנזקים עקיפים לעסקים אלה, לחזק את העסקים בדרום ולהביא בשורה משמעותית בקרוב", כך אמר היום עו"ד רועי כהן נשיא להב, לשכת ארגוני העצמאים והעסקים הקטנים, בוועידה ה-11 לעסקים קטנים ובינוניים ביוזמת "מידע כנסים".

כהן הוסיף: "ניסיתי להעלות בבחירות האחרונות את נושא העסקים הקטנים והעצמאיים וחלק מהמפלגות גם פרסמו תכניות עתידיות. עלינו להכיר בעובדה שללא עסקים קטנים אין כאן כלכלה יציבה, וצריך לסייע להם לשגשג. אם לא ניתן הכרה להוצאות השוטפות שיש לעסקים אלה מידי יום, הם לא ישרדו- יש דברים שצריך לתקן אותם ובדחיפות. אם נשקיע שקל אחד בעסקים הקטנים והבינוניים, אנחנו נקבל פי 3 בהכנסות המדינה".

"צריך להקים מטה שידע לחבר בין כל הגורמים שמטפלים בנושא וייעל את המערכת. אי הודאות הכלכלית הזאת לא תוכל להמשך לאורך זמן. אני קורא לשרים ולח"כים לעמוד מאחורי הצעות החוק שהם מציעים, לא להסתפק בכותרת, אלא להתחיל לבצע ולהראות מחויבות".

רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה: "עסקים קטנים ובינוניים הם אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של המשק הישראלי. בישראל יש חצי מיליון עסקים קטנים ובינוניים והם מהווים כ-99% מהעסקים במדינה, אחראים ל-54% מהתוצר העסקי ומעסיקים כ-60% מכלל המועסקים במגזר העסקי. העסקים הקטנים הם התורמים העיקריים לתוספת משרות במשק ומשקלם בתוצר העסקי עולה כל הזמן."

קויתי הציג בכנס את סל המוצרים הרחב שמציעה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות סניפי מעוף, לבעלי ובעלות עסקים: "יזמים ובעלי עסקים נהנים ממגוון שירותים בדגש על מיפוי ופיתוח עסקי המותאם לצרכי העסק, ליווי אישי ותכנון של חבילת ייעוץ והדרכה מודולרית המורכבת מתחומי התמחות שונים, בין היתר: מסלול מסחר מקוון, מסלול ליווי למימון, קורס יוזמים עסק, שיווק דיגיטלי, ועוד. בנוסף מפעילה הסוכנות את MaofTech, מאיצים טכנולוגיים בפריפריה שבהם יזמים עם רעיון טכנולוגי מקבלים מגוון כלים פרקטיים כדיי להפוך את הרעיון למציאות ולגייס השקעות."

בעקבות הידרדרות המצב הביטחוני בדרום הארץ, מפעילה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה באמצעות מערך המעוף מוקד חירום לפניות של בעלי עסקים. עסקים קטנים ובינוניים באזור הדרום הנמצאים באזור 0-40 ק"מ מרצועת עזה לגביהם הוכרז מצב מיוחד בעורף, רשאים לקבל ליווי לקבלת פיצוי ממס רכוש ייעודי. שירות זה, בשווי כ-1000 שקלים לעסק, יינתן בחינם. קויתי: "אני קורא לכל בעל עסק קטן או בינוני וכן בעלי מפעלים וחברות של עד 100 עובדים באזור הדרום, לפנות למערך המעוף של הסוכנות ולהיעזר ביועצים המקצועיים ובשירותים העומדים לרשותם."

מיכה אבני, מייסד קבוצת פנינסולה, ויו"ר איגוד חברות האשראי, אמר כי להערכתו, "שוק האשראי החוץ בנקאי לעסקים צפוי להכפיל את עצמו בשלוש השנים הקרובות, זאת בין היתר בשל התחזקות המגמות בענף, ובייחוד תיקוני רגולציה וחקיקה המקבעים את מעמדן של החברות הבולטות בענף כחלופה רצינית, אחראית ומקצועית לבנקים. בתור מי שמלווה את הענף כמעט 15 שנה ועבר את כל שלבי הצמיחה והאתגרים – התדמיתיים והמקצועיים – התמונה מתחילה להתבהר.


 2018 הייתה שנת מפנה עם החלת הרגולציה החדשה על השחקנים השונים בשוק, אבל נכון ל-2019 כאשר אנו כבר עם הפנים קדימה ל-2021, ניתן לקבוע כי גם למדינה ברור שהמציאות בענף השתנתה ואנחנו בדרך למצב בו רק גופים רציניים שמבינים מה המשמעות של ניהול עסק פיננסי למתן אשראי ברמה של בנק, יישארו בזירה".

יפעת מזרחי, מנכ"לית פסגות גמל ופנסיה: "למרות שיש מחקרים שמראים כי קצבת הפנסיה שלנו תהיה נמוכה משמעותית מהמשכורת לה הורגלנו, במספר פעולות פשוטות שכל עובד יכול לעשות, ניתן לחסוך הרבה יותר עד הפרישה, וכך להגדיל את החיסכון באלפי שקלים בחודש. למשל, באמצעות שילוב של קרן פנסיה נבחרת שמציעה דמי ניהול נמוכים והגדלת ההפרשה לקרן השתלמות. כולנו יכולים לקחת אחריות על קצבת הפנסיה שלנו ולוודא כי נשמור על רמת החיים לה הורגלנו גם אחרי הפרישה מעבודה".

מעל ל-650 מנכ"לים, בעלי עסקים, סמנכ"לים ומנהלי שיווק, לקחו חלק בוועידה ה-11 לעסקית קטנים ובינוניים שהתקיימה ביוזמת "מידע כנסים", במרכז הכנסים Avenueשבקריית שדה התעופה. הוועידה, בהנחיית העיתונאי הכלכלי גדי סוקניק, פונה לענף העסקים הקטנים והבינוניים, אשר מונה למעלה מ-500,000 עסקים בישראל ומהווה את לב ליבה של כלכלת ישראל.


הוועידה תיפתח בהרצאות של רן קויתי מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינונים במשרד הכלכלה והתעשייה, בנושא הזדמנויות וכלי סיוע ממשלתיים לעסקים קטנים ובינוניים ורועי כהן נשיא להב, בנושא עצמאים ועסקים קטנים לקראת הכנסת ה-21, וייקחו בה חלק שחר אושרי מנכ"ל כלל ביטוח אשראי, עו"ד מיכה אבני מייסד ומנכ"ל פנינסולה ויו"ר איגוד חברות האשראי בישראל, יפעת מזרחי מנכ"לית פסגות קופות גמל ופנסיה ועוד. בפאנל סיפורי הצלחה ישתתפו ג. יפית, יו"רG group תקשורת ומבעלי סטימצקי, רונן שטרית, בעלים של אנגלו-סכסון, יוליה גל, מייסדת ובעלים רשת Yullia ועוד. רמי לוי, מנכ"ל ובעלים רמי לוי שיווק השקמה, יקבל אות הוקרה מיוחד. היזם והמנטור ניר דובדבני יעניק הרצאה ובה שלושה צעדים להשאת רווחים בעסק, מבלי להוציא כסף.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il