TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ATEN חושפת את ה- USB-C MultiPort Dock


USB-C MultiPort Dock
תחנת עגינה אופנתית שמגבירה את הפרודוקטיביות של המחשב הנייד

חברת ATENהספקית הבינלאומית המובילה של קישוריות IT ופתרונות ניהול, הודיעה היום באמצעות נציגתה בישראל – דרור מערכות תקשורת, על השקת תחנת עגינה מרובת פורטים ה- ATEN UH3234 USB- C Multiport Dock with Power Pass-Through. תחנת העגינה החדשה מאפשרת למשתמשי המחשב הנייד ליצור לעצמם תחנת עבודה, לשדרג את חווית השימוש במחשב הנייד ולהגביר את הפרודוקטיביות של המשתמש, בזכות יצירת חיבור של עד 10 התקנים שונים באמצעות כבל אחד בלבד ובעיצוב מינימליסטי.

מארז האלומיניום של ATEN UH3234 תוכנן עם שילוב של מראה אופנתי וארגונומי כאחד. המארז הינו במשקל קל ומעט מחוספס, ולכן מאפשר למשתמש למקם את מחשב הנייד ישירות על גבי המארז. באופן זה ניתן לחסוך במקום, להקליד בנוחות ובו זמנית לשמור על איזון טמפרטורת המחשב.

ה-ATEN UH3234 מספק את כלל ההתרחבות הנדרשות עבור היום והוא מאפשר עד ל-10 התקנים נוספים, כולל HDMI, DisplayPort, VGA, USB 3.1 Gen 1, SD / MMC / MicroSD, Ethernet וקישוריות אודיו. UH3234 מספק עד 60W של אספקת חשמל להטענת המחשב הנייד באמצעות מתאם USB-C .


בנוסף, עם ATEN UH3234, לקוחות אשר משתמשים במחשבים ניידים יוכלו בקלות ובמהירות ליהנות מסרטוני וידאו באיכות 4K או מתצוגת HD כפולה עם פונקציונאליות של DisplayPort ו- HDMI או VGA. ניתן גם להרחיב את תצוגת ה- MacBook או ה- Chromebook לצג 4K נוסף לחוויה חזותית ברזולוציות הגבוהות ביותר, או להרחיב את התצוגה של מחשב הנייד USB-C של Windows לשני צגים ברזולוציה 1080p.

מידע אודות ATEN
ATEN הוקמה בשנת 1979, והיא הספקית המובילה של פתרונות קישוריות IT וניהול. היא מציעה פתרונות משולבים של KVM, Professional Audiovisual ו- Power Intelligent. ל- ATEN למעלה מ 525 פטנטים בינלאומיים וצוות R&D גלובאלי אשר מייצר זרם קבוע של פתרונות חדשניים, וכתוצאה מכך ברשותה תיק מקיף של מוצרים זמינים ברחבי העולם.


ATEN המבוססת בטייוואן, גדלה לכלול חברות בנות ומשרדים אזוריים בסין, יפן, קוריאה, בלגיה, אוסטרליה, ארה"ב, בריטניה, רוסיה, טורקיה, פולין והודו - עם מרכזי מו"פ בטייוואן, סין וקנדה.

מידע אודות דרור מערכות תקשורת
דרור מערוכת תקשורת, החברה המתמחה בישראל בעולמות השליטה והבקרה והנציגה הבלעדית של ענקית התקשורת- ATEN . חברת דרור מערכות תקשורת מציעה מגוון פתרונות מקצועיים יחודיים לתשתיות בחדרי שרתים, ציוד היקפי למחשוב חדרי בקרה ופתרונות אודיו וידאו מתקדמים.


דרור מערכות תקשורת התחילה את דרכה בתל אביב בשנת 1980, כאשר עיקר עיסוקיו הוא יבוא ושיווק תשתיות תקשורת למחשבים ופתרונות IT לחדרי שרתים ו. Data Centers

לקבלת מידע נוסף: http://www.aten.com/global/en/product-landing-page/docking-series/

לקבלת מידע נוסף על ATEN: www.aten.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il