TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההסתדרות וחלמיש חתמו על הסכם קיבוצי


הסתדרות
עובדי המינהל יהיו זכאים לגמול השתלמות

ההסכם הנוכחי מאמץ את הסכם גמול המינהל אשר נחתם בעבר בין ההסתדרות לבין מספר גופים ממשלתיים *** חלמיש היא חברה ממשלתית ועירונית להתחדשות עירונית בת"א-יפו *** ע"פ ההסכם, עובדים בדירוג מינהלי יהיו זכאים לגמול מדורג בעבור השתלמויות

ההסתדרות וחברת חלמיש חתמו היום על הסכם קיבוצי אשר מכיר בזכאות עובדי המינהל לקבל גמול עבור השתתפות בקורס השתלמות מינהלי. ההסכם הנוכחי מאמץ את הסכם גמול המינהל אשר נחתם בעבר בין ההסתדרות לבין מספר גופים ממשלתיים. הוא רלוונטי לכ-40 עובדים בחברת חלמיש ותוקפו מידי.
חלמיש היא חברה ממשלתית ועירונית לדיור, לשיקום ולהתחדשות שכונות בתל אביב-יפו.


המשא ומתן על ההסכם נוהל ע"י יו"ר הסתדרות המעו"ף במרחב תל אביב-יפו עמיר שפטל, יו"ר ועד העובדים אורלי עמר וחברי הוועד. עו"ד יובל ברוק ליווה את ההסכם כיועץ משפטי מטעם הסתדרות המעו"ף.


ע"פ ההסכם, גם עובדים בדירוג מינהלי יהיו זכאים לגמול מדורג בגובה של החל מ-105 שקלים בחודש ועד 315 שקלים בחודש. לעובדים תהיה אפשרות לצאת להשתלמות במרווח זמן של חצי שנה בין הקורסים. מדובר בהטבה שלא הייתה קיימת עד כה עבור עובדי המינהל בחלמיש, והיא דומה להסכמים שחתמה ההסתדרות בעבר גם עבור עובדי המינהל באוניברסיטאות.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, מסר: "חלמיש היא חברה שאני מאוד מעריך ומאחל לה הצלחה רבה. הסכם זה יאפשר לעובדי החברה לזכות בזכויות המגיעות להם בעבור השתלמויות מקצועיות. בכך יישרנו קו עם הסכמים דומים בחברות ממשלתיות אחרות. אני מודה לכל הצדדים שנטלו חלק במו"מ".


יו"ר ההסתדרות במרחב תל אביב-יפו, גרשון גלמן, מסר: "אין ספק שזה הישג בלתי רגיל שהושג לאחר משא ומתן ארוך ומורכב. הגענו לכלל הסכמה שיש מקום להעניק לעובדים המסורים של חברת חלמיש, אפשרות לקבל גמול ב' בעבור השתלמות מקצועית".

מנכ"ל חלמיש ישראל ארליך, מסר: "אני גאה לחתום עם ההסתדרות והעובדים על הסכם זה. הכשרה של העובדים היא אינטרס של החברה".

יו"ר ועד עובדי חלמיש, אורלי עמר, מסרה: "מי שהגו ודחפו למימוש הנושא היו ההסתדרות ועמיר שפטל, ואנו מודים להם על כך. תודה גם להנהלת החברה שנתנה את התמיכה והרצון לקדם את העובדים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il