TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אספן גרופ וקבוצת יובלים רכשו קרקעות להקמת 2 בנייני משרדים בנס ציונה


צופית הראל. קרדיט - איליה מלניקוב
היקף הפרויקט, לרבות עלויות הקרקע, מוערך בכ-215 מיליון שקל
הפרויקט יכלול שטחי משרדים המיועדים להשכרה וקומת מסחר בהיקף של כ-23 אלף מ"ר

אספן גרופ הודיעה כי חתמה עם קבוצת יובלים, שבבעלות איציק ברוך, על מערך הסכמים, הכוללים שני הסכמי רכישה והסכם קומבינציה לרכישת קרקעות ב"פארק המדע" בנס ציונה. הצדדים יהיו שותפים (50%-50%) בהקמת הפרויקט ובניהולו, שיכלול הקמת שני בנייני משרדים המיועדים להשכרה בני 8 קומות משרדים וקומת מסחר אחת, בהיקף של כ- 23,000 מ"ר מעל הקרקע וכן 3 קומות של מרתפי חניה.

תמורת הקרקע המיועדת להקמת הפרויקט ישלמו אספן גרופ ויובלים כ-28.8 מיליון שקל. היקף ההשקעה הכולל בהקמת הפרויקט, לרבות העלות האמורה לרכישת הקרקע, יסתכם בכ-215 מיליון שקל. הפרויקט ימומן בחלקו ממקורותיהן העצמיים של אספן גרופ וקבוצת יובלים, ובחלקו ע"י קבלת מימון ממוסד בנקאי.

פרויקט זה יהווה המשך לפרויקט גדול שמקימה קבוצת יובלים בקרקע סמוכה בפארק המדע של נס ציונה. בסוף 2017, רכשה יובלים מבעלים פרטיים קרקע בשטח של 12.5 דונם במתחם הצפוני של פארק המדע בנס ציונה בתמורה לכ-50 מיליון שקל, עליו היא מקימה בימים אלו קמפוס משרדים הנמצא בשלבי בניה ומכירה בשטח של כ- 32 אלף מ"ר בנוי בהיקף השקעה של כ- 300 מיליון שקל.

פארק המדע בנס ציונה גובל בחלקו הצפוני של פארק המדע רחובות. האזור נמצא כיום בתנופת פיתוח ושינויים תחבורתיים שיחברו אותו לכביש 431. המתחם ממוקם בקרבה לתחנת הרכבת של רחובות ועתיד ליהנות מנגישות נוחה לכל חלקי גוש דן.

צופית הראל, מנכ"לית אספן גרופ: "לצד פעילותנו המתפתחת בשוק הנדל"ן המניב בחו"ל, אנו מאמינים מאוד גם בשוק המשרדים בישראל, ובכוונתנו להרחיב את פעילותנו המקומית בשנים הקרובות, בין היתר בדרך של קידום עסקאות יזמות עם שותפים איכותיים כדוגמת קבוצת יובלים".

אספן גרופ, הינה חברה הפועלת בעיקר ברכישה, ייזום, השכרה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים הכוללים משרדים, שירותים, מסחר, מבני תעשייה ולוגיסטיקה, בהולנד, גרמניה, וישראל. כמו כן לחברה קרקעות פנויות להשקעה. החברה פועלת מעת לעת, בהתאם להזדמנויות עסקיות בשוק הנדל"ן גם למימוש מבנים וקרקעות בתחום הנדל"ן. נכון ליום 31 בדצמבר 2018 בבעלות הקבוצה מבנים להשכרה בישראל ובחו"ל, בשטח כולל של כ- 366 אלף מ"ר, המושכרים לכ-270 שוכרים בתפוסה של כ-96%. מנכ"לית החברה היא הגב' צופית הראל, ויו"ר החברה הוא מר גיא פרג.

קבוצת יובלים הינה קבוצה יזמית בתחום הבנייה למגורים, מסחר ומשרדים בישראל בבעלותו של איש העסקים איציק ברוך. הקבוצה, שהוקמה בשנת 2000, יזמה ויוזמת עשרות פרויקטים, ומעורבת בימים אלה בהקמתן של למעלה מ- 1,000 יחידות דיור ומעל 100,000 מ"ר למשרדים ומסחר, בין היתר בערים תל אביב, קריית אונו, אשדוד, גבעת שמואל, רעננה, רמת השרון ,אור יהודה, נתניה, נס ציונה ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il