TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת טלדור ממנה את שי גואטה לתפקיד סמנכ"ל ומנהל חטיבת BPO, וחבר הנהלת הקבוצה


שי גואטה צילום אסף ביגר
שי גואטה, ששימש בשנתיים האחרונות כסגן מנהל החטיבה, יחליף את המנהל הפורש חיים סלע שעובד בטלדור מזה 22 שנים ושימש בראש החטיבה ב-13 שנים האחרונות

קבוצת טלדור, העוסקת בפיתוח ויישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית, מודיעה על מינויו של שי גואטה לתפקיד סמנכ"ל ומנהל חטיבת BPO, וחבר הנהלת הקבוצה.

שי יוביל את פעילות החטיבה, המציעה לארגונים מכלול של פתרונות טכנולוגיים ועסקיים, המבוצעים באמצעות מיקור חוץ ע"י מומחים.


החטיבה מובילה מגוון רחב של פרויקטים, בעיקר במגזרים הממשלתיים והפיננסים, החל מפרויקטי סריקה, דרך פרויקטי בקרה וכלה בפרויקטים מורכבים כמו למשל הליך הרפורמה במבחני הנהיגה. בהליך זה חטיבת BPO אחראית על אזור המרכז והדרום והצליחה לקצר את זמני ההגעה לטסטים בכ-80 אחוזים. כמו כן, משמשת החטיבה כזכיין של משרדי החינוך והבריאות בכל הקשור למעבר למבחנים ממוחשבים מתקדמים המאפשרים לקצר את זמני הבדיקה, לדייק בתוצאות ולשמור על טוהר הבחינות.

שי, בן 43, נשוי + 2, מהנדס תעשיה וניהול, בעל תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, כיהן בתפקידי ניהול בחטיבת BPO מעל ל – 12 שנים. בשנתיים האחרונות שימש כמנהל אגף מבחנים, מדידה והערכה, וכסגן מנהל החטיבה.

שי הוביל כמה מהפרויקטים הגדולים שהוציאה החטיבה לפועל בשנים האחרונות כגון: רפורמת הבחינות המעשיות במשרד הרישוי, מבחני המיצ"ב והמבחנים הבינלאומיים עבור ראמ"ה במשרד החינוך, בגרויות אקסטרניות עבור אגף הבחינות במשרד החינוך ופריסת כיתות ממוחשבות עבור מבחנים ממוחשבים בבתי הספר.

בצבא שימש שי כמ"פ בקורס טיס וביחידת הטילים בנ"מ.
מנכ"ל קבוצת טלדור נתי אברהמי, מברך על המינוי: "חיים הוביל את החטיבה ביד רמה תוך הפגנת מקצועיות ומסירות רבה, אחריות אין קץ וגידל דור מנהלים מוכשר ומצליח. אני רוצה להודות לו על תרומתו האדירה לארגון ולאחל לו בריאות והנאה בפנסיה. אני גאה ביכולת של הארגון להצמיח יורש כה ראוי מבפנים, שכולנו מאמינים ותומכים בו, ומאחל לשי המון הצלחה בתפקיד החדש".

אודות טלדור:
טלדור היא אחת ממובילות השוק בישראל בתחום הדיגיטל, תחום הדאטה ותחום החדשנות, כאשר היא מציעה כיום את קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, ומשרתת למעלה 1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור.


טלדור מתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב- Time to Market מהיר ללקוח. עולם התשתיות הפיתוח והשירות של טלדור עובד בצורה אג'ילית, תוך יישום מעגלים קצרים של Design Thinking ושימוש בשפות הפיתוח המתקדמות ביותר, רובן מבוססות קוד פתוח.


טלדור היא החברה היחידה בישראל שהטמיעה טכנולוגיית בלוקצ'יין מקצה לקצה, והביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, תוך שמירה על המערכות הקיימות, וניהול סיכונים מוקפד.
טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il