TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

NessPRO חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם empow שפיתחה מערכת חדשנית המאפשרת לגלות כוונות תקיפת סייבר בתוך שניות


מימין לשמאל: עמית ארמוזה - מנהל חטיבת פתרונות ניהול ב-NessPRO, אריק פינטו – מנהל מכירות EMEA ב-empow, אבי צ'סלה - מנכ"ל ומייסד empow, אבנר מימון - מנהל תחום Cyber ב-NessPRO בטקס חתימת ההסכם (צילום: יח"צ)
לאחרונה הצטרפה empow לתכנית ה-OEM של חברת Elastic שפיתחה מנוע חיפוש לעסקים, ובכך מאפשרת המערכת של empow להפיק תובנה מיידית מנתוני אבטחת הסייבר המצטברים בארגון

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם empow שפיתחה מערכת ארגונית חדשנית וייחודית לניהול אבטחת מידע ואירועי סייבר. לאחרונה הצטרפה empow לתכנית ה-OEM של חברת Elastic שפיתחה מנוע חיפוש לעסקים, ובכך מאפשרת המערכת של empow להפיק תובנה מיידית מנתוני אבטחת הסייבר המצטברים בארגון וזיהוי מיידי של תקיפות.


במסגרת שיתוף הפעולה עם Elastic פיתחה empow מודול יחודי בקוד פתוח המאפשר לגלות את כוונותיו של התוקף בתוך שניות. לחברת Elastic, שנוסדה ע"י שי בנון, מעל ל-250 מיליון משתמשים. Elastic בחרה בempow- כספקית ה-SIEM היחידה איתה היא משתפת פעולה באופן מסחרי.


המערכת של empow, ששמה i-SIEM, מאתרת התקפות סייבר, חוקרת אותן באופן אוטומטי ומפעילה צעדים שונים כנגדן בזמן אמת, ללא צורך בכללים שנכתבו על ידי אדם. המערכת, המזהה איומים ידועים ובלתי ידועים, משתמשת בבינה מלאכותית (AI), עיבוד שפה טבעית (NLP), וניתוח התנהגותי של נתוני רשת ונתוני פעילות של המשתמשים כדי לזהות ולהגיב באופן אוטומטי לפעילות זדונית.


מוצר ה-i-SIEM שפיתחה empow מבין באופן אוטומטי את מהות וכוונת האיומים, מאתר את ההתקפות החבויות ב"רעש" הכללי ומכוון את כלי אבטחת המידע המתאימים שנמצאים בארגון להגיב להתקפות אלו. יכולת זו מאפשרת ל-i-SIEM לשמש כ"מוח" פעיל לתשתית אבטחת מידע המפסיקה את ההתקפות לפני שהן גורמות נזק, תוך הגדלת ערכה של תשתית אבטחת המידע הקיימת וצמצום הצורך בהתערבות אנושית. empow ממוקמת בבוסטון, ומרכז המו"פ שלה נמצא ברמת גן.


"המערכת שלנו מעצימה את אנשי המקצוע בתחום אבטחת המידע בארגון להפיק תועלת מירבית ומיטבית מכלי אבטחת המידע שברשותם. למעשה ניתן לומר כי המערכת שלנו קוראת את מחשבותיו של התוקף, מבינה את כוונותיו וכיצד הוא מתכוון לבצע את התקיפה, ובהתאם לכך היא מכווינה את הכלים המתאימים לבצע את צעדי הנגד" אמר אבי צ'סלה, מנכ"ל ומייסד empow. "בחרנו ב-NessPRO לייצג אותנו בשוק הישראלי עקב נסיונה הרב ומומחיותה בכל ההיבטים של אבטחת מידע".


"i-SIEM של empow מהווה תוספת חשובה לסל פתרונות אבטחת המידע שלנו" אמר אבנר מימון, מנהל תחום סייבר ב-NessPRO. "באמצעות המערכת יוכלו חברות וארגונים בארץ לשפר את אבטחת המידע באמצעות התשתית הקיימת שלהם, תוך הגדלת החזר ההשקעה מכלי אבטחת המידע הקיימים בארגוניהם, ללא התערבות ידנית וללא צורך ביצירת כללים להפעלת הכלים".
אודות NessPRO

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. פרטים נוספים ניתן למצוא ב: www.nesspro.co.il

אודות empow

חברת empow הוקמה ב-2014 ומביאה לשוק הסייבר מערכת ארגונית חדשנית ויחודית לניהול אבטחת מידע ואירועי סייבר. לחברה מרכז מו"פ ברמת גן ומשרד הנהלה בבוסטון, ולקוחות ברחבי ארה"ב, אירופה וישראל, כולל אוניברסיטאות מובילות, בנקים וחברות מסחריות מתחומים שונים.
למידע נוסף: www.empow.co



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il