TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ננו דיימנשן מציגה לראשונה בעולם מכשיר תקשורת IoT פונקציונאלי שהודפס בתלת מימד המיועד לשימוש בבתים ובמוצרים חכמים


ננו דיימנשן לוגו
ננו דיימנשן יכולה כעת לקצר את זמני הפיתוח של מכשירי IoT בעד 90% בהשוואה לשיטות מסורתיות

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי היא יצרה את מכשיר התקשורת הפונקציונלי הראשון מסוגו בעולם שהודפס בתלת מימד, וזאת תוך פרק זמן קצר ביחס לשיטות הייצור המסורתיות של מכשירים אלו. מכשיר ה- IoT שיוצר לראשונה בעולם, בשיטת additive manufacturing באמצעות הדפסת תלת מימד בפיתוח של ננו דיימנשן, מאפשר לחברות ומוסדות מחקר ליצור ולבחון מוצרים חכמים ואבות טיפוס נוספים באופן מהיר ובקלות רבה יותר מאי פעם.

ננו דיימנשן השלימה את ההדפסה, הרכבה ובדיקה של אב הטיפוס של מכשיר ה- IoT (מקלט-משדר) בכ- 18 שעות, זמן המהיר בכ- 90% משיטות הייצור המסורתיות, שאינן הדפסת תלת מימד, שאורכות כ- 14 ימים או יותר. המכשיר יוצר בשיטתadditive manufacturing באמצעות מדפסת התלת מימד עטורת הפרסים של ננו דיימנשן, ה- DragonFly Pro, מערכת ה- additive manufacturing המדויקת היחידה מסוגה בעולם.

מכשיר ה- IoT, המהווה מעין שלט רחוק, קטן אף ממטבע (16 * 33 * 1.6 מ"מ), עובר בימים אלו בדיקות נוספות. צוות המומחים של ננו דיימנשן צופה כי בקלות וביעילות יהיה ניתן לפתחו למכשיר תקשורת דו-צדדית (משדר ומקלט), כגון ראוטר.

ארגונים המתמחים בראוטרים לבתים חכמים יוכלו לעזור לחברות לפתח במהירות תקשורת למוצרים חכמים כגון מכונות כביסה, מקררים, טלוויזיות, מערכות מיזוג אוויר, ואפילו צעצועי ילדים. לדוגמא, טלוויזיות חכמות היכולות לתקשר עם בעליהן ולהזכיר להם שתכנית הטלוויזיה האהובה עליהם עומדת להתחיל, מקררים חכמים יוכלו לעדכן כי בקרוב נגמר להם החלב, וצעצועי ילדים ידרשו שישחקו איתם.

בנוסף, למכשיר זה (שהינו למעשה סוג של PCB) קיימים יישומים רבים נוספים מלבד בתים חכמים. ייתכן כי ארגונים המייצרים רכבים אוטונומיים, להם מאות רבות של חיישנים, יוכלו להשתמש במכשירים חכמים אלו שפותחו באמצעות ה- DragonFly Pro.

ככל שמוצרים נעשים "חכמים" יותר, כך בעתיד לא יהיה גבול למספר הפריטים אליהם יכול להתחבר מכשיר פשוט בודד.

עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן, ציין: "קיים דגש הולך וגובר כיום על ערים חכמות, בניינים חכמים, בתים חכמים ומוצרים חכמים, הן על ידי תעשיות והן על ידי צרכנים. הפתרון שלנו מאפשר לחברות להאיץ את שלב הניסויים וליצור את אבות הטיפוס שלהם ביום אחד, ללא התפשרות על איכות וביצועים. באופן זה, הם לא יאלצו להמתין שבועיים על מנת להבין האם המכשירים החכמים שלהם עובדים או לא. כך נחסכות עלויות, תוך הקטנת זמן ההגעה לשוק, והצרכן הסופי יכול להנות מהיתרונות של מוצרים אלו מהר יותר מאי פעם".

מערכת הדפסת התלת מימד היחידה מסוגה בעולם, ה- DragonFly Pro, מאפשרת מזעור של החלקים האלקטרוניים במקרים מסוימים, כך שמוצרים ומעגלים חשמליים נהיים יעילים יותר הן מבחינת גודלם והן מבחינת הביצועים שלהם. המערכת רלוונטית ליישומים רבים, כגון המקלט-משדר המתואר לעיל, יישום של מעגל חשמלי רב שכבתי שהינו חיישן מומנט ליצירת חיישנים הנדרשים ברוב המכשירים כיום, החל מחיישן אצבע לטלפון סלולארי חכם, וכלה בחיישני טמפרטורה ותנועה בציוד בדיקה, וכן מגבר RF שיכול להגביר אותות עבור התקני תקשורת ניידים וכלי טיס בלתי מאוישים כגון מזל"טים ולווינים.


מדפסת התלת מימד DragonFly Pro יכולה לחולל מהפכה בתעשייה עבור מהנדסי אלקטרוניקה כפי שהם מכירים אותה, ולהביא איתה השלכות עיצוביות רבות וחיוביות.

אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM) הינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום ה- Additive Manufacturing לעולם האלקטרוניקה. באמצעות טכנולוגיית ההדפסה המדויקת לאלקטרוניקה בתלת מימד ננו דיימנשן משנה, מעצבת ומגדירה את העתיד של ייצור אלקטרוניקה. ננו דיימנשן מתמקדת בביקוש ההולך וגדל למוצרים אלקטרוניים הדורשים תכונות מתוחכמות יותר וכוללים מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB), אנטנות וחיישנים, שהינם הליבה של כל מכשיר אלקטרוני. הטכנולוגיה רלוונטית למגוון רחב של תעשיות, לרבות מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, בטחון, חלל, כלי רכב, IoT וטלקום. תעשיות אלו יכולות להפיק תועלת רבה מפתרונות האלקטרוניקה המודפסת בתלת מימד של ננו דיימנשן עבור ייצור מהיר של אבות טיפוס וכן עבור ייצור סדרות קטנות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il