TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Gazprombank הרוסית בחרה בטכנולוגיה ישראלית כחול לבן


יניב כהן
הבנק הענק מרוסיה אימץ טכנולוגיה של 7twenty הישראלית בעלות של מיליוני שקלים. הבנק, המהווה חלק מGazprom-, ענקית הנפט העולמית, ישיק בקרוב מערכת שירות לקוחות דיגיטלית של החברה ישראלית

קבוצת הבנקאות של ענקית הנפט Gazprom, אחת משלוש קבוצות הבנקאות המובילות ברוסיה, תשיק בחודשים הקרובים פרויקט חדש, אשר יכלול מערכת לשירות לקוחות דיגיטלי, אשר פותח על ידי 7twenty הישראלית.


הפיתרון שיעלה לאוויר בעוד שבועות ספורים, יכלול בשלב הראשון מערכת לניהול תקשורת כתובה בין לקוחות הבנק למוקדי השירות בבנק. הפתרון יכלול ניתוב של הפניות הנכנסות, זיהוי מילות מפתח, ניתוח משפטים וביטויים ועוד וכל זאת לטובת הגברת חווית המשתמש, והגברת היעילות של נציגי השירות בבנק.
בשלב השני תעלה מערכת חיתום דיגיטלי, שתאפשר לבנק לקבל חתימות מאובטחות על מסמכים, כשבשלב האחרון יוטמעו באתר ובאפליקציית הבנק מערכות צ'ט בוט וצ'ט עם נציג אנושי.

Gazprombank הוא אחד המוסדות הפיננסיים האוניברסליים הגדולים ביותר ברוסיה, ואחד הגדולים בעולם, המספק מגוון רחב של מוצרים בנקאיים, פיננסיים, השקעות ושירותים ללקוחות עסקיים ופרטיים, מוסדות פיננסיים, משקיעים מוסדיים ופרטיים. הבנק הוא אחד משלושת הבנקים הגדולים ברוסיה בכל האינדיקטורים העיקריים ומדורג במקום השלישי ברשימת הבנקים במרכז ומזרח אירופה במונחים של הון עצמי. לבנק יש מיליוני לקוחות ברוסיה ומחוצה לה.

הפיתרון החדש, שעלותו מוערכת במיליוני שקלים, ישרת הן את לקוחות הבנק והן את העובדים בו. עד כה, לקוחות הבנק אשר קיבלו שירות אך ורק דרך הטלפון, יוכלו לפנות במגוון ערוצים שיאפשרו מתן יחס מהיר, אישי ויעיל מבעבר.

לדברי יניב כהן, מנכ"ל 7twenty: "הטכנולוגיה שפיתחה 7twenty תאפשר ל - Gazprombank לנהל את התקשורת הדיגיטלית עם לקוחותיה בצורה יעילה יותר, מהירה יותר ולהעניק להם טיפול אישי ומשמעותי. התהליכים התפעוליים ישופרו, תוך מתן שירות חוויתי ללקוח הקצה, ואנו גאים בבחירה של Gazprom במוצרי החברה שלנו".

אודות 7twenty

7twenty, פלטפורמה המנהלת את כלל אמצעי התקשורת של ארגון עם לקוחותיו ובכלל זה ערוצי הדיגיטל והטלפוניה, הוקמה ב-2017, פרי מיזוגן של החברות Pamaya ו-Wizsupport, שחקניות ותיקות המפתחות פתרונות הטכנולוגיים למוקדי שירות לקוחות כבר למעלה מעשור. 7twentyמאפשרת לארגונים ליצור חווית לקוח רציפה, ולהעלות את רמת השירות והמכירות בכל הערוצים, לצד התייעלות כספית ותפעולית. החברה משרתת כיום עשרות לקוחות בארץ ובעולם, ביניהם: בנקים, חברות אשראי, בתי השקעות, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, חברות המנהלות מוקדי מיקור חוץ ועוד. משרדי החברה ממוקמים ברעננה, והיא מעסיקה כ-30 עובדים. בראש החברה משמש יניב כהן



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il