TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוזמה של אוניברסיטת ת"א


אוניברסיטת תל אביב
מציעה לסטודנטים ל-MBA להתמחות בסטארט-אפ במהלך התואר

תכנית הלימודים הבינלאומית לתואר שני במנהל עסקים, Sofaer Global MBA, בשיתוף Tau Ventures, מעניקה לסטודנטים מרחבי העולם הזדמנות להשתלב באקוסיסטם היזמי טכנולוגי הישראלי, וגם הנחה בשכר הלימוד


סטודנטים ישראלים לתואר השני במנהל עסקים (MBA), אשר מתמחים באחד הסטארט-אפים בהם השקיעה טאו ונצ'רס - נהנים מ-2 נקודות זכות בתואר


הסטודנטים ייקחו על עצמם תפקיד מרכזי בסטארט-אפ במטרה להוביל לשינוי ב-3 חודשי ההתמחות
יוזמה חדשה באוניברסיטת תל אביב וטאו ונצ'רס: תכנית הלימודים הבינלאומית לתואר שני במנהל עסקים, Sofaer Global MBA, מעניקה לסטודנטים מרחבי העולם הזדמנות להשתלב באקוסיסטם היזמי טכנולוגי הישראלי. התוכנית, שנערכת בשיתוף עם קרן TAU Ventures, קרן ההון סיכון של האוניברסיטה, מאפשרת לסטודנטים זרים להשתלב בסטארט-אפים ישראלים אשר נמצאים בחזית הטכנולוגיה ובהם השקיעה טאו ונצ'רס - כבר בתחילת לימודי MBA, ואף לקבל הנחה בשכר הלימוד על השתתפותם בתוכנית.


בנוסף, אוניברסיטת תל אביב מאפשרת גם לסטודנטים ישראלים שלומדים ב"קורס פרויקטים" במסגרת לימודי התואר השני במנהל עסקים (MBA), אשר בוחרים להתמחות באחד הסטארט-אפים בהם השקיעה טאו ונצ'רס, ליהנות מ-2 נקודות זכות בתואר.


הנהלת תוכנית Sofaer Global MBA חשבה מחדש על חווית ההתמחות של הסטודנטים בתוכנית הבינלאומית והחליטה במסגרת המוטו שלה ל"למידה באמצעות עשייה", לשלב בתוכנית הלימודים וכבר מהיום הראשון את חווית ההתנסות המעשית של הסטודנטים בסטארט-אפים ישראליים. במסגרת העבודה המשותפת של הסטודנטים עם סטארטאפים, הם יהיו אחראיים לקחת על עצמם תפקיד מרכזי ולהוביל לשינוי במהלך 3 חודשי ההתמחות, שיכולים להתארך על בסיס עניין משותף.


נמרוד כהן, שותף מנהל טאו ונצ'רס אמר כי "יצרנו תכנית מהפכנית שלראשונה מאפשרת לסטודנטים לא רק ללמוד תאוריה אלא ממש להתנסות בעבודה מעשית בסטארטאפים נבחרים המשתתפים בתכנית ההאצה שלנו. למעשה, זו מצד אחד הזדמנות לסטודנטים ללמוד באופן ישיר ובלתי אמצעי מיזמים הבאים עם טרק רקורד מרשים של עשיה, ומצד שני לסטארטאפים שלנו זו הזדמנות להעזר בכח עבודה איכותי ללא תשלום".
Yifei Wei, סטודנט מסין, בעל רקע מורחב בתחום ה-Neuroscience, רותם את הידע שלו לחקר בחינת ההיתכנות (Proof of concept) של שני פיתוחים פוטנציאליים, במסגרת השתלבותו בסטארט-אפ הישראלי XTEND, של היזמים הסדרתיים אביבי ומתאו שפירא, אשר מפתח פתרונות מבוססי טכנולוגיית מציאות וירטואלית בתחום הרחפנים. Stephanie Saeta שהגיע לתוכנית מברזיל עם רקע של עשור בתחום השיווק, עוזרת לסטארט-אפ Cyabra, המפתח פתרון מבוסס בינה מלאכותית למניעת Fake News, להרחיב את מאמצי החדירה לשווקים הגלובליים שלו. Phil Shichman


 מארה"ב ממנף את הרקע שלו כאנליסט חוקר ומשלב אותו יחד עם שיטת עבודה חדשה שנלמדה בשיעורים, על מנת לסייע במערך השיווק, התמחור ואסטרטגיית החדירה לשוק של חברת הסטארט-אפ Castor, המפתחת תוכנת תמיכה לשימוש במדפסות תלת ממד. Adam Chubak מביא את ניסיונו כמנהל פרויקטים ואת היכרותו עם מערכות CRM ל-TAU Ventures, במטרה לאפשר את הרחבת פיתוח השותפויות של הקרן ולפתח את בסיס הנתונים הפנימי של מקורות השותפים, כמו גם למפות באופן מפורט את עולם קרנות ההון סיכון.


סטודנטים מרחבי העולם, אשר השנה הגיעו לתוכנית מ-21 מדינות, מביאים עימם ניסיון מגוון, מפיננסים ועד אסטרטגיה ותפעול, ויש להם כעת הזדמנות ייחודית ליישם את ניסיונם בחברות בהן התמחותם עשויה להוביל לשינוי משמעותי.


בעבור הסטארט-אפים הזוכים להשקעה מטאו ונצ'רס, מדובר ב-Game Changer. כעת יש להם גישה למאגר של טאלנטים בעלי איכויות גבוהות, אשר יכולים לעזור למיזם שלהם לצמוח, תוך קבלת ליווי מערכתי של מנטורים מהאוניברסיטה ומהתעשייה, שיעזרו להם לדחוף קדימה את העבודה הקריטית שהם צריכים לעשות על מנת להתקדם.


ד"ר לסלי ברודו-מיטס, העומדת בראש Sofaer Global MBA & Coller Institute of Venture אמרה: "הרעיון להשיק תוכנית MBA שמאפשרת לסטודנטים כבר בתחילת השנה הראשונה לעבוד ולהשתלב בסטארט-אפים ולתת להם תפקידים אמיתים ואחריות ממשית בהם – זו דרך מאוד לא רגילה. אנחנו אוהבים אותה ואנחנו עושים אותה, מאחר וזו דרך ייחודית לחיבור החומר הנלמד בכיתת הלימוד לעולם החדשנות האמיתי. במקביל, זה מאפשר לסטארט-אפים את הנגישות לכשרונות שאחרת לא היו מגיעים אליהם. המגוון הרחב של התחומים בהם עוסקים הסטארט-אפים, מרחפנים ועד מדפסות תלת ממד, גם הוא זה שהופך את התוכנית הזו להזדמנות שאין דומה לה".


וויל רוזנבלט, מוביל תוכנית השילוב בסטארט-אפים הוסיף: "הבחירה לתת לסטודנטים ניסיון בעולם האמיתי כבר מהיום הראשון של תוכנית ה-MBA, מהווה הזדמנות ייחודית שדוחפת אותם לכניסה לתוך האקוסיסטם של הסטארט-אפים בתל אביב. ההזדמנות לחבר בין מיזמים בתחילת דרכם למאגר מגוון של כשרונות, מאפשר להם לשלב פרספקטיבות רעננות, בזמן שהסטודנטים שלנו ממנפים את הניסיון הקיים שלהם אל תוך הזדמנויות ייחודיות ללימוד באמצעות טכנולוגיות חדשניות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il