TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אברהם בן דוד (בנד"א) מונה למנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל


אברהם בנדא בן-דוד מנכל מוטורולה סולושנס ישראל צילום יוסי זליגר
בן דוד מחליף את שמעון דיק, אשר פרש לאחרונה לאחר 40 שנה בחברה

חברת מוטורולה סולושנס מודיעה היום (ג') על מינויו של אברהם בן דוד (בנד"א), 59, למנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל.

בן דוד הצטרף למוטורולה ב-2008 ומאז ניהל את חטיבת המכירות לשוק הישראלי. במסגרת תפקידו הוביל בעשור האחרון את השיווק והמכירות של מוטורולה סולושנס לגופי ממשל, ביטחון ציבור רשויות ומוסדות בשוק המקומי. בנד"א יחליף בתפקידו את שמעון דיק, אשר הודיע לאחרונה על פרישתו לאחר 40 שנה בחברה.

טרם הצטרפותו למוטורולה, שירת בן דוד בצה"ל 30 שנה, והשתחרר בדרגת תת-אלוף. במסגרת שירותו כיהן במגוון תפקידי מפתח, בהם קצין הנדסה ראשי, ראש מטה פיקוד העורף, מפקד חטיבה ביהודה ושומרון, מפקד בסיס הדרכה מרכזי של חיל הנדסה ועוד.

לבן דוד תואר שני במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ומחשבים מטעם אוניברסיטת בן-גוריון. בנוסף, הוא בוגר המכללה לביטחון לאומי בצה"ל .

מוטורולה סולושנס היא חברה מובילה גלובלית בתחום התקשורת למשימות קריטיות. הפלטפורמות הטכנולוגיות בתקשורת, תוכנה, וידאו ושירותים של החברה מסייעות בשמירה על ערים בטוחות ומובילים עידן חדש בתחום ביטחון הציבור. החברה נוסדה בשנת 1964, והייתה לחברת הבת הראשונה של מוטורולה מחוץ לצפון אמריקה והסניף הראשון מחוץ ליבשת בו הופעל מרכז פיתוח.


בין לקוחות החברה משטרת ישראל, כבאות והצלה, צה"ל, משרדי ממשלה, רשויות ועוד אשר עושים שימוש מדי יום בפתרונות תקשורת קריטית. החברה מתמחה בפיתוח והטמעה של פרויקטים מורכבים של מערכות קשר רדיו, תקשורת רחבת-פס,תוכנה, מערכות וידאו חכמות ופתרונות שליטה ובקרה מתקדמים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il