TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חכ"ל מודיעין השלימה פרויקט להטמעת מערכת רמדור לניהול פרויקטים


רמדור
המערכת חוצת הארגון הפועלת בענן ועל מכשירים ניידים תשמש את כלל העובדים בארגון ותרכז את כל נתוני הפרוייקטים שמבצעת החברה הכלכלית מודיעין עם שקיפות מלאה לכל בעלי התפקידים בארגון

החברה הכלכלית מודיעין (חכ"ל מודיעין), השלימה פרויקט להטמעת מערכת רמדור לניהול פרויקטים הנדסיים. המערכת נותנת מענה לניהול כל היבטי הפרויקט ולכל מחזור חייו. מערכת רמדור בחכ"ל מסייעת בניהול פרויקטים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים בשנה ומשמשת באופן פעיל ושוטף יועצים, מתכננים, קבלנים, אנשי החכ"ל, מפקחים ומנהלי פרויקטים.


המערכת חוצת הארגון הפועלת בענן ועל מכשירים ניידים תשמש את כלל העובדים בארגון ותרכז את כל נתוני הפרוייקטים שמבצעת החברה הכלכלית מודיעין עם שקיפות מלאה לכל בעלי התפקידים בארגון.
עופר מני, סמנכ"ל הכספים של החכ"ל מסביר: "באמצעות הפתרון של טופ רמדור, אנחנו יכולים לפקח היטב על התקציב, לחסוך זמן ולהפחית עלויות בדרכים יעילות בכל פרויקט, ולשפר את יעדי הפרויקטים והעלויות עבור לקוחותינו. מעבר לכך, טופ רמדור מספקת את שירות הלקוחות והתמיכה מהטובים שיש ואנו נהנים מרמת שירות איכותית, יעילה ומתקדמת".


עליזה ארביב, מנהלת הפרויקטים ברמדור, מציינת כי "טרם הטמעת המערכת לניהול פרויקטים הנדסיים של חברת רמדור, השתמשה חכ"ל מודיעין בקובצי אקסל וגיליונות רבים לניהול הפרויקט. מערכת רמדור הפועלת בענן ובאמצעות מכשירים ניידים ייצרה בסיס נתונים אחיד המאפשר שיתוף מידע לכל היבטי הפרויקט בין כל הגורמים המעורבים בו"


שוקי שוקרון, סמנכ"ל החכ"ל מספר: "נזקקנו למערכת חוצת ארגון שתשמש את כלל העובדים ותרכז את כל נתוני הפרויקטים, מערכת נגישה לכל העובדים אשר תהיה פתוחה לכל אחד מהם עבור הצרכים שלו. היה לנו חשוב שכל נושא החשבונות יהיה שקוף לכל העוסקים בפרויקט בחכ"ל - למנהל הכספים, מחלקת ההנדסה, לי וגם לגזברות עיריית מודיעין שהיא הגוף שמתקצב אותנו ומזמין את העבודה. היום כלל המסמכים, תקציב, חוזי תכנון וביצוע, התחייבויות וחשבונות, יומני העבודה, ערבויות ובטיחות, תהליכים, לוחות זמנים הקשורים לפרויקט שמורים במערכת בענן וכל גורם יכול לגשת, לקרוא ולעדכן על פי ההרשאות שלו".


על הלקוח: חכ"ל מודיעין
החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין מהווה זרוע ביצועית של עיריית מודיעין מכבים רעות לקידום ופיתוח העיר החל מ- 1996. חזון החברה הוא בפיתוח שכונות חדשות בתחומי הבינוי והתשתית בשילוב ויישום תהליכים וטכנולוגיה מתקדמים.


עם הקמתה, הציבה החברה יעדים מוגדרים למיכון תהליכי ניהול הפרויקטים בחברה משלב היזום ועד שלב המסירה למזמין, בדיקת תקני איכות והטמעתם בפעילות השוטפת ובנית מאגר של ספקים, ויועצים של החברה.


על רמדור: בית תכנה מוביל לניהול פרויקטי בניה ותשתיות. מערכת מודולרית אשר מאפשרת ניהול 360 של כל היבטי הפרויקט. התכנות נתמכות אפליקציות ייעודיות המאפשרות ניהול ודיוווח גם מהשטח. רמדור הינה חלק מקבוצת TOP GROUP , חברה בורסאית המעסיקה כ 300 עובדים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il