TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביומיקה עוברת לראשונה משלב האנליזה והחיזוי המחשובי לניסויים פרה-קליניים בתוכנית האימונו-אונקולוגיה


ופר חביב, מנכ"ל אבוג'ן (קרדיט: יח"צ)
התוכנית מכוונת לשפר את יעילות טיפולי הסרטן הקיימים על ידי שינוי המיקרוביום של המטופלים

ביומיקה, חברה בת של אבוג'ן (NASAQ, TASE: EVGN), חברה ביופרמצבטית המפתחת טיפולים חדשניים מבוססי מיקרוביום (אוכלוסיות החיידקים החיים בתוך גוף האדם), הודיעה היום על מעבר מהשלב המיחשובי אל שלב הניסויים הפרה-קליניים בתוכנית האימונו-אונקולגית באמצעות BMC-121 ו-BMC-127, המיועדים לטיפול תרופתי מבוסס מיקרובים, שזוהו באמצעות אנליזה נרחבת ומדוקדקת של ביג דאטה רלוונטי באמצעות כלים מחשביים מתקדמים. התוכנית האימונו-אונקולוגית של החברה מכוונת לשפר את הטיפולים האימונותרפיים הקיימים בסרטן על ידי שינוי המיקרוביום של החולים.


מחקרים מדעיים שפורסמו בתקופה האחרונה תומכים בתפקיד המשמעותי של המיקרוביום בויסות התגובה לטיפולים בסרטן. ממצאים אלו חיזקו את ההבנה של השפעת המיקרוביום על יעילותן של תרופות אנטי-סרטניות המפעילות את מערכת החיסון, הכוללות תרופות ממשפחת Anti PD-1/PD-L1 . ממצאים אלו מרמזים כי זיהוי וויסות של אלמנטים מיקרוביאליים ספציפים במעי עשויים לשפר טיפולי אימונותראפיה כנגד סוגי סרטן שונים.


ביומיקה ממנפת את פלטפורמת החיזוי הביולוגי המחשובי (CPB) שפותחה על ידי אבוג'ן וטכנולוגיות נוספות לאנליזת פעילות המיקרוביום של גוף האדם ברזולוציה גבוהה. על ידי שימוש בכלים אלו ביצעה החברה ניתוח מעמיק של מידע קליני ומיקרוביאלי מחולים עם סרטן ריאות מסוג NSCLC וסרטן כליות מסוג RCC והגיעה להבנה של מערכת היחסים בין מיקרובים ספציפיים לתהליכים המתקיימים בגוף האדם שהם בעלי תפקיד משמעותי בשפעול המערכת החיסונית כנגד הסרטן.


הגישה הייחודית של ביומיקה מתמקדת ביכולות הפוקנציונליות של חיידקי המעי (שלהם השפעה נרחבת על תהליכים רבים בכל גוף האדם) והובילה לזיהוי ופיתוח של שני הרכבי מיקרובים, BMC-121 ו-BMC-127. התרופות העתידיות הראשונות של ביומיקה מתוכננות להעשיר פונקציות מיקרוביאליות חסרות בגופם של החולים במטרה לשפר את התגובה לטיפולי אימונותראפיה כנגד הסרטן.


פרופ' יהודה רינגל, המנהל המדעי הראשי, אמר כי "הכניסה לניסויים פרה-קליניים היא אבן דרך חשובה בחיי ביומיקה, חברה שהוקמה לפני פחות משנתיים. עם מסד הנתונים החזק שלנו והיכולת המחשובית הייחודית של אבוג'ן אנחנו הופכים כעת את התחזיות המחשוביות שלנו לניסויים קליניים, ואנו מאמינים כי BMC-121 ו-BMC-127 יהיו ההתחלה של צבר מוצרים רחב ומבטיח של תרופות מבוססות מיקרוביום".

ד"ר אלרן חבר, מנכ"ל ביומיקה, אמר כי "אנו נרגשים מהמעבר מהשלב המחשובי הנרחב שביצענו אל שלב הניסויים פרה-קליניים. אנו מאמינים שתרופות עתידיות אלו, המבוססות על הרכבים מיקרוביאליים ייחודיים שפותחו בעזרת הפלטפורמה החישובית, ישפרו את תגובת חולי הסרטן לטיפולים אימונותראפיים כנגד גידולים סרטניים. ההתקדמות המהירה שלנו לניסויים פרה-קליניים התאפשרה הודות להפלטפורמה המחשובית החיזויית הייחודית של אבוג'ן, ואנו מצפים לפרסם תוצאות ראשוניות של הניסויים בהמשך השנה."

About BMC-121 & BMC-127
Developed as Live Bacterial Products (LBPs), BMC-121 & BMC-127 are rationally-designed LBP consortia comprised of unique microbes that harbor specific functional capabilities with potential to enhance immunologic therapeutic responses and facilitate anti-tumor immune activity though multiple biological processes.


Rationally-designed consortia are multi-strain products designed to restore diversity and specific functionality to a microbial community with individually selected, cultured bacteria.
אודות ביומיקה
ביומיקה היא חברה ביופרמצבטית המפתחת טיפולים חדשניים מבוססי מיקרוביום על ידי שימוש בפלטפורמת חיזוי ביולוגית (CPB). ביומיקה מכוונת לזהות ולאפיין שינויים במיקרוביום של המעי המקושורים למגוון מחלות ולפתח תרופות מקור המבוססות על הבנות אלו. החברה מתמקדת בפיתוח תרופות לבקטריות החסינות לאנטיביוטיקה, אימונו-אונקולוגיה והפרעות מעי הקשורות למיקרוביום. ביומיקה היא חברה בת של אבוג'ן (NASDAQ, TASE: EVGN). למידע נוסף: www.biomicamed.com

אודות אבוג'ן (NASDAQ,TASE: EVGN)
אבוג'ן הינה חברת ביוטכנולוגיה מובילה המפתחת מוצרים חדשניים לתעשיות מדעי החיים באמצעות שימוש בפלטפורמה מחשובית ייחודית לחיזוי ביולוגי (CPB), הממנפת הבנה מדעית עמוקה וטכנולוגיות מחשוביות מתקדמות. כיום, פלטפורמה זו משמשת את החברה לגילוי ופיתוח מוצרים חדשניים (דרך חברות בנות או חטיבות) בתחומים הבאים: כימיה לחקלאות, אג-ביולוגיקלס, תכונות זרעים, קיקיון ותרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי. כל חברת בת או חטיבה יבססו את צנרת פיתוח המוצרים ואסטרטגיית המסחור שלה, כפי שבא לידי ביטוי בשיתופי הפעולה הקיימים של אבוג'ן עם חברות כגון: BASF, Corteva, Bayer וכי"ל. לפרטים נוספים: www.evogene.com.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il