TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ישראל חלוצה גם בעולם הקורקינטים השיתופים


LIME מציגה אפשרות חדשה לשמירת הקורקינט
LIME בחרה בישראל להשיק פיילוט ראשון מסוגו בעולם להזמנת ושמירת קורקינט

חברת הקורקינטים השיתופיים LIME החליטה שישראל תהיה הראשונה בעולם לאפשר ללקוחותיה לשריין מראש קורקינט דרך האפליקציה, ולשמור אותו למשך 15 דקות מרגע ההזמנה


מדובר על שינוי משמעותי במודל שהוצע עד כה על ידי חברות הקורקינטים בעולם ויבטיח למשתמשים וודאות בשימוש


יניב גודר, מנכ''ל LIME ישראל: "אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים חדשות לשפר ולייעל את השירות שלנו. בעקבות פידבקים רבים מהמשתמשים, ישנו צורך בפתרון שיבטיח המצאות של הקורקינט במקום בו הוא מופיע על המפה בדיוק בזמן ההגעה אליו, יצרנו את האופציה להזמין את הקורקינט מראש. העובדה שישראל נבחרה להיות המדינה הראשונה בעולם בה מושק השירות מצביעה על חשיבות שLime - רואה בשוק הישראלי כשוק המאמץ טכנולוגיות וכמוביל בתחום התחבורה השיתופית"

מעכשיו הקורקינטים יחכו לכם: חברת LIME העולמית, חברת התחבורה השיתופית החכמה, בחרה בישראל לטובת השקת פיילוט ראשון מסוגו במסגרתו יוכלו המשתמשים להזמין ולשמור את הקורקינטים של LIME עד ל- 15 דקות, מרגע מציאת הקורקינט המבוקש על המפה ועד התחלת הנסיעה.

המטרה: להבטיח וודאות לרוכבים שהקורקינט שהם חפצים להשתמש בו יחכה להם עד שהם יגיעו אליו.

הבחירה בישראל משקפת את האמון שלLIME העולמית בשוק הישראלי ובפוטנציאל הצמיחה שלו כמו גם בהכרה של החברה בישראלים כמאמצי טכנולוגיות חדשות אשר יש ביכולתם להכתיב את הטרנד הגדול הבא. מדובר על שינוי משמעותי במודל שהוצע עד כה על ידי חברות הקורקינטים בעולם.


האפשרות להפעיל את מצב השמירה הינו פשוט ונוח לתפעול: יש למצוא את הקורקינט אותו המשתמש רוצה לשמור במפה באפליקציית LIME, לאחר מכן יש לבחור את הקורקינט הרצוי בכדי לראות את האפשרות – 'שמור'. לאחר לחיצה על אפשרות 'שמור' תפתח תיבת דו-שיח בו המשתמש יתבקש לאשר את הבקשה. בסיום, הקורקינט יישמר עד 15 דקות מרגע הפעלת השירות.


בשלב הראשון השירות יתאפשר למשתמשי IOS בלבד, אך הכוונה היא להרחיב זאת בהמשך גם למשתמשי אנדרואיד. חברת LIME פועלת בכדי לשפר את השירות שלה באופן מתמיד, ולכן בכדי לענות על בקשות המשתמשים הוסיפה החברה את אפשרות השמירה לטובת נסיעה מהנה ונוחה יותר.


יניב גודר, מנכ''ל LIME: "אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים חדשות לשפר ולייעל את השירות שלנו. בעקבות פידבקים רבים מהמשתמשים, ישנו צורך בפתרון שיבטיח המצאות של הקורקינט במקום בו הוא מופיע על המפה בדיוק בזמן ההגעה אליו, יצרנו את האופציה להזמין את הקורקינט מראש. העובדה שישראל נבחרה להיות המדינה הראשונה בעולם בה מושק השירות מצביעה על חשיבות שLime - רואה בשוק הישראלי כשוק המאמץ טכנולוגיות וכמוביל בתחום התחבורה השיתופית".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il