TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבע מודיעה על מיצוב וזהות חזותית חדשים בישראל – כחלק ממהלך גלובאלי רחב


טבע
השקת המותג הגלובאלי יצאה לדרך בשנת 2018 ותצבור תאוצה עם כ-20 השקות נוספות המתוכננות עד לסוף 2019

הזהות החזותית כוללת לוגו, אריזות מוצרים ונכסים דיגיטליים חדשים
השקת המותג החדש בעולם ובישראל היא מהלך אסטרטגי הנפרס על פני שנתיים וממנף משאבים קיימים
בישראל נתמקד במטופלים, בני המשפחה המטפלים (Caregivers) ובחיזוקה של החברה והקהילה באמצעות יוזמות חינוכיות, שת"פ עם האקדמיה וקידום החדשנות

 טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE and TASE: TEVA), הודיעה היום על השקת המיצוב והזהות החזותית החדשים שלה בישראל – כחלק מהשקת המותג הגלובאלי.


השקת המותג הגלובאלי היא חלק אינטגרלי מתהליכי הרה-ארגון, שהחלו בדצמבר 2017 וכעת הינם בשנתם השנייה. הארגון מחדש נועד, בין היתר, לאפשר לנו לפעול כחברה אחת ומאוחדת, להשיג מיקוד מסחרי טוב יותר ולהגביר את הקרבה שלנו לשווקים, תוך יצירת ערך. התהליכים המבניים של פישוט ואיחוד שאנו מיישמים לאורכה ולרוחבה של טבע – ובכללם השקת מותג גלובאלי אחד – מכוונים לשיפור והידוק שיתוף הפעולה והתיאום בין כל היחידות העסקיות, חיזוק תרבות ארגונית משותפת, כמו כן הם מייצרים מערכת אחת של סדרי עדיפויות, יעדים והתחייבויות פיננסיות.

"ההשקה המחודשת של מותג טבע ברחבי העולם תסייע לנו ביצירת תרבות משותפת לארגון ובהגברת המודעות לפעילותה של טבע והשפעתה המשמעותית על בריאותם של כ-200 מיליון אנשים ברחבי העולם, בכל יום. במסגרת מהלך ההשקה אנו מטמיעים זהות חזותית חדשה ומיצוב גלובאלי ממוקד מטרה – להיות חברה גלובאלית מובילה בתרופות גנריות וביו-פרמצבטיות ולשפר את חייהם של מטופלים", אמרה איריס בק-קודנר, סמנכ"לית בכירה לתקשורת התאגיד ולמיתוג גלובאלי.

"ההשקה בשוק הבית שלנו, מרגשת ובעלת חשיבות מיוחדת לטבע, כחברה ששורשיה נטועים בארץ מאז שנת 1901, והיא מהווה נדבך נוסף בקשר העמוק של טבע לישראל. אמנם, השקת מותג חדש בעת שמתבצעים תהליכי רה-ארגון בחברה אינו מהלך אינטואיטיבי, אך עבורנו, זו הייתה הזדמנות לזהות ולבצע את ההתאמות הנדרשות על מנת לעמוד בצרכים המשתנים של המטופלים ואנשי המקצוע בתחום הבריאות, לפשט ולאחד את החברה וכן לרתום ולהניע את העובדים שלנו סביב טבע בתקופה של בניה מחדש. אנו מנהלים כל השקה תוך התאמה למאפייני השוק הרלבנטי בתוך המתווה הגלובאלי, באחריות ובאופן העושה שימוש מיטבי בתכניות ומשאבים קיימים", הדגישה בק-קודנר.


בתהליך היישום, שייפרס על פני שנתיים, אנו מתמקדים בעיצוב מחדש ושדרוג של נקודות המגע המשמעותיות ביותר שיש למטופלים ובעלי המקצוע בתחום הבריאות עם טבע, וזאת בהתבסס על תובנות מחקריות. עד כה טיפלנו באריזות המוצרים, חומרי השיווק עבור אנשי המקצוע, מידע רלבנטי למטופלים ובני משפחותיהם, וכן בתוכן דיגיטלי בנוגע לבריאות באתר ובעמוד הפייסבוק החדשים שלנו. אנו נמשיך לפתח את הצעת הערך שלנו, לתמוך במטופלים – ולראשונה גם בבני משפחותיהם – לאורך מסע הבריאות שלהם ולהבטיח שכל נקודת מגע עם טבע תהיה בעלת ערך.

שיעור המודעות לחברת טבע בקרב אנשי המקצוע בתחום הבריאות ומקבלי ההחלטות בקטגוריה גבוה ברחבי העולם באופן כללי, אך עם זאת טבע איננה מוכרת כמותג פארמה בקרב מטופלים ובני משפחותיהם, ושיעור המודעות הכללי למותג נמוך ביותר ברחבי העולם (בשונה מהמודעות האבסולוטית בישראל). תרומתה של טבע והשפעתה המשמעותית על חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם מהווה עבור החברה הזדמנות גדולה לבנות את טבע כחברה גלובאלית בעלת מותג מוכר ומועדף וזהות אחת, המאחדת ומאגדת יחדיו את כל עסקיה ומוצריה של טבע, בתום עשורים של רכישות.

טבע החלה בהשקת המותג החדש בישראל בחציון הראשון של שנת 2019 וזאת לאחר יישום השקות מוצלחות ב-8 שווקים עד כה: צרפת, רוסיה, ארגנטינה, ארה"ב, קנדה, צ'ילה, איטליה ואוקראינה. במהלך שנת 2019 תשיק טבע את המותג החדש שלה בכ-20 שווקים נוספים (ביניהם, כאמור, ישראל). תהליך השקת המותג העולמי החדש פותח באמצעות תובנות שנאספו בין השנים 2015 ל-2017 מלמעלה מ-13,500 מטופלים, 9,300 בני משפחה מטפלים (Caregivers) ו-1,000 אנשי מקצוע בתחום הבריאות מ-20 מדינות. כל זאת במטרה להבין כיצד בריאות ומחלות משפיעות על חייהם של אנשים. תובנות אלו יושמו בעיצוב ושדרוג נקודות המגע המשמעותיות ביותר של טבע עם בעלי העניין שלה וגובשו לכדי תכנית השקה רחבה בישראל.

אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל ומנהל אשכול מדינות אפריקה, קרואטיה ומזרח תיכון: "בשוק הבית ישראל, טבע מאמצת אסטרטגיה חדשה בכל הקשר ליחסיה עם המטופלים ומעגלי התמיכה שסביבם – ובראשם בני המשפחה המטפלים. הפעילות של טבע בישראל ומחויבותה אליה ואל האנשים החיים בה אינה מסתכמת רק בהנגשת מגוון רחב של תרופות איכותיות ואספקת תרופות חדשניות. טבע ממשיכה לפעול לחיזוקה של הקהילה והחברה הישראלית, באמצעות מגוון יוזמות התנדבויות עם ארגוני חולים, השקעה במחקר ופיתוח, חינוך דור העתיד של המדענים, הירתמות להשבת מוחות המדענים ארצה ושילובם בתעשייה, וכן שיתופי פעולה שונים עם האקדמיה ומשרד החינוך. כל אלה ועוד ייחשפו בהרחבה במהלך השנה".


בנוסף תכנית ההשקה בישראל כוללת: עיצוב חדש לפורטפוליו אריזות המוצרים של טבע בישראל – בהתאם לקו העיצובי הגלובאלי – שנועד לייצר פשטות, בהירות ונוחות שימוש למטופלים. האריזות החדשות מבליטות את המידע החשוב ביותר עבור המטופלים ומסירות ממנה גרפיקה שעלולה להסיח את הדעת. בישראל תהליך החלפת אריזות המוצרים ייעשה באופן הדרגתי ובסופו מאות ממוצרי החברה בישראל (כולל תרופות גנריות, ייחודיות ותרופות ללא מרשם) ישנו את חזותם בהתבסס על צרכי ותובנות המטופלים ולנוחותם. בנוסף, בשבועות הקרובים נעלה בקמפיין הסברתי לציבור המעדכן בשינוי ומעודד אחסון ושימוש נבון ובטוח בתרופות.

יצירת נוכחות חזקה, יוזמת ומשיאת ערך – בנושאי בריאות – במרחב הדיגיטלי. לאחרונה השקנו אתר אינטרנט חדש שכתובתו teva.co.il, השם דגש על בריאות ותחומי הטיפול המרכזיים בהם טבע מתמקדת בישראל. באתר משולבים, בין היתר, סיפורים אישיים של מטופלים המבקשים לשתף ולחלוק את סיפור התמודדותם האישי עם מטופלים אחרים (Life effects). לאור הצורך הגדול במידע בריאותי מהימן, אתר טבע הפך לאתר התאגידי הגדול בישראל, עם מעל ל-100,000 משתמשים ייחודיים (UU) בחודש. לצד פלטפורמה זו הקמנו גם עמוד את הפייסבוק טבע ישראל – Teva Israel המייצר שיח ומעורבות ערה בנושאי בריאות, מדע, קהילה וחברה.

קידום פעילויות ומיזמים שונים לטובת קהילת בני המשפחה המטפלים – Caregivers. בישראל חיים למעלה ממיליון אנשים המטפלים בקרוב משפחה המתמודד עם מחלת זקנה או מחלה כרונית. ממחקר שערכה טבע יחד עם עמותת CareGivers ישראל עולה כי קהילה ענקית זו אינה זוכה להכרה במצבה, אינה מקבלת סיוע שיוכל להקל על התמודדותה וזאת חרף מחיר אישי – רגשי, מקצועי, משפחתי ואף בריאותי – שהיא נדרשת פעמים רבות לשלם.


במסגרת השקת המותג – ובליווי של אנשי מקצוע מובילים בתחומם ועמותת CareGivers ישראל – טבע תציע למטפלים בבני משפחה תמיכה, סיוע והכוונה במספר רב של דרכים ופלטפורמות: החל בהנגשה של מידע שימושי – פונקציונאלי ואמוציונאלי כאחד – באתר teva.co.il תחת הכותרת "דואגים למטפלים", דרך הקמת קהילה המתמחה בנושא ופתיחת קו פתוח ייעודי בתיווך עמותת CareGivers ישראל ועד ליצירת שיתוף פעולה חדשני עם בתי המרקחת הפרטיים בישראל וקידום פתרונות טכנולוגיים שיוכלו להקל על בני המשפחה המטפלים במילוי תפקידם המורכב. יוזמות חברתיות – אלה ואחרות – יסייעו למטופלים ולמטפלים במסע הבריאות שלהם על ידי העלאת הנושא לסדר היום במטרה להוביל שינוי חברתי.

כחלק מהשקת המותג טבע תעדכן גם את הלוגו שלה. בדומה לחברות גלובאליות רבות, הלוגו החדש של טבע יהיה לוגו אחד ואחיד, המשותף לכל עשרות השווקים בהם החברה פעילה. הלוגו החדש יחליף את קודמו, אשר עוצב לפני 33 שנה, בעת שהן טבע והן תעשיית התרופות היו שונות ללא היכר.

אודות טבע
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE & TASE: TEVA) היא מובילה עולמית בגנריקה, עם טיפולים חדשניים בתחומים נבחרים, כולל מערכת העצבים המרכזית, כאב ונשימה. אנו מספקים תרופות גנריות באיכות גבוהה בכמעט כל תחום טיפולי בכדי להתמודד עם צרכי מטופלים אשר אינם זוכים למענה. יש לנו נוכחות מבוססת בגנריקה, תרופות מקור, תרופות ללא מרשם וייצור חומרים כימיים פעילים, ומתבססים על מורשת בת יותר מ-115 שנה עם מערך מו"פ מאוחד, בסיס תפעולי חזק ותשתית גלובאלית נרחבת. אנו חותרים לפעול באופן אחראי ברמה החברתית והסביבתית. המטה שלנו ממוקם בישראל, יש לנו מתקני ייצור ומחקר בכל העולם, ואנו מעסיקים כ- 43,000 עובדים המחויבים לאפשר לשפר את חייהם של מיליוני מטופלים. למידע נוסף על החברה, בקרו באתר www.Teva.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il