TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת LG תשתף פעולה עם SWISSCOM בהבאת טכנולוגיות 5G לאירופה


LG
לקוחות בשווייץ יהיו הראשונים ביבשת שייהנו מעוצמת הדור הבא, עם מכשירי LG V50ThinQ 5G

LG Electronics ו- Swisscom הודיעו על הפעלה מיידית של שירות דור חמישי על בסיס מסחרי באירופה. שיתוף הפעולה כולל את הסמארטפונים מדגמי LG V50ThinQ לרשתות 5G, ובליווי המסכים החיצוניים הנוספים LG Dual Screen שיוצעו בחנויות הקמעונאיות של Swisscom בשבועות הקרובים.


שיתוף הפעולה מהווה צעד ראשון מבחינתה של LG, המגבשת תוכניות השקה של שירותי 5G על ידי ספקי תקשורת אירופאיים נוספים במהלך 2019. מכשירי LG V50ThinQ 5G מבוססים על פלטפורמת Qualcomm Snapdragon 855 החדשה, ומודם Snapdragon X50 5G. כיוון שהעבודה ברשתות 5G דורשת אנרגיה גבוהה יותר מזו של רשתות LTE, יצויד מכשיר ה- 5G הראשון של LG בסוללה בת 4,000 מילי-אמפר, הגדולה ב- 20% מזו הנמצאת במכשירי LG V40ThinQ.


על מנת להתמודד עם עומסי העבודה הנוספים ולשמור על קירור הולם של מכשירי V50ThinQ 5G, הוגדלה מערכת פיזור החום בסמארטפונים החדשים מסדרת V כמעט פי שלושה בהשוואה לזו של המכשירים הקודמים. רשתות 5G מביאות עמן הבטחה לספק יותר תוכן בפחות זמן. לקוחות Swisscom יוכלו להוסיף את המסך הכפול של LG למכשירי V50 על מנת ליהנות מחוויה משופרת. עם חיבור המסך הכפול, הוא נפתח באופן דומה לאופן שבו נפתח פנקס רשימות – וחושף צג OLED בן 6.2 אינטש, תוך הרחבת אפשרויות השימוש בטכנולוגיית 5G המהירה ליישומים דוגמת הזרמה של הופעות מוסיקה חיות ואירועי ספורט.


כאשר מסובבים את הסמארטפון מדגםLG V50ThinQ 5G המחובר למסך הנוסף ומציבים אותו לרוחב, הופך המכשיר המשולב למכונת משחקים פונקציונאלית מלאה: המסך הנוסף ממלא את תפקיד מסך השליטה. העבודה בריבוי משימות עולה לרמות חדשות של נוחות, בזכות השימוש בשני צגים: ניתן ליהנות מסרט על גבי מסך אחד – תוך חיפוש במאגר IMDB, המכיל בסיס נתונים מקוון של מידע על סרטים, שחקני קולנוע, תוכניות טלוויזיה, צוות הפקה ומשחקי וידאו, אותו מנהלים מהצג השני – ללא מזעור של החלון הפעיל. חשובה במיוחד, היא האפשרות לנתק את המסך הנוסך במהירות, על מנת לחסוך חיי סוללה ומשקל בעת עבודה בשטח.


לדברי מוריס לי, סכן נשיא בכיר ומוביל פעילות החטיבה העסקית בחברת תקשורת המובייל של LG: "LG ממוקדת במיוחד בביסוס מעמדה המוביל בתחום רשתות הדור החמישי, באמצעות הצגתם של מכשירים מתקדמים וביסוס שיתופי פעולה ממוקדי לקוחות, עם ספקי תקשורת דוגמת Swisscom. יידרשו שיתופי פעולה עמוקים, על מנת להאיץ את תהליכי המסחור של 5G באירופה, ו- LG כמהה להיות שחקן מרכזי ברגע שבו יהיה שירות 5G זמין באזור באופן נרחב".


לדברי דירק ווירזביצקי (Wierzbitzki), ראש תחום מוצרים ושיווק וחבר מועצת המנהלים של Swisscom : "כספק המוביל של שירותי תקשורת בשווייץ, מחויבת Swisscom להציע ללקוחות את החוויה המיטבית, ולעצב את העתיד. LG היא שחקן מפתח בהפיכת רשתות 5G למציאות, ובאמצעות זאת באספקת הדור הבא של קישוריות ללקוחות Swisscom, במסגרת עולם מרושת ומקושר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il