TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מינויים בקיידנס ישראל


אורית גרינגרז
פרופ' זיאד חנא מונה למנהל מרכזי הפיתוח בישראל * אורית גרינגרז מונתה למנהלת אתר החברה בפתח תקווה

חברת קיידנס ישראל (Cadence) מודיעה על מינוים של שני מנהלים בכירים בישראל. פרופ' זיאד חנא, סגן נשיא בכיר לפיתוח, מונה למנהל הפיתוח של קיידנס ישראל, בשני אתריה - חיפה ופתח תקווה. אורית גרינגרז, דירקטורית בכירה, מונתה למנהלת אתר החברה בפתח תקווה.

פרופ' זיאד חנא כיהן עד עתה כמנהל מרכז הפיתוח בחיפה והוביל בחברה הגלובלית את החדשנות הטכנולוגית ואת הפעילות העסקית בתחום התכנון האלקטרוני הממוכן, תוך מיקוד בתחום תוכנות האימות (וריפיקציה) לתעשיית השבבים. חנא הגיע לקיידנס בשנת 2014, עם הרכישה של חברת הסטארט-אפ ג'ספר (Jasper) בה כיהן כסגן נשיא בכיר ומנכ"ל.


לפני כן, במשך 17 שנה, מילא תפקידי ניהול והנדסה באינטל ישראל וארה"ב. הוא חבר בארגון IEEE, ועד היום פרסם יותר משלושים מאמרים מקצועיים, המציא 15 פטנטים וקיבל מספר פרסי הוקרה במסגרת פעילותו באינטל ובקיידנס. זיאד חנא מוכר כפעיל בתעשיית ההייטק הישראלית, כמי שמקדם את שילוב החברה הערבית בה ובמסגרת זו מכהן כיו"ר משותף למועצה הציבורית בעמותת צופן.


זיאד חנא הנו בעל תואר ראשון ושני במדעי המחשב מאוניברסיטת תל-אביב ודוקטורט במדעי המחשב מאוניברסיטת אוקספורד באנגליה, בה הוא מכהן כפרופ' אורח בפקולטה למדעי המחשב.

אורית גרינגרז הצטרפה לקיידנס בשנת 1999 עם הרכישה של חברת הסטארט-אפ הישראלית וריסיטי (Verisity) ומאז עסקה במגוון תפקידי פיתוח וניהול בתחום תוכנות האימות (וריפיקציה). בתפקידה הנוכחי היא המנהלת הגלובלית של מרבית פעילות פיתוח ספריות ה-IP בתחום הוריפיקציה.


גרינגרז תמשיך בתפקיד זה ותכהן גם כמנהלת האתר בפתח תקווה, תוך שיתוף פעולה עם פעילות המכירות והשירותים המקצועיים בהובלת אדר סגל ופעילות הפיתוח בהובלתו של זיאד חנא.


אורית היא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת תל -אביב ועומדת לסיים את לימודי התואר השני בתוכנית ה-Executive MBA במנהל עסקים באוניברסיטת תל-אביב.

Systems Cadence Design (קיידנס)

קיידנס הינה חברת תוכנה גלובלית בתחום התכנון האלקטרוני, הממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. לקוחות קיידנס משתמשים בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת ומערכות

מחשוב. מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי המכירות, המחקר והפיתוח פרושים ברחבי העולם ומשרתים את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית.
למידע נוסף - http://www.cadence.com/il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il