TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדיס לאבס הישראלית ו- Google Cloud מרחיבות את שיתוף הפעולה בניהן


רדיס לאבס
שיתוף הפעולה הנרחב הוכרז בכנס השנתי Google Next

Redis Enterprise יוצע ללקוחות ארגוניים על גבי הפלטפורמה של Google Cloud כשירות עם חווית משתמש זהה לזו של מוצרי גוגל


עופר בנגל, מנכ"ל ומייסד משותף של רדיס לאבס: "Redis Labs ו- Google Cloud מביאות את היכולות החדשניות ביותר ללקוחות ארגוניים, תוך מתן אפשרות לבחור היכן וכיצד לנהל את עומסי העבודה שלהם בענן".


חברת רדיס לאבס, מודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Google Cloud. Redis Enterprise יוצע ללקוחות Google על גבי הפלטפורמה של Google Cloud כשירות מנוהל בחוויית ענן טבעית, הזהה לשירותים אחרים המוצעים על ידי גוגל. המהלך מעיד על המחויבות של שתי החברות לפיתוחה וחיזוקה של קהילת המפתחים בקוד פתוח.


רדיס אנטרפרייז (Redis Enterprise), המוצר המסחרי של החברה, מנצל טכנולוגיות זיכרון מודרניות כמו NVMe ו-Persistent Memory על מנת להציע פרישת נתונים יעילה וזולה על עננים ציבוריים ומרכזי נתונים פרטיים. בנוסף למבני הנתונים המשוכללים שלה, מציעה התוכנה מגוון שיטות למידול הנתונים, כמו Streams, Graph, Time-series, Document, כמו גם יכולות Artificial Intelligence ומנוע חיפוש בזמן אמיתי.


השירות המנוהל החדש יאפשר ללקוחות ליצור בקלות יישומים מבוססי Redis בפלטפורמת GCP ולהנות מזמינות של 99.999% ומיכולת הגידול הלינארית של Redis Enterprise. השילוב בין יכולת active-active geo distributionשל Redis Enterprise עם הרשת הגלובלית המהירה של GCP יאפשר לארגונים לפרוס את היישומים שלהם באופן מלא, מבוזר וגלובלי, תוך שמירה על זמן תגובה של מסד הנתונים בפחות מאלפית השנייה, גם תחת עומס גבוה. Redis Enterprise ימנף גם את טכנולוגיות NVMe ו-Persistent Memory של GCP כדי להעניק ללקוחות אלה את היכולת לנהל את מערכי הנתונים הגדולים הללו ביעילות.


"אנו חולקים את החזון של Redis Labs והמחויבות לחדשנות המבוססת על קוד פתוח ואנו שמחים להעמיק את השותפות שלנו בשם הלקוחות", אמר קווין איצ'פוראני, סגן נשיא ל- Global Ecosystem ופיתוח עסקי ב-Google Cloud. הבאתה של Redis Enterprise ל-GPC מועילה ללקוחות שמחפשים שירות ענן שמנוהל באופן מלא וללא תלות, שעליו הם יכולים לסמוך בעת ניהול עומסי העבודה הקריטיים שלהם".


"קהילת הקוד הפתוח מובילה חידושים בתעשיית התוכנה, והשותפות הזו ממחישה את היתרונות של גישה מבוססת קוד פתוח", אומר עופר בנגל, מנכ"ל ומייסד Redis Labs. "באמצעות שותפות זו, Redis Labs ו- Google Cloud מביאות את היכולות החדשניות ביותר ללקוחות ארגוניים, תוך מתן אפשרות לבחור היכן וכיצד לנהל את עומסי העבודה שלהם בענן. ללקוחות יש כעת את הגמישות לפתח יישומים עם Redis Enterprise על GCP, עם אותה חווית משתמש שיש להם בעבודה עם מוצרי Google ".


אודות רדיס לאבס (Redis Labs)
עסקים מודרניים חייבים להגיב ללקוחותיהם בזמן אמיתי.Redis Labs מאפשרת לאפליקציות הדיגיטליות של עסקים אלו, יכולות לספק חווית שימוש מהירה, קלה, נעימה, אמינה ועם יכולת לתמוך במספר לקוחות הולך וגדל. חברת Redis Labs היא הבית של רדיס (Redis) בסיס הנתונים הפופלרי המוגש מזיכרון (in-memory), והספק של רדיס אנטרפרייז (Redis Enterprise) המספק ביצועי שיא, גמישות ואמינות לאפליקציות מודרניות בתחומים של high-speed transactions, recommendation engines, data ingest, fraud mitigation, real-time indexing, session management ו-caching.


Redis Labs, המדורגת כמובילה בדוחו"ת מחקר של אנליסטים בתחום בסיסי הנתונים, ומבין לקוחיותיה ניתן למצוא 7 מבין 10 החברות הגדולות בעולם (Fortune 10), 3 מתוך 4 חברות כרטיסי האשראי הגלובליות, 3 מתוך 5 חברות הטלקומוניקציה הגדולות בעולם, 3 מתוך 5 חברות הפארמה הגדולות בעולם, 6 מתוך 8 חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם ו-4 מתוך 7 רשתות הקמעונאות הגדולות בעולם, בניהן: לקוחות החברה ניתן למצוא את FedEx, British Airways American Express, Thomas Cook, Mercedes Betz, Vodafone, Master Card, TD Bank. .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il