TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקירת דיווח בנקאות בתקשורת


בנק ישראל
צריכת שירותי בנקאות בערוצים ישירים במשקי בית ובעסקים - סיכום שנת 2018

שנת 2018 התאפיינה בהמשך מגמת הגידול בשימוש הלקוחות בערוצים הישירים בבנקאות. עידוד השימוש בערוצים ישירים תורם להנגשת השירותים הבנקאיים ולהוזלת עלויות של שירותים אלו עבור הלקוחות.


נמשך הגידול בשיעור הפעולות שנעשות על-ידי משקי בית בערוצים ישירים - הגידול ניכר בכל סוגי הפעולות ובכל הבנקים. שיעור הפעולות שנעשו במשקי בית בערוצים הישירים בכלל המערכת עמד על 60% בשנת 2018 לעומת 55% בשנת 2017 ו- 45% בשנת 2016.


משקי הבית מעדיפים באופן בולט את הערוצים הישירים למידע - כ-86% מהפניות למידע הן לערוצים הישירים, כאשר ההעדפה הראשונה בכל הגלאים הינה קבלת מידע באמצעות האפליקציה (45% מהפניות).


ברוב הבנקים חלה בשנת 2018 עליה בשיעור השימוש של עסקים בערוצים הישירים. אך למרות העלייה, שיעורי השימוש של העסקים בערוצים הישירים, נמוכים, בהשוואה למשקי הבית בעיקר בגלל הצורך בפתרונות ייעודיים לעסקים.


הפיקוח על הבנקים פעל וממשיך לפעול בכדי לאפשר את המעבר לערוצים הישירים וזאת באמצעות הסרת חסמים רגולטוריים.


בסקר שביעות רצון שערך הפיקוח על הבנקים, עלה שמשקי בית שפועלים באפליקציה הבנקאית או באתר האינטרנט של הבנק, מאוד מרוצים משירותי הבנקאות שלהם.​



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il