TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביקושים של כ- 3.3 מיליארד שקל בשלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב הראשונה של ישראכרט:


ישראכרט
בחרה לגייס סך של כמיליארד שקל * האג"חים המונפקות מדורגות בדירוג שלAa2 ע"י מדרוג
ישראכרט, קבוצת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב הראשונה שלה בבורסה בתל אביב.

במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושי שיא של כ- 3.3 מיליארד שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כמיליארד שקל. השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית שנתית של 1.49% .

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים אג"ח במח"מ של כ- 3 שנים כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש מאי בשנת 2024.

ישראכרט הינה קבוצת כרטיסי האשראי המובילה בישראל, עם נתח שוק של כ-45% במחזורי עסקאות וצמיחה במחזורי הפעילות בהנפקה ובתחום האשראי.

ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט: ״בהמשך לתוצאות ההנפקה המוצלחת במניות, הצלחת הגיוס באג"ח מהווה הבעת אמון נרחבת בחברה ע"י הגופים המוסדיים ומשקיעים בשוק ההון, כפי שמתבטאת בביקושים הגבוהים שנרשמו בגיוס, וברשימת הגופים הארוכה שהשתתפו בו. הביקושים הגבוהים, לצד הריבית האטרקטיבית שנקבעה במכרז, מעידים על חוסנה הפיננסי של החברה ועל מיצובה הגבוה בעיני שוק ההון. תנאים אלה יאפשרו לנו למנף את הפלטפורמה הציבורית של הבורסה לצורך גיוון מקורות המימון של החברה, וזאת כדי להמשיך ולפתח את מנועי הצמיחה שלנו, ותחומי פעילות חדשים שאנו בוחנים״.

ישראכרט סיכמה את שנת 2018 עם תוצאות חזקות:

מחזור העסקאות בתקופה הסתכם ל- 155.1 מיליארד ש"ח, בהשוואה ל- 144.3 מיליארד ש"ח אשתקד, גידול בשיעור של 7%.

ההכנסות בתקופה הסתכמו ל- 2,339 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 2,200 מיליון ש"ח אשתקד, גידול בשיעור של 6%.

הרווח הנקי השנה הסתכם ב- 318 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 299 מיליון ש"ח אשתקד, גידול בשיעור של 6%. הרוח הנקי ברבעון הרביעי עמד על 68 מיליון ש"ח בהשוואה ל-29 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

אודות ישראכרט:

קבוצת ישראכרט הינה קבוצת כרטיסי האשראי הגדולה והמובילה בישראל עם מחזור עסקאות של 155 מיליארד שקל. לישראכרט כ-4 מיליון כרטיסים פעילים.

הקבוצה הינה בעלת תיק המותגים רחב - ישראכרט, ויזה, מאסטרקארד ומחזיקה בבלעדיות במותג אמריקן אקספרס. הקבוצה מפוקחת ע"י בנק ישראל.

לחברה 3 מגזרי פעילות: הנפקה, סליקה ואשראי.

יו"ר החברה הוא אייל דשא ומנכ"ל החברה הוא ד"ר רון וקסלר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il