TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP Business One מככבת באקדמיה


SAP
שיתוף פעולה פורץ דרך בין ענקית התוכנה למוסדות אקדמיים בארץ ינסה לצמצם את הפערים שבין לימודים אקדמיים בתחום מערכות מידע לבין צרכי שוק העבודה הצמא לעובדים מיומנים

לאחרונה החלו מספר מוסדות אקדמיים מובילים בישראל בשיתוף פעולה עם- SAP ישראל במטרה ללמד קורסים מעשיים, במסגרתם ילמדו ויתנסו הסטודנטים בפתרון ה-ERP של SAP לארגונים קטנים ובינוניים, SAP Business One כבר במהלך התואר האקדמי.


בית הספר להנדסת תעשייה וניהול במכללת שנקר הוסיף השנה קורס ייעודי למערכות מידע בו ילמדו את SAP Business One, וזאת בהמשך למסורת רבת שנים של ביקורים והרצאות משותפות. שיתוף הפעולה הנו יוצא דופן גם בשל העובדה כי הוא נותן מענה לדרישה אמיתית שקיימת בשוק למיישמי פתרון- SAP Business One, הן בקרב קהילת שותפי SAP, והן מצד מעגל הלקוחות המתרחב של הפתרון. כמו כן, הקורס מהווה דוגמא לביקוש הגואה בקרב הסטודנטים לקורסים בעלי אופי מעשי יותר, ולראיה נפתחו בשנקר שני קורסים זהים כמענה להיענות הגבוהה.


"הגענו להרצות בשנקר פעמים רבות בעבר, אבל השנה הוחלט לקחת את שיתוף הפעולה צעד נוסף קדימה״, אומרת אדוה עובדיה, Solution Expert ב- SAP Business One. מדובר בקורס למשתמשים מתחילים ואם יצליח, הכיוון הוא להוסיף גם קורסים מקצועיים למתקדמים כגון קורסי העמקה מיישמים במטרה להנגיש את הטכנולוגיה שפועלת כיום בשוק לסטודנטים ולעזור להם למצוא עבודה בסיום התואר״.


פרופ' אהוד מניפז, הדיקן המייסד של בית הספר להנדסת תעשיה וניהול בשנקר, מהגדולים בין היחידות האקדמיות להנדסת תעשיה וניהול בארץ, מציין כי "זו הפעם הראשונה שקורס זה של SAP מוצע כחלק אינטגרלי ממערכת הלימודים במוסד אקדמי ברמה אוניברסיטאית בארץ ונגזר מהדגש שבית הספר נותן לשילוב של לימודים אקדמיים עם התנסות מעשית בתוך כותלי המוסד. אנו מצפים למשובים חיוביים מהסטודנטים בקורסים מעין אלו. רבים מהסטודנטים מעריכים התנסות מעשית לצד עומק אקדמי."


ד"ר עידו מורג, מרצה בכיר בבית הספר להנדסת תעשייה וניהול בשנקר: "השילוב של לימודי ERP על ידי חברה מובילה כמו SAP תורם מאוד לקידומם של הסטודנטים בשוק התעסוקה ונותן להם ערך מוסף ומשמעותי על פני מוסדות אקדמיים אחרים, וארגז כלים מתאים יותר לשוק התעסוקתי."


גם היחידה ללימודי המשך של הטכניון פנתה ל- SAP, בבקשה ללמד את הפתרון בקורסי מערכות מידע שהם מציעים לסטודנטים בקמפוס הטכניון בשרונה, תל אביב. “היחידה ללימודי המשך בטכניון משלבת את הלימודים המעשיים יחד עם הלימוד התיאורטי, במטרה להכשיר את בוגריה ולתת להם את הכלים הנדרשים לתפעול מערכות ERP כבר בסיום לימודיהם”, מספר ד"ר רמי רשקוביץ, מנהל אקדמי של הקורס ניתוח ויישום מערכות מידע בטכניון. לימודי המערכת יהוו חלק משמעותי מלימודי התעודה בתחום מערכות מידע שהיחידה ללימודי המשך בטכניון מציעה.


ארז דהן, מנהל פעילות SAP Business One בישראל מסכם:
אנחנו ב- SAPישראל רואים חשיבות גדולה בשיתוף הפעולה עם האקדמיה באופן שיאפשר לסטודנטים לרכוש ידע וניסיון מעשיים וללמוד על מערכת Business One SAP אמיתית לצד הלימודים התיאורטיים. זוהי הזדמנות פז עבורנו לאפשר לסטודנטים בתחומי תעשייה וניהול ומערכות מידע לעבוד על אחת ממערכות המידע מהמתקדמות בעולם המשלבת טכנולוגיות חדשניות הקיימות במוצר כגון: Internet of Things, Machine Learning, Artificial intelligence .

בימים אלה מתהווים שיתופי פעולה אקדמיים נוספים, ביניהם שיתוף פעולה עם מכללת ״אין ליין״ אשר השיקה קורס מיישמים של SAP Business One במטרה להכשיר את דור המיישמים הבא ולתת להם את הכלים הנדרשים לתפעול מערכות ERP כבר בסיום לימודיהם.

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il