TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הסטארטאפ הישראלית Ripples™ מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי


ריפלז
חברת המשקאות הגלובלית Suntory ממנפת את המדיה המודפסת על המשקה ומתקינה 700 מכשירי Ripple Maker כדי לסייע ללקוחותיה הנבחרים לעודד צריכה ומכירות
חברת הסטארטאפ הישראלית ריפלז (Ripples™), המפתחת פלטפורמה שיווקית חדשה, המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות מוקצפים, מודיעה היום על עסקת מכירה עם ענקית הבירה היפנית סנטורי (Suntory Beer), יצרנית הבירות השלישית בגודלה ביפן. במסגרת העסקה רכשה סנטורי כ- 700 מדפסות משקאות חכמות ייחודיות מתוצרת ריפלז, ה - Ripple Maker PM, אותם תתקין במסעדות וברים מרכזיים ברחבי יפן, כולל בר הדגל של החברה God Foam Bar, הממוקם בטוקיו, ובמפעלי הייצור של המותג ברחבי יפן. מדפסות ה-Ripple Maker PM ישמשו את החברה לחיזוק הקשר והמעורבות עם לקוחותיהם, לעידוד הצריכה ובסופו של דבר להגדלת המכירות של מותג הבירה המוביל של החברה The Premium Malt’s.

ענקית המשקאות היפנית סנטורי שמה דגש רב על איכותם של הברים והמסעדות שמפעילה ברחבי יפן וכמו כן דואגת לאיכות קצף הבירה כסמן איכות לבירה עצמה. שיתוף הפעולה עם ריפלז הישראלית, יאפשר לה להציע ללקוחותיה חוויה ייחודית, מרתקת ומפתיעה, ולשלב מסרים שיווקיים, אמוג'ים ותמונות, מתוך הספרייה העשירה של ריפלז והדפסתם על בירת הפרימיום מתוצרתה, ה- Premium Malt.

חברת הסטארטאפ ריפלז, מפתחת פלטפורמת שיווקית חדשה, המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות עתירי קצף, על מנת ליצור חוויית לקוח מפתיעה ולסייע למותגים לחזק את מעורבות הלקוחות במוצריהם, הגדלת מכירות וייצור תכנים לרשתות חברתיות. מדפסת המשקאות החכמה של ריפלז, ה- Ripple Maker PM מדפיסה באמצעות סילון "דיו" המופק מתמציות טבעיות על גבי משקאות עתירי קצף, ביניהם בירה, קפה וקוקטיילים.

ענקית המשקאות היפנית סנטורי, מצטרפת לאלפי לקוחות בארץ ובעולם שאימצו את הטכנולוגיה של ריפלז, ביניהם – רשתות בתי מלון Ritz-Carlton, Marriot, Four Seasons, ישרוטל ואחרות; חברות ועסקים כגון גוגל, אינטל, מיקרוסופט, מותגי מזון וקולינריה וביניהם – מבשלת גינס, בלאק סטאר בורגר, קפה לוואצה ואחרות.

לדברי יוסי משולם, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת ריפלז: "בירת Premium Malt, לא רק טעימה במיוחד אלא מתהדרת בקצף איכותי אשר החברה פיתחה לדרגת שלמות, ויחד עם ריפלז מציעה לברים ומסעדות דרך מפתיעה להתחבר אל הצרכנים באמצעות הבירה האהובה עליהם. ביפן מותקנות 700 יחידות של Ripple Maker PM המאפשרות ללקוחות סנטורי להנות מ-Bev-Top Media , לרגש את הלקוחות עם כל כוס של סנטורי הנמזגת עבורם ולמכור יותר כוסות של הבירה האהובה".

סנטורי תתחיל להפיץ את מכונות ה Ripple Maker PM ללקוחות נבחרים ביפן במהלך אפריל וצפויה להרחיב את המהלך לשווקים נוספים בהמשך 2019.

למידע נוסף על ריפלס, בקרו באתר החברה
למידע נוסף על בירה סנטורי, בקרו באתר החברה

אודות Ripples
חברת הסטארטאפ הישראלית, ריפלז, מפתחת פלטפורמת תקשורת חדשה, המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות מוקצפים, על מנת לשפר את חוויית הלקוח ולסייע למותגים לחזק את מעורבות הלקוחות במוצריהם. מדפסת המשקאות החכמה, ה- Ripple Maker, מאפשרת בתוך כ-10 שניות הדפסה על ידי שימוש בסילון "דיו" המופק מתמציות טבעיות על גבי משקאות עתירי קצף, ביניהם בירה, קפה וקוקטיילים. ה-Ripple Maker כולל ספריית תוכן עשירה, הניתנת לעדכון בזמן אמת על ידי הוספה של תכנים מקוריים ובלעדיים.

מאז הקמתה רשמה החברה מספר פטנטים בתחומי טכנולוגיית מזון, חומרה, הדפסה ועוד והדפיסה על גבי למעלה מ-3 מיליון משקאות, עבור אלפי לקוחות בארץ ובעולם, ביניהם – רשתות בתי המלון Ritz-Carlton, Marriot, Four Seasons, ישרוטל ואחרות; חברות ועסקים כגון גוגל, אינטל, מיקרוסופט; מותגי מזון וקולינריה וביניהם – רשת World of Beer, קפה לוואצה, מבשלת גינס ולקוחות רבים נוספים.

ריפלז, הוקמה ב-2014 על ידי מעצבי המוצר אייל אליאב ודני לביא אליהם הצטרף יוסי משולם כמייסד שותף המכהן כמנכ"ל החברה. יו"ר דירקטוריון החברה הינו בני לנדא, איש העסקים ויו"ר קבוצת לנדא, המשקיעה העיקרית בריפלז. החברה מעסיקה היום כ- 60 עובדים בסניפים בישראל, ארה"ב, יפן, הונג קונג והולנד. מטה החברה ומרכז הפיתוח ממוקם בפתח תקווה, ישראל.

למידע נוסף על ריפלס, בקרו באתר החברה


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il