TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טרה-סקיי זכתה בפרס השותף לחדשנות אזורית מטעם חברת VMware


טרה-סקיי
שותפי החברה זכו להוקרה על ביצועים יוצאי דופן והישגים ראויים לציון

טרה-סקיי הודיעה היום על זכייתה בפרס EMEA 2018 VMware Partner Innovation Award בוועידת השותפים של חברת VMware לשנת 2019, שנערכה בקליפורניה.


"אנו מברכים את טרה-סקיי על זכייתה בפרס עבור שווקים בצמיחה ושואפים להמשך שיתוף הפעולה והחדשנות המשותפת שלנו" אמרה ג'ני פלינדרס, סגנית נשיא לשותפים עולמיים בחברת VMware. "VMware והשותפות שלה ימשיכו להסמיך ארגונים מכל הגדלים בטכנולוגיה המאפשרת שינוי דיגיטלי".
"אנו רואים בשותפות עם VMware שותפות אסטרטגית הנמשכת שנים רבות, מאז היווסדה של VMware


 נמשיך לעבוד קשה במטרה להפוך למנהיגים בתעשייה, להכיר במגמות טכנולוגיות ולאמץ טכנולוגיות שקשורות למגמות כמו אלו של VMware. אנו מודים לחברת VMware ולצוותיה ברחבי העולם באופן כללי ובישראל בפרט על שהכירו ביכולות שלנו ועל עבודה משותפת בשיתוף פעולה צמוד היכן שנדרש" אמר אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה- סקיי.


"אנו גאים מאד בהכרה שטרה- סקיי קיבלה במהלך אירוע השותפים הבלעדי של VMware שנערך בסן דייגו בקליפורניה בשבוע שעבר. טרה סקיי זיהתה את השינויים הדיגיטליים ומיקמה את החברה כשותף מוביל בתכנון וביצוע פרויקטים מתקדמים.


לצד השירותים המקצועיים של צוותי הייעוץ של VMware, היא מסייעת ללקוחות VMware לשנות ולהשיג את מטרותיהם העסקיות. אני רוצה להודות לטרה סקיי על האמון ואני בטוח שלפנינו עוד הישגים משותפים", אמר אלי שקד, מנהל פעילות VMware ישראל.


מקבלי פרס החדשנות לשותפים של חברת VMware הוכרו ב-11 קטגוריות אזוריות על ביצוע יוצא דופן והישגים מובחנים במהלך שנת 2018.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il