TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיוה מודיעה על קידומו של מיכאל בוקאיה לתפקיד מנהל תפעול ראשי (COO)


סיוה CEVA
בוקאיה שימש כמנהל חטיבת התקשורת האלחוטית בסיוה החל מאוקטובר 2014 ועד כה

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה על מינויו של מיכאל בוקאיה לתפקיד מנהל תפעול ראשי (COO), החל מה-4 באפריל. בתפקיד חדש זה, בוקאיה יהיה אחראי על כל פעילויות המחקר, הפיתוח ושיווק טכנולוגיות החומרה והתוכנה של סיוה, וידווח ישירות למנכ"ל החברה, גדעון ורטהייזר.


בוקאיה שימש כמנהל חטיבת התקשורת האלחוטית בסיוה החל מאוקטובר 2014 ועד כה. לפני כן, מינואר 2006 ועד אוקטובר 2014, שימש כארכיטקט הראשי של מעבדי האותות הדיגיטליים שפיתחה סיוה, ורשם כמה פטנטים על שמו בתחום זה. בהשכלתו, הוא בוגר הנדסת אלקטרוניקה בטכניון ולימודי מנהל עסקים במסלול מנהלים בסטאנפורד.


מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר: "מיכאל הוכיח מנהיגות וביצועים יוצאי דופן במהלך הקריירה הארוכה שלו בסיוה, ותרם משמעותית להתפתחותנו כשחקן דומיננטי בשווקי הסמארטפונים בדור 4 ו-5, תחנות בסיס סלולריות, ומוצרי IoT הפועלים ברשתות סלולריות. עם ניסיון טכנולוגי כה חזק והיכרות מעמיקה עם השווקים השונים, יסייע מיכאל בקידום אסטרטגיית הצמיחה שלנו והמשך הרחבת יכולותינו בעולם החכם והמקושר לאינטרנט".


מיכאל בוקאיה הוסיף: "זהו כבוד להתמנות למנהל התפעול הראשי של סיוה. כמי שנמצא בחברה מאז הקמתה ב-2002, אני גאה מאוד במה שהשגנו עד היום ובהפיכתה של סיוה לחברה המובילה בתחום טכנולוגיות הקניין הרוחני במגוון שווקים. אני נרגש מההזדמנות המיוחדת לסייע בהובלת סיוה לשלב הבא של צמיחה והתרחבות".

סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות לעיבוד אותות ומעבדי בינה מלאכותית המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי הראייה הממוחשבת, האודיו, התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), יישומי הפעלה קוליים, הלמידה העמוקה והרשתות הנוירוניות, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים.


הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.
לפרטים נוספים: www.ceva-dsp.com , Twitter, YouTube , LinkedIn ו-Instagram.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il