TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מפתחים AI עם האקדמיה


פרופ עידו דגן – ראש מעבדת עיבוד שפה ולמידה עמוקה , בר-אילן
אינטל תומכת במעבדה לעיבוד שפה טבעית ולמידה עמוקה באוניברסיטת בר-אילן בהיקף של מיליון וחצי שקלים
אינטל ישראל הודיעה היום על תמיכה במעבדה לעיבוד שפה טבעית ולמידה עמוקה באוניברסיטת בר-אילן. עיבוד שפה טבעית הוא תחום מחקר וטכנולוגיה העוסק בניתוח ממוחשב של טקסטים בשפת בני-אדם, באמצעות שיטות המשלבות אלגוריתמים מתקדמים מעולם מדעי המחשב עם ידע בלשני. המעבדה בבר-אילן, בראשות פרופ' עידו דגן ופרופ' יואב גולדברג, הינה קבוצת המחקר הגדולה בארץ ומהמובילות בעולם בתחום.

מדובר בפרויקט עבור תוכנית מחקר משותפת לשלוש שנים, במימון של כמיליון וחצי שקלים. המחקר מתמקד בניתוח של טקסטים מרובים, ייצוג סמנטי טבעי של משפטים ואיחוד מידע, ויישומיהם במגוון תחומים כגון סיכום וחיפוש מידע באופן אינטראקטיבי.

קבוצת המחקר בעיבוד שפה באינטל ממוקמת ברעננה ושמה לה למטרה להנגיש הטמעה של טכנולוגיית עיבוד שפה בעולם האמיתי ע"י פיתוח קוד פתוח ואופטימיזציה של אלגוריתמים בחזית הטכנולוגית.

יניב גרטי מנכל אינטל ישראל מסר: "התמיכה באוניברסיטת בר-אילן, שקיימים בה חוקרים מהשורה הראשונה, תניב מחקרים חשובים בתחום עיבוד שפה טבעית שהוא תחום מחקר וטכנולוגיה חדשני. לאקדמיה יש חלק חשוב בפיתוחים הבאים של ה-AI ואני מאמין ששילוב הכוחות עם אינטל במגוון פעילויות, ייתן לכל הצדדים יתרונות מהותיים".

משה וסרבלט מנהל קבוצת המחקר בעיבוד שפה ולמידה עמוקה באינטל בקבוצת מוצר ה –AI מסר: "מעבדת ה- AI באינטל שמחה להרחיב את הקשר האקדמי בישראל באמצעות מחקר משותף עם אחת מקבוצות המחקר המובילות בעולם בתחום עיבוד שפה טבעית. הקשר ההדוק בין המפתחים שלנו לבין החוקרים בבר-אילן הוא קשר פורה שימשיך להניב גם בעתיד פיתוחים חדשניים".

לאינטל יש פעילות רחבה בתחום המחקר האקדמי, פרויקטים משותפים ותרומות טכנולוגיה מתקדמת למעבדות הוראה באקדמיה בתחום ה- AI הכוללים: מרכז מחקר AI בטכניון, מעבדה לעיבוד שפה טבעית ולמידה עמוקה באוניברסיטת בר-אילן, מעבדת למידה עמוקה באוניברסיטת בן גוריון, מרכז ה- SCIENCE DATA ומרכז ה – ANALYTICS DATA BIG באוניברסיטה העברית בירושלים – שיתוף פעולה שכולל קורסים, הרצאות, פרויקטים ובנוסף חיבור ל-CENTER DATA ענקי של אינטל בארה"ב למחקר מרחוק על השרתים הגדולים ביותר של אינטל.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il