TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מהלכים לבנים אורבים באתרי הצפיה הישירה


קספרסקי
מעבדת קספרסקי: תוכניות הטלוויזיה המובילות משמשות להפצת קוד זדוני

עברייני סייבר עושים שימוש נרחב בפרקים חדשים של תוכניות טלוויזיה פופולאריות כדי להפיץ קוד זדוני ו-"משחקי הכס", "המתים המהלכים" ו"החץ", הן התוכניות שמושכות את מירב תשומת הלב של התוקפים. אלה, וממצאים אחרים מתפרסמים בדוח חדש של מעבדת קספרסקי: "משחקי האיומים: כיצד עברייני הסייבר משתמשים בתוכניות טלוויזיה פופולאריות כדי להפיץ קוד זדוני".


סדרות טלוויזיה הן סוג הבידור הפופולארי והאוניברסלי ביותר, ובעזרת הטורנטים ואפשרויות הצפיה הישירה, כמו גם שיטות נוספות של הפצה דיגיטלית, הן סובלות לעיתים קרובות מהפרה של זכויות יוצרים - ניתן לצרוך סדרות דרך ערוצים בלתי חוקיים, כגון torrent-trackers ופלטפורמות לצפיה ישירה פיראטית. אלה, בשונה ממקורות לגיטימיים, יכולים לשלוח למשתמש קובץ שעל פניו נראה כמו פרק מסדרה, אבל למעשה הוא קובץ זדוני בעל שם זהה לפרק ולסדרה.


חוקרי מעבדת קספרסקי בחנו מקורות של קבצים זדוניים בשנים 2017 ו-2018 וזיהו כי הסדרה שמובילה את הרשימה היתה "משחקי הכס". ב-2018, היא הופיעה ב-17% מכל התוכן הפיראטי הנגוע, עם 20,934 משתמשים מותקפים. זאת על אף העובדה שב- 2018 לא פורסם אף פרק חדש של "משחקי הכס", וכי סדרות אחרות בדירוג זכו לקידום ויחסי ציבור משמעותיים. אחריה נמצאות "המתים המהלכים", עם 18,74, ו"החץ" עם 12,163.


בכל אחד מהאירועים הזדוניים שזוהו במערכות מעבדת קספרסקי, מפיצי הקוד השתמשו בפרק הראשון והאחרון של כל עונה, ובעיקר בפרק ההשקה – לדוגמא, בפרק "The Winter Is Coming" מהעונה הראשונה של "משחקי הכס".


"אנו יכולים לראות בבירור כי מפיצי הקוד הזדוני מנצלים סדרות טלוויזיה שיש להן ביקוש גבוה באתרים פיראטיים: אלו הן בדרך כלל סדרות דרמה או פעולה שזוכות לקידום רב. הפרקים הראשונים והאחרונים מושכים את רוב הצופים, והם בעלי הסבירות הגבוהה ביותר להוות מסווה לקוד זדוני. אנשי ההונאות ברשת מסתמכים על הנאמנות לסדרה ועל חוסר הסבלנות של הצופים. לקראת עליית העונה האחרונה של משחקי הכס, אנו רוצים להזהיר את המשתמשים כי סביר להניח שנראה זינוק בהיקף הקוד הזדוני המחופש לפרק חדש בסדרה", אמר אנטון איבנוב, חוקר אבטחה במעבדת קספרסקי.


כדי להימנע מליפול קורבן לתוכנות המתחזות לסדרות טלוויזיה, מעבדת קספרסקי ממליצה על הצעדים הבאים:
השתמשו בשירותים רשמיים המוכרים כמפיקים או מפיצים של תכני טלוויזיה
שימו לב לסיומת הקובץ שאתם מורידים. אפילו אם אתם עומדים להוריד פרקים של סדרה ממקור שאתם חושבים שהוא אמין. הקובץ צריך להיות בעל סיומת .avi או .mkv או mp4, ולבטח לא .exe
שימו לב היטב למקוריות האתר. אל תבקרו באתרים המאפשרים לצפות בסדרה עד שאתם בטוחים כי אלו אתרים מוכרים שהכתובת שלהם מתחילה ב- https. בדקו היטב את הפורמט של כתובת ה- URL ואת האיות של שם החברה לפני שמתחילים בהורדה.


אל תלחצו על קישורים חשודים, כגון כאלה המבטיחים צפיה מוקדמת של הפרק החדש.
השתמשו בפתרון אבטחה אמין לקבלת הגנה מקיפה מפני טווח של איומים, כגון Kaspersky Security Cloud.

למידע נוסף - Securelist.com
 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il