TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

במקום הראשון בהאקתון הראשון של KLA ישראל


בין בקבוקי הבירה: אסף ויסמן וכרמל שבלין מן הצוות המנצח
מערכת מבוססת לימוד-מכונה, לניתוח פרופיל של זרם חשמלי במטרה לחזות תקלות

KLA ישראל קיימה לאחרונה האקתון ראשון לעובדים, שהתמה המרכזית שלו – שימוש בטכנולוגית לימוד-מכונה. בהאקתון השתתפו כמה עשרות מעובדי החברה, מהנדסים, מתכנתים, פיזיקאים, אנשי רכש ושרשת אספקה, שהגיעו מכל מחלקות הארגון ומכל הדרגים ועבדו בצוותי עבודה משולבים.


"ההאקרים קבלו חולצות ממותגות ושלל מתנות קטנות נוספות, כמו גם מקרר עמוס בבירות וחלל עבודה נעים ונשארו לעבוד עד השעות הקטנות של הלילה" אומרת ויקי פלטניק, מנהלת משאבי האנוש ב- KLA. "חלקם אף נשארו ללון במשרדי החברה, בחדר בו ארגנו להם מזרונים, מצעים, פופים צבעוניים, מגבות וכלי רחצה. כמויות של מזון, כולל ארוחות בוקר וערב חמות וטעימות - כל אלה תרמו לאווירה שמחה של עשייה וכייף."

המנטורים אשר הגיעו מארה"ב, לצד המנטורים הישראלים, עשו עבודה מצוינת וסייעו להאקרים עם כל שאלה. "בתום ההאקתון, אחרי עבודה מאומצת, הציגו הצוותים כולם את הרעיונות שלהם בפני חבר השופטים וכלל עובדי החברה" מסבירה אורנה חיטרון, מנהלת פרויקטים ב- KLA ומי שהובילה את כל הפן הטכנולוגי של ההאקתון. "האווירה החיובית והאנרגטית הובילה להולדתם של מספר רעיונות מדליקים והבחירה של השופטים היתה מאד מאתגרת, עם פער קטן מאד בין הקבוצות הזוכות."

במקום הראשון זכתה קבוצתeMotion , אשר בין חבריה נמנים: אסף ויסמן, כרמל שבלין, עדי פחימה, אבי צבן וערן בשינסקי. הצוות הוכיח היתכנות למערכת חדשה מבוססת לימוד-מכונה, שמטרתה לנתח פרופיל של זרם חשמלי במטרה לנטר ולחזות תקלות. "ההכנה ש- KLA העניקה לנו לקראת ההאקתון היתה יוצאת מן הכלל וכללה הרצאות בנושא לימוד-מכונה, קורס פיתוח בפייטון, תמיכה של מנטורים לכל אורך התקופה ובהאקתון עצמו, וים של פינוקים" אומר אסף ויסמן, מקבוצת eMotion ומהנדס מערכת ב- KLA. "אני אזכור את ההאקתון הזה לאורך זמן, לפחות עד ההאקתון הבא" הוא מוסיף בחיוך. "הייתי חולה ביום הראשון ולכן הצטרפתי לצוות רק ביום השני.


עבדנו מ- 7 בבוקר עד 3 בלילה, עם שולחן מלא בירות וזרם בלתי פוסק של מזון. ב- 3 זרקנו את עצמינו בפינת המזרונים לאיזה 3 שעות וקמנו מחדש ב- 6. מיותר לציין שמרפי עבד שעות נוספות וב- 6 בבוקר המערכת שהיינו אמורים להציג ב- 9 עוד לא עבדה, אבל אחר כך הכל הסתדר וזכינו לשמחתנו במקום הראשון."

כל חברי הקבוצה הזוכה קבלו במתנה iPad Pro. גם הקבוצות שזכו במקום השני והשלישי נהנו מפרסים יפים: אוזניות Boss עם סינון רעשים ושעון ספורט. "חדוות היצירה, הקצב והמתח החיובי שהביא עימו ההאקתון חלחלו לכל הרבדים בחברה וכבר קבלנו פניות מעובדים רבים המעוניינים להירשם להאקתון הבא" מסכמת פלטניק בסיפוק.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il