TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפיקים הפעילה את האוטובוס הירוק הראשון שלה


האוטובוס החשמלי של אפיקים
כחלק ממערכת התחבורה המתקדמת שמוקמת בעיר אשדוד בעלות של כחצי מיליארד שקלים, חברת התחבורה הציבורית חנכה את האוטובוס החשמלי הראשון, מתוך 40, שהיא תפעיל בעיר בתוך כשנה

המערכת המתקדמת, בשילוב האוטובוסים החדישים, תהפוך את תנועת האוטובוסים לרציפה ומדויקת, בדומה לרכבת, ובתוך כך גם תשמור על איכות האוויר

חברת התחבורה הציבורית "אפיקים", הפעילה היום את האוטובוס החשמלי הראשון, מתוך 40 שבכוונתה להפעיל בעיר אשדוד בתוך כשנה, במסגרת פרויקט ה-BRT המתוכנן בעיר.


BRT היא מערכת להסעת המונים מהירה, שכוללת נתיבי תחבורה בלעדיים, טכנולוגיות חדישות, מתן עדיפות ברמזורים לתחבורה ציבורית ואמצעים נוספים, שאמורים להפוך את נסיעת האוטובוס לרציפה, בדומה לרכבת. במערכת השקיעו משרד התחבורה ועיריית אשדוד סכום עתק של כחצי מיליארד שקל, כשאפיקים תשקיע באוטובוסים החשמליים החדשים שהיא רוכשת כ-50 מיליון שקלים.


טווח נסיעתו של האוטובוס הינו 250-300 ק"מ בין טעינות, אינו פולט מזהמים מסוכנים מפחית את השימוש בנפט ועי כך מסייע בצמצום אפקט החממה.


האוטובוס, שהינו האוטובוס החשמלי הראשון שהורכב בישראל הינו פרי שיתוף פעולה סיני – ישראלי בעידוד משרד הכלכלה. שלדתו מיובאת מסין והרכבתו מתבצעת במפעלים ישראלים כחול לבן.


טווח נסיעתו של האוטובוס הינו 250-300 ק"מ בין טעינות, אינו פולט מזהמים מסוכנים מפחית את השימוש בנפט ועי כך מסייע בצמצום אפקט החממה.


במסגרת הניסוי, יפעל האוטובוס בקווי תחבורה רגילים של אפיקים בעיר אשדוד. עד סוף השנה אמורים לפעול כ-40 אוטובוסים דומים בעיר, על מערכת מסלולים ייעודית, שתצויד באמצעים טכנולוגיים שונים. אחד האמצעים הללו הוא מערכת המותקנת על גבי האוטובוסים החשמליים עצמם, ובמקביל בצמתים ראשיים, המאפשרת עדיפות ברמזורים לתחבורה הציבורית.


כאשר אוטובוס מתקרב לצומת, המערכת מזהה את תנועתו ומחליפה את הרמזורים באופן שעוצר את התנועה ומאפשר לאוטובוס לעבור ללא עצירה. המערכת כולה, בשילוב הנתיבים הייעודיים, תאפשר לאוטובוסים של אפיקים תנועה רציפה, שמטרתה לדייק את זמני הנסיעה באופן מרבי, ותוך שמירה על איכות הסביבה.


מנכ"ל אפיקים, עודד כהן, אמר השבוע: "האוטובוס החשמלי הראשון שהפעלנו מהווה בעצם פיילוט לפרויקט הענק הזה, שבסיומו נכניס, בתוך כשנה, כ-60 אוטובוסים חשמליים לעיר אשדוד. מדובר באוטובוסים ירוקים, שאינם מזהמים את האוויר, חוסכים את רכיב הדלק, ומשתלבים במערכת שלמה, שתהפוך את האוטובוסים למדויקים כמעט כמו רכבת. אנו גאים להיות שותפים לפרויקט של משרד התחבורה ועיריית אשדוד, ומקווים שהוא יתרחב ויגיע לערים נוספות בישראל. האוטובוסים החדשים יעמידו את אפיקים בחזית הטכנולוגיה, אך בד בבד נמשיך לשמור על השירות האנושי-אישי של נהגינו, על מנת להעניק לנוסעים את רמת השירות הטובה ביותר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il