TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

NEC וסרגון משתפות פעולה להרחבת פעילותן בתחום התמסורת האלחוטית ברשתות 5G בעולם


עירא פלטי סרגון
החברות פועלות להאצת זמינותן של טכנולוגיות מתקדמות ופתרונות לתמסורת אלחוטית בתדרים גבוהים עבור רשתות 5G

חברת NEC Corporation (NEC; TSE: 6701) וסרגון נטוורקס (נאסד"ק: CRNT) הודיעו היום על חתימת הסכם לשיתוף פעולה להרחבת פעילותן בתחום רשתות תמסורת אלחוטית בעולם.

עם האצת פריסות הדור החמישי, רשתות הסלולר הופכות מתוחכמות ומורכבות יותר ועל כן מצריכות פתרונות תמסורת אלחוטית מתקדמים המספקים מענה לאתגרי רשת הדור החמישי תוך הרחבת יכולות הבינה הרשתית והבטחת פריסה פשוטה יותר של הרשת.


ההסכם כולל תוכנית פיתוח, לפיה החברות יפעלו למינוף הניסיון העשיר והיכולות הייחודיות של החברות בתחומי תקשורת המיקרוגל (microwave) והגלים מילימטריים (millimeter-wave), על מנת לפתח טכנולוגיות מתקדמות אשר יאפשרו להאיץ חדשנות ולספק פתרונות פרימיום לשימושי תמסורת אלחוטית ברשתות 5G. כל אחת מהחברות, NEC וסרגון, תספק את הפתרונות השונים והייחודיים שלה, אשר יתבססו על הטכנולוגיות המתקדמות הללו.

"NEC וסרגון ישתפו פעולה על מנת לפתח ולספק טכנולוגיות אטרקטיביות עבור ספקיות שירותי תקשורת", אמר אקייקו קומגאי (Akihiko Kumagai), סגן נשיא בכיר ב-NEC Corporation. "ל-NEC ניסיון של למעלה מ-80 שנים בשוק פתרונות התקשורת בתדרי המיקרוגל, ושיתוף פעולה זה מהווה נדבך אחד באסטרטגיה ובמחויבות לטווח ארוך של NEC עבור שוק זה. ההסכם יסייע ל-NEC להמשיך ולצמוח כמובילה עולמית בעסקי התמסורת האלחוטית", הוא הוסיף.

"שיתוף פעולה זה מהווה עדות למחויבות של סרגון להמשיך ולהאיץ את פיתוחן של טכנולוגיות הדור הבא", מסר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "ההסכם יאפשר לסרגון לקדם עוד יותר את מובילותה בשוק הדור החמישי ע"י הובלה בחוד החנית של חדשנות אשר מספקת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עבור רשתות התמסורת האלחוטית, ותסייע לספקיות שירותי התקשורת לשמר את עליונותן".

אודות סרגון:

סרגון נטוורקס(NASDAQ: CRNT) הינה המומחית מספר אחת בשוק התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul). סרגון מסייעת למפעילי תקשורת ולספקי שירותי תקשורת נוספים בעולם לפתח בצורה חלקה את הרשתות שלהם ל 5G, תוך הגדלת היעילות התפעולית ושיפור חווית המשתמש של משתמשי הקצה, באמצעות פתרונות תמסורת אלחוטיים חדשניים. לקוחות החברה כוללים ספקי שירותים אלחוטיים, ארגונים בתחום ביטחון הציבור (public safety), סוכנויות ממשלתיות וחברות אנרגיה, העושים שימוש בפתרונות החברה לאספקת שירותי יישומי מולטימדיה קריטיים ואפליקציות נוספות באמינות ומהירות גבוהות.

טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון מספקת שירותי תמסורת אלחוטית בדור חמישי (5G) תוך ניצול מינימאלי של ספקטרום התדרים, אנרגיה ומשאבים נוספים. פתרונות החברה מאפשרים להשיג הגברת יעילות, כמו גם מעבר פשוט ומהיר לרשתות מתקדמות. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים מקצועיים המבטיחים פריסה יעילה של רשתות תקשורת ואופטימיזציה להשגת הערך הגבוה ביותר עבור לקוחותיה. פתרונות החברה הוטמעו ביותר מ-460 ספקי שירותי תקשורת, כמו כן בקרב מאות חברות שבבעלותן רשתות תקשורת פרטיות, ביותר מ-130 מדינות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il