TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מעבדת קספרסקי פותחת מרכז שקיפות חדש במדריד ומבצעת סקירה משפטית בלתי תלויה לגבי השפעת החוק הרוסי על עיבוד נתונים


קספרסקי
המרכז החדש ייפתח כחלק מיוזמת השקיפות הגלובלית של החברה – שורה של אמצעים שנועדו כדי לענות על הביקוש הגובר מצד שותפים וגורמי ממשל למידע מורחב על הדרך בה עובדים המוצרים והטכנולוגיות של מעבדת קספרסקי

מעבדת קספרסקי פותחת מרכז שקיפות במדריד, אשר בדומה למרכז שנפתח בשנת 2018 בציריך, ישמש כאתר בו גופי ממשל ושותפים יוכלו לבדוק את קוד המקור של מוצרי החברה. בנוסף, הוא ישמש כמרכז תדרוכים בו אורחים יוכלו ללמוד יותר אודות תהליכי ההנדסה וניהול הנתונים של מעבדת קספרסקי. המרכז ייפתח למבקרים בחודש מאי.

המרכז החדש ייפתח כחלק מיוזמת השקיפות הגלובלית של החברה – שורה של אמצעים שנועדו כדי לענות על הביקוש הגובר מצד שותפים וגורמי ממשל למידע מורחב על הדרך בה עובדים המוצרים והטכנולוגיות של מעבדת קספרסקי.

מאז שהחברה פתחה את מרכז השקיפות הראשון שלה בציריך, בנובמבר 2018, הגיעו אליו בקשות מלקוחות עסקיים המעוניינים ללמוד יותר על השקיפות שחברה מאפשרת, כולל שאילתות על דרך פעולת המוצרים ועיבוד הנתונים. לצד היותו מרכז לביצוע סקירות קוד מקור "רגילות", המתקן בספרד ישמש גם כמרכז תדרוך, בו מבקרים ילמדו על מערך הפתרונות של החברה, ועל תהליכי הנדסה ועיבוד נתונים.

מידע זה יסופק בדרך קלה ונגישה. החברה פיתחה מערכת סקירה המציעה מגוון אפשרויות המותאמות לנושא המדויק אותו רוצה המבקר ללמוד. המערכת מציעה מספר אפשרויות סקירה, החל מסקירה טכנית כללית של תהליכי ההנדסה וההגנה על הנתונים שמבוצעים בחברה, ועד לסקירת עומק של החלקים החיוניים בקוד המקור של החברה. מידע נוסף אודות האפשרויות הזמינות במרכז ניתן למצוא באתר מרכזי השקיפות.

במקביל, נמשך פיתוח התוכנית לפתיחת מרכזי שקיפות נוספים באסיה ובצפון אמריקה עד 2020.

בנוסף לפתיחת מרכז השקיפות החדש, החברה מפרסמת את התוצאות של סקירה משפטית חיצונית שנועדה לספק הערכה בלתי תלויה לגבי המחויבות של החברה לחקיקה ברוסיה. הסקירה נערכה על ידי מומחה רוסי ידוע למשפט בינלאומי, ד"ר קאג' הובר, פרופ' להשקעות בינלאומיות וחוקי סחר באוניברסיטת אופסלה בשבדיה.


הניתוח יכסה שלושה חוקים רוסים הקשורים לעיבוד ואחסון נתונים*. בעבר דווח כי אלה הם החוקים שמעבדת קספרסקי, כחברה המבוססת ברוסיה, מחויבת לעמוד בהם. תוצאות הניתוח זמינות לכל באתר החברה והן מספקות הערכה חסרת פניות והוגנת עבור לקוחות ושותפי החברה המחפשים מידע אמין על מעבדת קספרסקי. בהתבסס על הסקירה של ד"ר הובר, החברה אינה מחויבת לחוקים האלה, בעיקר מעצם אופי פעילותה.

"אנו רואים כי עסקים מודאגים מאוד לגבי שאלות רגישות הקשורות לתהליכים של ניהול נתונים – כיצד מידע מאוחסן ומעובד, ומה החברה עושה כדי לשמור על נתוני המשתמשים בטוחים. כדי לטפל בכך, החלטנו לפתוח מרכז שקיפות נוסף במקום בו לקוחות, ממשלות ורגולטורים באירופה יכולים לקבל תשובות לשאלות שלהם. אותה המוטיבציה גם עומדת מאחורי היוזמה שלנו לביצוע הערכה משפטית", אמר אנטון שינגרייב, סגן נשיא לקשרי ציבור במעבדת קספרסקי.

"אנו מבינים כי באקלים הגיאופוליטי הנוכחי, כאשר מדינות שונות יוצרות חוקים שונים לחלוטין ביחס לעיבוד נתונים, חלק מהשותפים והלקוחות שלנו זקוקים למידע רב ככל הניתן כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לגבי מוצרים ושירותי סייבר. אנו שמחים לספק להם מידע שכזה, מכיוון שזו הסיבה ליצירת יוזמת השקיפות הגלובלית. אנו שמחים להמשיך ולהרחיב את היקף היוזמה ולהגביר את מספר האמצעים שתומכים בה".

יוזמת השקיפות הגלובלית של מעבדת קספרסקי, עליה הוכרז באוקטובר 2017, ממשיכה להתקדם בקצב הרצוי. עיקרי התוכנית כוללים:
החברה החלה לבצע העברה של תשתית אחסון ועיבוד נתוני הלקוחות מרוסיה לשוויץ. מאז נובמבר, 2018, נתוני איומים המגיעים ממשתמשים באירופה עוברים עיבוד בשני מרכזי נתונים בציריך. העברת עיבוד הקבצים צפויה להסתיים עד סוף 2019.


החברה עובדת עם אחת מהפירמות הגדולות בעולם לצורך בקרת תהליכי ההנדסה של החברה הקשורים לפיתוח והפצת בסיסי האנטי וירוס שלה. המטרה היא מתן אישור חיצוני לעמידה בנהלים הטובים מסוגם בתעשייה. דוח SOC 2 סופי עבור הערכה זאת, על פי תקן SSAE 18, מתוכנן לרבעון השני של 2019.
החברה עובדת על תוכנית Bug Bounty.


מאז ההכרזה על הרחבת התוכנית, החברה פתרה יותר מ- 50 באגים עליהם דיווחו חוקרי אבטחת מידע, והעניקה פרסים בהיקף של יותר מ-17,000 דולר. לאחרונה הורחב היקף המוצרים שהתוכנית מכסה, והיא מעניקה לחוקרים את האפשרות לבחון את מנהל הסיסמאות של החברה ואת Kaspersky Endpoint Security for Linux.

מעבדת קספרסקי מאמינה כי העולם המרושת של היום דורש שקיפות גדולה יותר. היא ממשיכה להטמיע אמצעים איכותיים המציגים את המחויבות המתמשכת שלה להבטחת השלמות והאמינות של פתרונות החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il