TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טלדור מציגה פתרונות ענן היברידיים חדשניים תוך התמחות באבטחת מידע ב- CLOUD SECURITY SUMMIT של פאלו אלטו


לימור רזניק, דודי אילן, קובי טרביצקי
החברה הציגה פתרונות hybrid software defined data center בכנס של פאלו אלטו שנערך ביום שלישי

חברת אבטחת המידע האמריקאית פאלו אלטו נטוורקס, אשר יוסדה על ידי ניר צוק, אירחה ב-2.4.19 את אירוע אבטחת הענן הראשון שלה בישראל, במתחם לאגו שבראשון לציון, בו לקחו חלק חברות הIT- המובילות בארץ.

הכנס והתערוכה כללו הרצאות של אלון בן דויד, כתב הביטחון הבכיר של ערוץ 10, בכירים מחברת פאלו אלטו, ממחלקת הענן של גוגל ועוד. בנוסף, נערכו שיחות פאנל והפעלות אינטראקטיביות המתמקדות באתגרים בתחום אבטחה בעולמות הסייבר, שירותי אבטחת ענן וחידושים ביטחוניים בתחום.

חברת טלדור הציגה במסגרת הכנס את פתרון ה- hybrid software defined data center, שאותו היא מובילה בעולמות ה- security עם פתרונות חדשניים וייחודיים לה בארץ, אשר משלבים את עולמות הענן (בחוות שרתים של החברה), on prem ו- hybrid עם יכולות אבטחה מהגבוהות ביותר.

מנכ"ל טלדור תקשורת בועז יהודה :" טלדור דוגלת באסטרטגיית חדשנות יוצאת דופן בכל התחומים בהם אנו עוסקים, כשתחום הענן בכלל ואבטחת הענן בפרט הוא אחד מהתחומים החשובים והמדוברים ביותר כיום, אשר מתפתחים ומשתנים במהירות. הפתרון שטלדור הציגה בכנס חשוב זה הוא מהמתקדמים ביותר שפותחו ואנו שמחים להציג אותו במעמד זה".

אודות טלדור
חברת טלדור עוסקת בפיתוח ויישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית.


טלדור היא אחת ממובילות השוק בישראל בתחום הדיגיטל, תחום הדאטה ותחום החדשנות, כאשר היא מציעה כיום את קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, ומשרתת למעלה 1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור.


טלדור מתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב- Time to Market מהיר ללקוח. עולם התשתיות הפיתוח והשירות של טלדור עובד בצורה אג'ילית, תוך יישום מעגלים קצרים של Design Thinking ושימוש בשפות הפיתוח המתקדמות ביותר, רובן מבוססות קוד פתוח.


טלדור היא החברה היחידה בישראל שהטמיעה טכנולוגיית בלוקצ'יין מקצה לקצה, והביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, תוך שמירה על המערכות הקיימות, וניהול סיכונים מוקפד.
טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il