TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת הארגז חתמה על הסכם עם חברת גולדן-דרגון הסינית על הזמנה של 120 אוטובוסים עירוניים שייוצרו בארגז


חגי שלום, מבעלי קבוצת טיב טעם
היקף העסקה כ-10 מיליוני אירו
קבוצת הארגז, הנמצאת בבעלות חגי שלום, חתמה היום (יום ראשון) על הסכם עם חברת גולדן-דרגון הסינית, על הזמנה של 120 אוטובוסים עירוניים שייוצרו בחברת הארגז.

היקף העסקה כ-10 מיליוני אירו.

האוטובוסים ישמשו את חברת סופרבוס שבעליה הם יבואני גולדן דרגון.

יצוין כי קבוצת הארגז כבר פתחה אוטובוס חשמלי על שלדה של גולדן דרגון וזה קיבל כבר את כל האישורים בישראל, בכלל זה אישורים למכירה באירופה.

לדברי חגי שלום, מנכ"ל חברת הארגז: " שיתוף הפעולה של הארגז עם גולדן דרגון הסינית נועד להביא לאיזון הנכון של האיכות הידועה של הארגז עם עלות העבודה הנמוכה בסין. הפיתוח נעשה בשיתוף פעולה מלא בין החברות והתוצאה היא אוטובוס איכותי במחיר ראוי ביותר"

קבוצת הארגז נרכשה בשנת 2000 ע"י חגי שלום, המכהן כיו"ר הקבוצה. הקבוצה פועלת בתחומי התחבורה, מתכת וזיווד, מערכות אחסנה, קירור ותצוגה.

הארגז תחבורה נחשב למפעל חדשני, איכותי ומתקדם העוסק בפיתוח, תכנון וייצור אוטובוסים ומיניבוסים לשוק התחבורה בישראל, במחירים תחרותיים, תוך שימוש בכלי ניהול מתקדמים. האוטובוסים נבנים על גבי שלדות איכותיות של החברות המובילות באירופה ובסין והתכנון הינו חדשני, מהמובילים בעולם ומותאם במיוחד לדרישות המחמירות בישראל ובאירופה..



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il