TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דיסקונט ברוקראז' - כיל


דיסקונט
מחירי האשלג בצומת דרכים, ממשיכים להמליץ בתשואת שוק

עלייה בביקוש בברזיל אך המחירים יציבים; המו"מ באסיה צפוי להתחיל רק ביוני
לפי מגזין הדשנים, Argus, המספק מידע שוק, מחירי האשלג נמצאים כעת בצומת דרכים. בברזיל חלה ירידה קלה מ-350 דולר לטון ל-340, אך בשבועיים האחרונים יש עלייה בביקושים עם תחילת עונת הדישון. במידה והביקוש יישאר גבוה, המוכרים יוכלו לעלות את מחירי האשלג בהדרגתיות, אך כל פעם בדולרים בודדים בלבד.


זאת על רקע אווירת הסטגנציה במחירים בשוק הגלובלי. התחזית היא שהספקים צפויים לשוב בקרוב ל-350 כמחיר רצפה ולכוון ל-360 למאי, אשר לרוב מדובר בחודש שבו הביקושים בשיא. בדרום מזרח אסיה לא צפוי אפסייד למחירים בחודשים הבאים ובצפון מערב אירופה צפויה רמת מחירים יציבה לפחות עד תחילת מאי.

בסין המלאי קפץ לאחרונה בעקבות עלייה במשלוחים. רמת המלאי הגבוהה עלולה להביא לדחייה בתחילת המו"מ על החוזים. Argus צופה כי השיחות מול סין והודו יחלו רק באמצע יוני, במהלך הכנס השנתי של ארגון הדשנים הבינלאומי ה-IFA. אנו מעריכים כי המצב בברזיל עשוי להשפיע על המחירים בחוזים. משמע – ככל שהביקוש בברזיל יהיה גבוה ויאפשר עליית מחירים כך תיתכן עלייה במחירים בסין והודו בחוזים הבאים, ולהיפך. להערכתנו לפי המצב כעת צפויה יציבות במחירים בחוזים הבאים.

2019: צפויה מחצית 1 חזקה אך בינתיים למחצית 2 צופים יציבות בלבד
ב-2019 אנו צופים מחצית 1 חזקה, עם גידול של כ-27% ברווח הנקי המתואם. פרט לפוספט, שם ניכרת ירידת מחירים, בכל התחומים אנו צופים שיפור, בדגש על אשלג, שמחיריו למחצית ה-1 כבר ידועים וגבוהים לעומת אשתקד. עם זאת, במחצית ה-2 עולה חוסר וודאות באשלג, ואנו צופים כי הרווח הנקי במחצית זו יהיה יציב בלבד ביחס לאשתקד, עם יציבות כאמור במחירי האשלג.

למרות שנפתח פער בתמחור מאז השקת הסיקור, ממשיכים להמליץ בתשואת שוק
בתחילת מרץ השקנו סיקור על כיל בתשואת שוק במחיר יעד של כ-21.0 ₪, שהיה קרוב אז למחיר המניה בשוק. מאז ירדה מניית כיל ומחיר היעד מגלם כעת אפסייד של כ-9%. למרות פתיחת הפער, אנו ממשיכים לגרוס כי גם בנקודה זו עדיף להמתין ליותר וודאות מהתעשייה ו/או למחיר שישקף אפסייד אטרקטיבי יותר. זאת לאור צפי ליציבות בלבד במחצית ה-2 של 2019 (ועל אף צפי למחצית 1 חזקה) וכן צפי לגידול בהיצע האשלג העולמי ב-2020.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il