TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

TIM Brasil בוחרת בתמסורת הלוויינית של גילת לשירותי 4G לשוק האינטרנט של הדברים (IoT) בתחומי החקלאות


גילת
בשלב הראשון תספק גילת אלף טרמינלי VSAT לכיסוי סלולרי כחלק מתוכנית "4G TIM in the Field"

Tim Brasil, מפעילת סלולר מובילה עם כיסוי ה-4G הרחב ביותר בברזיל, וחברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעות היום כי Tim Brasil בחרה בפתרון התמסורת הלוויינית של גילת לאפשר שירותי 4G לאזורים שאינם מקבלים שירות ובהם כבישים מהירים וערים קטנות, וכן לשוק האינטרנט של הדברים בתחומי החקלאות. כשלב ראשון, גילת תספק אלף לווייני VSAT כחלק מתוכנית הכיסוי של TIM, "4G TIM in the Field", לכיסוי סלולרי.


"השותפות עם גילת תאפשר ל- Tim Brasilלממש את פרויקט "4G TIM in the Field" להרחבת כיסוי 4G מקו החוף אל תוך המדינה לרווחת שוק ה-IoT בתחומי החקלאות," אמר מרקו די קוסטנצו, דירקטור הנדסה ב- Tim Brasil. "פתרון התמסורת הלוויינית של גילת יאפשר את הרחבת רשת ה-4G לקישוריות של מכונות ומפעילים לשליטה וניטור בזמן אמת של כלים חקלאיים כגון: קומביינים וטרקטורים חקלאיים, במטרה להבטיח קבלת החלטות אפקטיבית מבחינה כספית, ניהול יבול טוב יותר ,מהירות ויעילות ופרודוקטיביות גבוהים יותר בהליך הייצור."


"אנו שמחים לתמוך בחזון של Tim Brasil להרחבת כיסוי 4G ממרכז ברזיל לאזורים הכפריים לרווחת עסקי IoT בתחומי החקלאות," אמר טוביאס דזורדי, סמנכ"ל אזור אמריקה הלטינית בגילת. "הבחירה של Tim Brasilבגילת מאשרת את החזון שלנו לפיו תמסורת סלולרית LTE על גבי לוויין מאפשרת קישוריות פס רחב בעלות משתלמת ואיכות גבוהה, מבססת את מנהיגותה של גילת בתמסורת LTE ומשקפת את העליונות הטכנולוגית שלנו בתמיכה ביותר ויותר יישומים, וביניהם כבישים מהירים ושוק ה-IoT הצומח במהירות."


בנוסף לפרויקט "4G TIM in the Field", אשר מאפשר כבר היום קישוריות לחוות חקלאיות ושותפים, מתכננת Tim Brasil לצאת בקול קורא לכיסוי ארצי מלא להרחבת שירותי ה-4G במדינה במטרה להגדיל פרודוקטיביות בתעשיית החקלאות באזורים כפריים בברזיל. הפרויקט מאפשר תקשורת בין השדה למשרד, ומספק מענה לאחד מהאתגרים העיקריים בשוק החקלאות. הפרויקט מספק קישוריות יציבה בזמן אמת ואוטומציה אשר יביאו בסופו של דבר לאספקת שירותים מהירה יותר לשווקים הנכונים.


ביחד עם TIM, גילת תספק תמסורת 4G על גבי לוויין מרובה אלומות הפועל בתדרי Ku במטרה לאפשר כיסוי לאזורים המרוחקים ביותר בברזיל. התמסורת הלוויינית תתמוך בשוק ה-IoT בתחומי החקלאות וכן בהרחבת הכיסוי בכבישים מהירים ושיפור איכות החיים של אוכלוסיית האזור, באמצעות מתן גישה לקישוריות סלולר 4G בפעם הראשונה.

אודות TIM Brasil
המשימה של TIM היא לחבר ולדאוג לכל לקוח, כך שכל אחד יוכל להשיג יותר. לשם כך היא מתמקדת בעמודי התווך האסטרטגיים של היצע, תשתיות, יעילות וחוויית שירות, בהתבסס על תרבות ארגונית של אחריות ושינוי הליכים ופלטפורמות אשר מאפשרים טרנספורמציה דיגיטלית. המוטו שלנו – "אבולוציה אינה מפסיקה" – מחזק את מחויבות החברה לתוכנית ההשקעה שלה ולמחויבות להפוך למפעילת תקשורת מובילה בברזיל.


מאז 2015, TIM הינה מובילה בכיסוי 4G בברזיל והינה שחקנית מוכרת בקישוריות פס רחב ניידת ונייחת. בנוסף TIM הינה מובילה בתחומי הממשל והינה החברה היחידה במגזר התקשרות בשוק ה-B3 החדש. TIM מוכרת כבעלת רמת הממשל התאגידי הגבוהה ביותר; בנוסף היא החברה הוותיקה ביותר הפועלת במגזר זה, במשך אחת-עשרה שנים ברציפות, ונכללת במדד הקיימות התאגידית (ISE). למידע נוסף בבקשה בקרו באתר: www.tim.com.br.

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il