TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קירק אלדר, פיליפס: "החדשנות המתמדת המאפיינת את מדינת ישראל מעניקה לנו השראה לקדם אקו-סיסטם של פתרונות בריאות טכנולוגיים"


קירק אלדר
אלדר דיבר בכנס MEDinISRAEL, אשר התקיים זו השנה החמישית ברציפות ועסק בנושא של בריאות דיגיטלית

הכנס MEDinISRAEL מתקיים זו השנה החמישית ברציפות והוא פרי יוזמתם של מכון היצוא, מחלקת סחר החוץ במשרד הכלכלה, משרד הבריאות ומשרד החוץ. בכנס, אשר התקיים באולם AVENUE בקריית שדה התעופה, השתתפו מאות בכירים בתעשיית הבריאות מכל רחבי העולם מהמגזר הפרטי והציבורי, לצד חברות מובילות כמו פיליפס, בית חולים רמב"ם, מכבי שירותי בריאות ועוד. הכנס השנה עסק בנושא הבריאות הדיגיטלית וזאת בעקבות החלטת הממשלה להשקיע תקציבים בתחום.


קירק אלדר, מוביל חדשנות בפיליפס, דיבר בכנס על האקו-סיסטם של הבריאות הדיגיטלית, אשר הבנתו העמוקה תסייע לרופאים ולצוותים המקצועיים השונים להעניק את הטיפול הטוב והמותאם ביותר לכל אדם. הוא אמר כי, "החדשנות המתמדת המאפיינת את מדינת ישראל מעניקה לנו בפיליפס השראה לקדם ולבנות אקו-סיסטם עבור פתרונות בריאות טכנולוגיים מחוברים , מכשור רפואי ומוצרים קליניים אשר תואמים את 4 המטרות העיקריות שלנו: שיפור חווית המטופלים, קבלת תוצאות טיפוליות טובות יותר, שיפור חווית הצוות הקליני והפחתת עלויות טיפול ".


אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה בירך את הנוכחים על הגעתם לישראל, בירת החדשנות. הוא אמר כי, "אנחנו צריכים לשאול את עצמנו 2 שאלות, הראשונה היא – "מדוע בריאות דיגיטלית?". העולם ניצב בפני אתגרים חדשים כמו מחלות כרוניות, הזדקנות ומחסור במומחים בתחום הבריאות. כיום יש יותר מחלות, יותר מטופלים ופחות תקציב לטפל בהם.


הפתרון הוא להשתמש בבריאות דיגיטלית להשגת תוצאות טובות. השאלה השנייה היא – "מדוע ישראל?". מדינת ישראל ידועה בעולם כאומת הסטארטאפים, המובילה בחדשנות בתחומים שונים, כאשר תחום מדעי החיים ראה הרבה הצלחות בארץ. ישראל הייתה אחת המדינות הראשונות ליישם את הבריאות הדיגיטלית – למעלה מ-12 שנה של רישומים דיגיטליים. אפשר למצוא אצלנו אקו-סיסטם של נתונים, הון אנושי, אקדמיה ועוד, וכל זאת רק בישראל. יש לנו מעל ל-450 חברות בתחום של בריאות דיגיטלית עם התמקדות בתחומים של בינה מלאכותית, ניטור מרחוק, בריאות ניידת, יישומי מציאות מדומה ועוד".


הוא הוסיף כי, "בשנת 2018 המדינה העבירה את יוזמת "בריאות דיגיטלית כמנוע צמיחה" והחליטה להקדיש מיליוני דולרים למטרה זו. הכספים הושקעו בתוכניות שונות לקידום מגזר הבריאות, שיתוף פעולה בין האקדמיה לתעשייה, נגישות המידע המחקרי לחוקרים ולחברות ועוד. יותר מכך, אנחנו מעוניינים לקדם שיתופי פעולה נרחבים והדלת שלנו תמיד פתוחה. אנחנו רוצים להכניס תעשיות אחרות לתחום הבריאות הדיגיטלית, פתוחים לשיתופי פעולה עם מדינות אחרות, חברות גלובליות והאקדמיה. אני מקווה שהכנס הזה יפתח עבורנו הזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה. אני מאמין כי היחסים שייווצרו כאן, יסייעו להפוך את העולם למקום בריא יותר".


אדיב ברוך, יו"ר מכון הייצוא, ציין כי, "הטרנספורמציה של הבריאות הדיגיטלית עוברת את המהפכה המהירה והגדולה ביותר, כאשר ב-2050 יהיו מעל ל-2 מיליארד בני אדם מעל גיל 65, אשר יהוו 25% מהאוכלוסייה. כיצד נוכל לטפל ולתמוך בהם? זוהי השאלה שאנחנו מנסים לפתור באמצעות הבריאות הדיגיטלית. אנחנו הופכים לחממה החשובה ביותר בעולם הרפואה, אנחנו עוברים לרפואה מותאמת אישית אשר עושה שימוש בביג-דאטה ובינה מלאכותית, כאשר ישראל היא המעבדה של העולם אשר תוביל את החדשנות. אנחנו אומת האינ-טק- Innovation Technology".


משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות, התייחס בדבריו לבריאות דיגיטלית כאסטרטגיה לאומית ואמר כי, "הביטוי 'הצורך הוא אבי ההמצאה' הוא בדיוק סיפורה של מדינת ישראל. מזה שנים רבות אנחנו מתמודדים עם אתגרים בתחומים שונים, מה שבסופו של דבר, גורם לנו להפוך למובילים באותם תחומים. מספר דוגמאות מהתקופה האחרונה: ה-OECD דירג אותנו במקום ה-4 בתחום הבריאות ורק לפני שבוע בית חולים שיבא נבחר לאחד מעשרת בתי החולים הטובים ביותר בעולם על ידי Newsweek.


לפני 4 שנים החלטנו לאמץ גישה פרואקטיבית הקשורה לבריאות – השקעה בבריאות דיגיטלית עבור ההורים והילדים שלנו. לשם כך, פיתחנו אסטרטגיית בריאות בהשקעה של מיליארד שקלים, אשר נועדה לקדם מחקר אקדמי ופתרונות שונים לגילוי מוקדם, מניעה של מצבים רפואיים, רפואה מרחוק, שיתוף מידע ועוד, כאשר הפתרונות הללו עתידים לשנות את תחום הבריאות בישראל ובעולם".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il