TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה גוף מוסדי הופך לבעל עניין משמעותי בחברה


דני מזרחי, מנכל אופל בלאנס השקעות
אלטשולר שחם משקיע כ- 27.1מיליון שקל ויחזיק ב-10% ממניות אופל בלאנס

העסקה משקפת אפסייד של8.3%


אופל בלאנס השקעות, חברה מובילה במתן שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים, מדווחת היום כי התקשרה בהסכם עם בית ההשקעות אלטשולר שחם אשר ישקיע כ-27.1 מיליון שקל בחברה ויהפוך לבעל עניין עם אחזקה של 10% מהון מניות החברה, בכפוף לקבלת האישורים הנדרשים.


בכך יהפוך אלטשולר שחם לגוף המוסדי הראשון במעמד בעל עניין בחברת אופל בלאנס. ההשקעה מבוצעת בתמורה להקצאה פרטית של מניות במחיר של 3.05 שקל למניה המשקף אפסייד של 8.3% על מחיר השוק.


הקצאת המניות לאלטשולר שחם, הנחשב לאחד מבתי ההשקעות המובילים בשוק ההון הישראלי, מתבצעת לאחר עלייה של כ- 20% במניית אופל בלאנס מתחילת שנת 2019.


אופל דיווחה על תוצאות שיא לשנת 2018 והציגה צמיחה שנתית של 24% בהכנסות ל-60.3 מיליון ש"ח ורווח נקי של 22.7 מיליון ש"ח. ברבעון הרביעי של 2018 מול אשתקד נמשכה מגמת הצמיחה ואופל בלאנס דיווחה על גידול של 24% בהכנסות לשיא של 16.4 מיליון ש"ח וגידול של 17% ברווח הנקי לשיא של 6.3 מיליון ש"ח.


אופל בלאנס ממשיכה להציג צמיחה עקבית בהכנסות וגידול ברווח הנקי

דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "אנו שמחים על כך שבית השקעות מוביל כמו אלטשולר שחם זיהה את הפוטנציאל האדיר באופל ובחר להשקיע סכום משמעותי בחברה. אנו רואים בהשקעה זו הבעת אמון מצד משקיע מוסדי ומוביל דעה. אני סבור כי המודל העסקי של אופל, המאופיין בפיזור עצום וניהול סיכונים קפדני והינו בעל שולי רווח גבוהים, הוא זה שמבדיל את אופל ממתחרותיה והופך אותה להשקעה אטרקטיבית. קיבלנו הצעות רבות מצד גופים מוסדיים ובחרנו לבצע את הקצאת המניות לאלטשולר שחם מתוך הבנה כי הדבר ישיא ערך נוסף לבעלי המניות שלנו."

אודות אופל בלאנס השקעות:
קבוצת אופל בלאנס (בורסת ת"א: אופל) עוסקת משנת 1996 במתן מגוון פתרונות פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים בתחום האשראי החוץ בנקאי.


אופל בלאנס מעמידה ללקוחותיה כלים פיננסיים שונים כגון: מימון כנגד ממסרים דחויים לעסקים ושכירים, שירותי מטבע, והשלמת הון עצמי כנגד בטוחות ושיעבוד המחאות זכות. תיק הלקוחות של החברה, נכון ל-31.12.2018 נאמד בכ-272 מיליון ש"ח.


לקבוצת אופל ארבעה סניפים בפריסה ארצית: אשדוד, ראשון לציון, חולון ובאר שבע וכן מסופים דיגיטליים למסירת ממסרים בפיזור ארצי, המקנים יתרון יחסי לגודל ומאפשרים לה להרחיב את קהל לקוחותיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il