TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורסייט קיבלה אישור רישום ממשרד הפטנטים וסימני המסחר האמריקאי לבקשת הפטנט הראשונה שלה


פורסייט
הבקשה לאישור רישום הפטנט התקבלה עבור מערכת ההתרעה של החברה לרכב בתנועה.

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום על קבלת אישור לרישום בקשת הפטנט הראשונה שלה, מספר 16/078,489, עבור "מערכת ההתרעה של החברה לרכב בתנועה".


הטכנולוגיה המוגנת בפטנט כוללת מערכת התרעה לרכב בתנועה אשר מגלה רמזורים או תמרורים. המערכת מייצרת התרעה למניעת התנגשות כאשר המרחק מהרמזור או מהתמרור קצר יותר ממרחק סף בלימה בטוח, על מנת למנוע סכנה לכלי רכב אחרים והולכי רגל. מערכת ההתרעה מבוססת על חיישנים אופטיים פאסיביים המכוונים קדימה, ניתוח מתוחכם של תמונות רמזורים ותמרורים לצדי הדרך, ונתוני המיקום של כל כלי רכב, המועברים לשרת מרוחק באמצעות תקשורת סלולרית. אותות ההתרעה אודות התנגשויות קרבות נוצרים ומועברים מהשרת לכל טלפון חכם של נהג רלוונטי.


פטנט זה תומך בפתרון טכנולוגי כולל המשלב תכונות של QuadSight™, מערכת הראייה הממוחשבת לרכב של פורסייט, עם פתרון V2X למניעת תאונות של איי-נט מובייל המבוסס על תקשורת סלולרית. הפטנט יאפשר לפורסייט להשתמש ביכולות גילוי האובייקטים מבוססות המצלמה הסטריאוסקופית שלה, על מנת לספק התרעות על התנגשות באמצעות אפליקציית Eye-Net™, בכדי להפחית את הסיכון לתאונות דרכים ולפגיעות.


"אנו שמחים מאוד על אישור הרישום לבקשת הפטנט הזאת, הראשונה ממשפחת בקשות לאישור רישום פטנטים הקשורים לטכנולוגיית הליבה שלנו," אמר חיים סבוני, מנכ"ל פורסייט. "נכס חשוב זה מחזק את הקניין הרוחני שלנו ומאשר עוד יותר את הטכנולוגיה פורצת הדרך של פורסייט, בפיתוח מערכות ראייה ממוחשבות מתקדמות לתעשיית הרכב."


אודות מערכת QuadSightTM
QuadSight™, מערכת הראייה הממוחשבת מבוססת ארבע מצלמות של פורסייט, מציעה יכולות גילוי יוצאות דופן לבטיחות רכבים חצי-אוטונומיים ואוטונומיים. באמצעות היתוך חיישנים, מערכת QuadSight™ משלבת אור המוחזר ממצלמות אור נראה עם אנרגיה תרמית המתקבלת ממצלמות אינפרא-אדום ארוך-טווח ומאפשרת גילוי מדויק של מכשולים מכל צורה וחומר, בכל תנאי תאורה ומזג אוויר - לרבות בחשיכה מוחלטת, גשם, ערפל וסנוור. מערכתQuadSight™ המבוססת על טכנולוגיה ביטחונית מוכחת ורבת שנים, מציעה לרכבים אוטונומיים יכולות ראייה מעבר לאלה של העין האנושית ומפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים ופגיעות.


אודות Eye-Net™
Eye-Net™ הינה מערכת V2X (vehicle-to-everything) המבוססת על תקשורת סלולרית, למניעת תאונות דרכים הנועדה לספק התרעות בפני התנגשויות בזמן אמת לרכבים ומשתמשי דרך (הולכי רגל, רוכבי אופניים, רוכבי קורקינט) באמצעות שימוש בטלפונים סלולריים חכמים וברשתות סלולריות קיימות. הפתרון של Eye-Net™ נועד לספק שכבת הגנה משלימה מעבר למערכות סיוע מתקדמות לנהג הקיימות כיום, ומספק הגנה למשתמשי דרך שאינם בקו ראייה ישיר, ולא מוגנים על ידי מערכות התרעה וחיישנים אחרים.


אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות ראייה ממוחשבות לתעשיית הרכב העושות שימוש בשתיים או ארבע מצלמות ומבוססות על ניתוח וידאו בתלת מימד, אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה והיתוך חיישנים. החברה, באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ, חברת הבת בבעלותה המלאה, מפתחת מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, אשר נועדו לספק מידע מהיר ובזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה. המערכות נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא. מערכות החברה פונות לשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה צופה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il