TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'י.פי. גלובל פאוור בע"מ


תחנת הכוח באר טוביה
החברה מסכמת את שנת 2018 עם הכנסות של כ-58.5 מיליון שקל ורווח נקי של כ-27.5 מיליון שקל

בשנת 2018 רשמה החברה רווח של כ-48 מיליון שקל בעקבות השלמת העסקה ועליית ערך המיוחסת לאחזקותיה בתחנת הכוח המוקמת בבאר טוביה

אהוד בן-ש"ך, יו"ר החברה: "אנו מסכמים את שנת 2018, במהלכה השלמנו הנפקת מניות ראשונה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, עם רווח נקי של כ-27.5 מיליון ש"ח. הרווח שנרשם הינו בעקבות השלמת העסקה לרכישת אחזקותינו בתחנת הכוח אי.פי.אמ באר טוביה ומבטא את השבחת הערך ההדרגתית שלה.


ההקמה של תחנת הכוח החלה לפני כשנה והיא צפויה להיות אחת מתחנות הכוח המשמעויות במדינת ישראל. ההפעלה המסחרית של תחנת הכוח צפויה להתקיים ברבעון הרביעי של שנת 2020, ובימים אלו אנו משלימים עסקה להגדלת חלקינו בה לכ-29%. במקביל, אנו ממשיכים בפיתוח וקידום פעילותנו בתחום תחנות הכוח ברשת חלוקת החשמל ובתחום האנרגיה הסולארית".

חברת ג'י.פי. גלובל פאוור בע"מ פרסמה את תוצאותיה הכספיות לסיכום שנת 2018. ג'י.פי. גלובל פאוור היא החברה המובילה בישראל בייזום של תחנות כח ברשת חלוקת החשמל, ומתמחה וממוקדת בתחום תחנות כוח מונעות גז טבעי או ביו גז (אנרגיה מתחדשת) וכן בתחום האנרגיה הסולארית (PV). החברה הינה בעלת השליטה, יחד עם לאומי פרטנרס וקרן נוי, בחברת אי.פי.אמ. באר טוביה בע"מ, המקימה תחנת כוח בהספק של 451 מגה-וואט באזור התעשייה בבאר טוביה הצפויה להיכנס להפעלה מסחרית ואספקת חשמל באוקטובר 2020.


כמו כן, גלובל פאוור מפתחת מספר רב של תחנות כוח נוספות ברשת חלוקת החשמל המוסקות בגז טבעי במפעלים ובקיבוצים בכל רחבי הארץ, מחזיקה ומפעילה תחנת כוח מבוססת ביו גז במפעלי נייר חדרה ומפתחת 3 פרויקטים נוספים של תחנות כוח מבוססות ביו גז. החברה מנהלת מו"מ מול לקוחות פוטנציאלים נוספים במטרה להרחיב עוד יותר את היקף הפרויקטים שלה בתחום תחנות הכוח ובתחום הסולארי.

עיקרי התוצאות לשנת 2018

ההכנסות בשנת 2018 הסתכמו בכ-58.5 מיליון ש"ח לעומת כ-9.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות נובע מרווחי אקוויטי, בעיקר מהשלמת העסקה ועליית ערך אחזקותיה בחברת אי.פי.אמ אחזקות (בעלת השליטה באי.פי.אמ באר טוביה) בסך של כ-48 מיליון שקל כתוצאה מרכישה במחיר הזדמנותי, כמו גם מעלייה בהכנסות ממתן שירותים לחברות מוחזקות אשר בשנת 2018 הסתכמו בכ-6.3 מיליון שקל ב-2018, לעומת כ-2.4 מיליון שקל ב-2017 ובקיזוז חלק מההפרשה לירידת ערך של פרויקטים ברשת החלוקה כתוצאה מפרסום האסדרה בתחום זה על ידי רשות החשמל.

הרווח הנקי בשנת 2018 עלה באופן מהותי והסתכם בכ-27.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-5.1 מיליון שקל בשנת 2017. הגידול ברווח הנקי נובע בעיקר מהשלמת עסקה ועליית ערך המיוחסת לאחזקות החברה בתחנת הכוח אי.פי.אמ. באר טוביה בע"מ, בקיזוז עלייה בהוצאות המימון (אשר חלק ניכר מהן אינן תזרימיות ונובעות מיישום כללי חשבונאות בינלאומיים) נשוא מימון תחנת כוח זו.

עיקרי התוצאות למחצית השנייה של שנת 2018

ההכנסות במחצית השנייה של שנת 2018 עלו והסתכמו בכ-6.5 מיליון שקל לעומת כ-5.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע בעיקר מעלייה בהכנסות ממתן שירותים לחברות מוחזקות אשר הסתכמו בכ-4.7 מיליון שקל לעומת כ-1.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, וזאת בקיזוז קיטון ברווח מהשקעה בחברה הנמדדת בשווי הוגן (חברת איזראל פאוור מנג'מנט 3000 בע"מ, חברה נוספת באמצעותה מחזיקה החברה בתחנת הכוח אי.פי.אמ. באר טוביה).

החברה סיימה את המחצית השנייה של 2018 בהפסד של כ-6.2 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-0.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהפסד נובע בעיקר מההפרשה לירידת ערך של פרויקטים ברשת החלוקה כתוצאה מפרסום האסדרה בתחום זה על ידי רשות החשמל.

ההון העצמי המיוחס לבעלי מניות החברה עומד, נכון ל-31.12.2018, על כ-65 מיליון שקל.

אירועים עיקריים בתקופת הדוח:

בפברואר 2019 חתמה החברה על הסכמים לרכישת חלק יחסי באחזקותיהם של משה טרי ומוטי פרידמן בחברת טריפל-מ (ובעקיפין באחזקה באי.פי.אמ באר טוביה) תמורת סך כולל של כ-46.8 מיליון שקל. בהנחה שיתר בעלי המניות יממשו את חלקם היחסי, יגדל חלקה של החברה בתחנת הכוח באר טוביה לכ-28.6%.

בינואר 2019 התקשרה החברה בהסכם לרכישת כ-77% ממניות חברה העוסקת בקידום פרויקט להקמת תחנת הכוח אשכולות בקריית גת בהספק פוטנציאלי מתוכנן של כ-99 מגה וואט. נכון לימים אלו, טרם התקיימו כל התנאים המתלים לעסקה.

בנובמבר 2018 עדכנה החברה כי פורסמה האסדרה למתקני ייצור חשמל ברשת חלוקת החשמל.

באוגוסט 2018 מונה מר חגי מילר לתפקיד מנכ"ל החברה אשר החליף את מר ניסן כספי, מייסד החברה, אשר משמש כמנהל האסטרטגיה העסקית של החברה. מר מילר החל בתפקידו בתחילת חודש אוקטובר 2018.

במאי 2018 התמלאו התנאים המתלים בהסכם לרכישת 24.99% מהון המניות (בעקיפין) של חברת טריפל-מ, חברה המחזיקה באי.פי.אמ. באר טוביה בע"מ העוסקת בתכנון, מימון, הקמה ותפעול של תחנת כוח בהספק מותקן של 451 מגה וואט במחזור משולב (טורבינת גז אחת וטורבינת קיטור אחת) באזור התעשייה בבאר טוביה.

במאי 2018 החלו עבודות ההקמה של תחנת הכוח אי.פי.אמ. באר טוביה בע"מ.

במאי 2018 עדכנה החברה כי פורסם שימוע משלים לאסדרת מתקני ייצור חשמל בגז טבעי.

באפריל 2018 דיווחה החברה כי חברת אי.פי.אמ. באר טוביה בע"מ קיבלה את אישור גופי המימון, כי נתמלאו כל התנאים המתלים לביצוע משיכה ראשונה בסך כ-253 מיליון ש"ח מתוך מסגרת אשראי בסך כולל של כ-895 מיליון ש"ח וכ-185 מיליון אירו. זאת, לאחר אישור הבנקים המממנים את עמידת החברה בתנאים הנדרשים, לרבות קבלת רישיון מותנה להקמת תחנת כוח לייצור חשמל בהספק מותקן של 451 מגה וואט, ואישור תעריף מרשות החשמל. במהלך שנת 2018, ביצעה אי.פי.אמ. באר טוביה בע"מ משיכות ממסגרות המימון וזאת בסך כולל של כ-350 מיליון שקל.

באפריל 2018 החלו להיסחר מניות החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

במרץ 2018 השלימה החברה הנפקה של מניותיה בבורסה לניירות ערך בתל אביב, במסגרתה גייסה החברה סך של כ-31 מיליון שקל ברוטו.

חברת ג'י.פי. גלובל פאוור בע"מ נוסדה בשנת 1999 ופועלת כיזמית בתחום ייצור החשמל החל משנת 2001. החברה מוחזקת בשליטה משותפת של משפחת כספי וקבוצת פטרולגז (אהוד בן-ש"ך). גלובל פאוור מתמחה וממוקדת בתחום תחנות כח מונעות גז טבעי או ביו-גז (אנרגיה מתחדשת) ולאחרונה החליטה לפעול גם בתחום האנרגיה הסולארית. החברה מחזיקה ומפתחת צבר תחנות כוח משמעותי ומפוזר, ומשלימה תקופת ייזום ופיתוח בת למעלה מ-10 שנים במימון עצמי של בעלי מניותיה בהיקף כספי כולל של כ-50 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il