TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רכישה אסטרטגית לטלרד


מוטי אלמליח - קרדיט צילום נועם גולדשטיין
רוכשת את חברת מרמנת הישראלית תמורת כ-97 מיליון שקל

הרכישה מהווה צעד משמעותי ביישום האסטרטגיה של טלרד לחיזוק מעמדה כחברת אינטגרציה מובילה בתחומי תשתיות, תקשורת ומחשוב

מרמנת סיימה את שנת 2018 עם עלייה של כ-6% בהכנסות
לכ-142 מיליון שקל, ורווח נקי של כ-10.4 מיליון שקל

לצד העיסקה, מדווחת החברה על חילופי מנכ"ל: מוטי אלמליח יחליף את רן בוקשפן, שמסיים כהונה לאחר 10 שנים בתפקיד

במקביל, פירסמה טלרד את דו"חותיה הכספיים; סיימה את 2018 עם הכנסות של כ-129.7 מיליון דולר ועם EBITDA של כ-4 מיליון דולר

רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד: "אנו שמחים להודיע על רכישת מרמנת, שהינה מהלך אסטרטגי משמעותי ואבן דרך חשובה עבור טלרד. אנו רוכשים חברה איכותית, שמציגה תוצאות עסקיות טובות לאורך שנים, בזכות פיתוח התמחויות מקצועיות וניהול מצוין. למרמנת הנהלה מקצועית ומנוסה, לצד מוניטין חזק בשוק הישראלי ויכולות מוכחות בביצוע פרויקטים מורכבים. לחברה צבר הזמנות של מעל 400 מיליון שקל, שמבטיח את היקפי פעילותה ורווחיותה בשנים הקרובות.


בכוונת טלרד, שפועלת בישראל באמצעות חברות הבת מגלקום ואואזיס, לנצל את הסינרגיות של מרמנת עם פעילויות הקבוצה לביצוע פרויקטים מורכבים ולהרחיב את פעילותה בתחום התקשורת וה-IT, תוך מיצוי היכולות והמומחיות של מרמנת בתחום ה-BPO ו GIS.


לצד הרכישה האסטרטגית והמשמעותית לטלרד, ביקשתי מהדירקטוריון לסיים את תפקידי כמנכ"ל טלרד, וזאת לאחר 10 שנים בתפקיד. אמשיך ללוות את התפתחותה, להיות מעורב ולתרום מנסיוני ומהיכרותי העמוקה עם פעילותה עם מינויי ליו"ר החברה. במהלך תקופת כהונתי כמנכ"ל, נהניתי מהעשייה הרבה, שכללה את הבראת החברה מהמצב הקשה שאליו היא נקלעה טרם הגעתי, מחזור של 20 מיליון דולר בלבד וחובות של מעל 25 מיליון דולר.


לאחר הבראתה, כללה העשייה את רכישת החברות שתמכו בתהליך הצמיחה של החברה, הנפקתה בבורסה ועד רכישתה האסטרטגית של מרמנת, היום. אני מודה לצוות המנהלים ולכ-1000 עובדי טלרד בעשרות מדינות שבזכות עבודתם המקצועית והמסורה השגנו יעדים מרשימים בעשור זה. אני מודה ליו"ר ולחברי הדירקטוריון שנתנו בי ובטלרד אמון לכל אורך הדרך, ועל החוויה הנדירה והעוצמתית שעברתי בטלרד"

יובל כהן, יו"ר טלרד ושותף מנהל בקרן פורטיסימו, מסר: "אני רוצה להביע תודה גדולה ומיוחדת, למנכ"ל היוצא, רן בוקשפן, ולהביע הערכה לדרך שבה הוביל את טלרד במשך כעשור, והפך אותה מחברה פרטית קטנה, עם היקף מכירות של 20 מיליון דולר, שהיתה שקועה בחובות וקשיים גדולים, לחברה ציבורית עם מחזור של 130 מיליון דולר, ומכירות בעשרות מדינות שבעולם. רכישת מרמנת עליה דיווחנו היום הינה הרכישה החמישית בשנים האחרונות, והיא תגדיל את היקף המכירות השנתי והריווחיות באופן משמעותי ותחזק את מעמדה של טלרד בשוק הישראלי. אני בטוח שרן ימשיך לתרום לחברה מניסיונו הרב גם בתפקיד יו״ר החברה.


במקביל, אנו מקדמים בברכה את מינויו של מוטי אלמליח לתפקיד מנכ"ל טלרד. אנו משוכנעים, כי ניסיונו העשיר, בארץ ובחו"ל, בעולם העסקי בכלל ובתחום התקשורת בפרט, יתרום באופן משמעותי לחברה, וכי מוטי יוביל בהצלחה את צמיחתה העתידית של טלרד, לרבות מול האתגרים העסקיים העומדים בפניה״.

חברת טלרד מדווחת על רכישה אסטרטגית, שינויים בהנהלה ומפרסמת את תוצאותיה הכספיות לסיכום שנת 2018.

טלרד מעדכנת, כי חתמה על עסקת אסטרטגית ומשמעותית, לרכישת חברת מרמנת הישראלית, שהינה מהחברות המובילות בישראל בתחום ניהול והפעלת פרויקטים בשיטת מיקור חוץ ותחום המידע, וזאת תמורת סכום של כ-97 מיליון שקל.

רכישת חברת מרמנת הינה בהתאם לאסטרטגיה של טלרד להפוך לקבוצה המספקת שירותים אינטגרטיביים ללקוחותיה, מתשתיות פיזיות, דרך תשתיות התקשורת והמחשוב ועד לתהליכים העסקיים המרכזיים של ארגונים עסקיים וציבוריים.

מרמנת מוחזקת ערב העיסקה בחלקים שווים על ידי חברת אמנת ניהול מערכות וקרן סקיי.

מרמנת פועלת בתחום ניהול פרויקטים – התאמת פתרונות בשיטת מיקור תהליך עסקי (Business Process Outsourcing), ניהול פרויקטים בתחומי הלוגיסטיקה והתפעול, הכשרות והדרכות, הטמעת מערכות וניהול בחינות, בקרות ומאגרי מידע וכן בתחום המידע – שירותים בתחום המידע, ובכלל זה בתחומי סריקה, כולל הקמת מאגרי מידע מתקדמים, פענוח וניהול מסמכים כולל חדרי דואר וארכיונים ממוחשבים, מערכות מידע גיאוגרפיות (GIS), ושירותים מגוונים בתחום המקרקעין, לרבות בקרה הנדסית של בנייה (פעילות זו מתבצעת באמצעות חברות בנות של מרמנת).

תיק הלקוחות של מרמנת כולל מגוון רחב של חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי הכולל משרדי ממשלה וגופים ממשלתיים, גופים פיננסים וקמעונאיים, מוסדות אקדמיה ורשויות מקומיות.

מרמנת מציגה רווחיות לאורך שנים רבות, והיא סיימה את שנת 2018 עם עלייה של כ-6% בהכנסותיה לכ-142 מיליון שקל, עם רווח נקי בסך של כ-10.4 מיליון שקל .

במקביל לכך, מדווחת טלרד, כי דירקטוריון החברה אישר את בקשתו של רן בוקשפן לסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה לאחר תקופה של כ-10 שנים בתפקיד. בוקשפן ימשיך להיות מעורב בפעילות טלרד, ויתמנה ליו"ר החברה החל מחודש ספטמבר הקרוב.


לתפקיד מנכ"ל החברה יתמנה מר מוטי אלמליח, המביא עימו ידע ניהולי ונסיון רב בעולמות הפרויקטים והתקשורת, הרלבנטיים לטלרד. בתפקידו האחרון כיהן אלמליח כמנכ"ל חברת בזק בינלאומי. קודם לכן, ניהל את החברות יורוקום, טליט ואלגדקום.

כמו כן, במקביל לדיווחים האמורים, פירסמה היום טלרד את תוצאותיה הכספיות לסיכום שנת 2018.

עיקרי תוצאות שנת 2018

הכנסות החברה בשנת 2018 הסתכמו בכ-129.7 מיליון דולר, לעומת כ-139.7 מיליון דולר בשנת 2017. למעשה, פעילות החברה בכל העולם, פרט לארה"ב, צמחה מכ-119 מיליון דולר, לכ-121 מיליון דולר, בעוד שהפעילות בארה"ב קרסה בעיקר מסיבות רגולטריות, מכ-20 מיליון דולר


לכ-8 מיליון דולר בלבד (מגמה שנמשכת גם ברבעון הראשון). זאת הינה הסיבה המרכזית ולמעשה כמעט היחידה להרעה בתוצאות החברה.

הכנסות החברה בתחום תשתיות תקשורת ו-IT הסתכמו בכ-72 מיליון דולר, בדומה לסך ההכנסות אשתקד. צבר ההזמנות בתחום זה, נכון לסוף שנת 2018, עלה לכ-38.7 מיליון דולר לעומת כ-34.7 מיליון דולר בסוף שנת 2017.

הכנסות החברה בתחום המוצרים, הפתרונות והשירותים למפעילי תקשורת בתקופה הסתכמו בכ-57.7 מיליון דולר, לעומת כ-67.5 מיליון דולר אשתקד. הקיטון בהכנסות נובע בעיקרו מירידה דרמטית במכירות לצפון אמריקה, שקוזזה באופן חלקי ע"י גידול בהכנסות בדרום אמריקה ואפריקה. צבר ההזמנות בתחום זה טיפס, נכון לסוף שנת 2018, לכ-50.5 מיליון דולר, לעומת כ-24.9 מיליון דולר בסוף 2017.

החברה סיימה את 2018 עם הפסד תפעולי של כ-1.7 מיליון דולר, לעומת רווח תפעולי של כ-9.5 מיליון דולר. השינוי נובע מהקיטון בהכנסות מגזר מוצרים, פתרונות ושירותים למפעילי תקשורת בארה"ב.

ה-EBITDA של החברה בשנת 2018 הסתכם בכ-4 מיליון דולר, לעומת
כ-11 מיליון דולר אשתקד.

החברה סיימה את 2018 עם הפסד נקי של כ-3.1 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של כ-10.5 מיליון דולר אשתקד.

נכון לסוף שנת 2018 לחברה צבר הזמנות משני מגזרי הפעילות, שמסתכם בכ-89.2 מיליון דולר, לעומת צבר שהסתכם בכ-59.6 מיליון דולר ביום 31.12.2017. למועד הדוח, לחברה צבר הזמנות של כ-95.1 מיליון דולר.

אירועים אחרונים

במרץ 2019 חתמה טלרד על 2 פרויקטים באסיה ובאפריקה בהיקף של
כ-16.5 מיליון דולר. במסגרת הפרויקטים, תפרוש טלרד רשתות תקשורת בטכנולוגית LTE לתעבורת אינטרנט בפס רחב באזורים בהם התקשורת מוגבלת.


בספטמבר 2018 דיווחה טלרד כי חתמה על הסכם למכירה ואספקה של מוצרי תקשורת ושירותים בטכנולוגיית LTE למפעיל תקשורת גדול בצפון אמריקה שהינו לקוח קיים של החברה. ההתקשרות בהסכם מוערכת ב-22 מיליון דולר.


ביולי 2018 דיווחה החברה כי מגלקום, חברה בת בבעלות מלאה של החברה, זכתה במכרז של עיריית הרצליה במסגרת פרויקט "עיר חכמה" לאספקה, התקנה, הפעלה ותחזוקה של מערכות טלוויזיה במעגל סגור, מערכות שליטה ובקרה, פריסת תשתיות תקשורת וסיבים אופטיים.


ביולי 2018 דיווחה החברה כי מגלקום, חברה בת בבעלות מלאה של החברה, חתמה לאחר מו"מ על הסכם עם משרד הביטחון לביצוע עבודות אספקה, התקנה ותחזוקת תשתיות תקשורת נתונים בבסיסי צה"ל, בהיקף כספי של עד כ-60 מיליון שקל לשנה.

חברת טלרד פועלת כיום בשני מגזרי פעילות עיקריים - אספקת פתרונות ושירותים למפעילי תקשורת בכ-80 מדינות בעולם, וכן בתחום של הקמת תשתיות תקשורת
ו-IT בישראל לכ-1,000 לקוחות. טלרד מעסיקה כיום כ-1,000 עובדים בישראל וברחבי העולם, כאשר עיקר הכנסותיה נובעות מהפעילות בדרום אמריקה ובישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il