TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לקראת תחילת ההפקה בפרויקט בקסקין


נאוויטס מפת נכסים
תזרים המזומנים המהוון של נאוויטס פטרוליום מפרויקט בקסקין עולה ב-67% ל-239 מיליון דולר

נאוויטס מפרסמת את הדוחות לשנת 2018 עם תחזית מעודכנת של NSAI לעלייה הדרגתית בהיקף ההפקה ממאגר בקסקין עד לקצב של 50,000 חביות נפט ליום (P2). פיתוח הפרויקט מתקדם במסגרת התקציב ותחילת ההפקה המסחרית צפויה להיות כמתוכנן ביולי השנה.


בנוסף מעדכנת נאוויטס כי חברת הענק BP נערכת לביצוע של 20 קידוחי אקספלורציה החל משנת 2020 בבלוקים הצמודים לבלוק 7 של נאוויטס במזרח קנדה. יו"ר נאוויטס גדעון תדמור: "נאוויטס מסכמת שנה מוצלחת מאד. תחילת ההפקה בבקסקין הצפויה בקרוב מהווה קפיצת מדרגה משמעותית לנאוויטס. אנו נחושים להמשיך ולקדם את פרויקט שננדואה ולנצל באופן ייחודי הזדמנויות נוספות"


שותפות הנפט נאוויטס פטרוליום מפרסמת את הדוחות השנתיים לשנת 2018 ומדווחת על עלייה משמעותית של 67% בחלקה בתזרים המזומנים המהוון החזוי מפרויקט בקסקין ל-239 מיליון דולר (10NPV), זאת לעומת תחזית קודמת של תזרים של 143 מיליון דולר.


מעדכון הערכת הרזרבות שנתקבל מ- NSAI עולה כי צפוי בפרויקט גידול הדרגתי של עד 60% בקצב ההפקה היומי ממאגר בקסקין לכ-50,000 חביות נפט ביום (P2), אשר תורם משמעותית לגידול בתזרים המהוון. לפי הערכת NSAI, הגידול הצפוי בקצב ההפקה היומי נובע, בין היתר, מתוצאות מבחני ההזרמה שבוצעו בשני קידוחי הפיתוח שנקדחו לאחרונה וכן לפי הערכתה, מגידול אפשרי בקיבולת הפנויה באסדת ההפקה של חברת Anadarko Petroleum .
.
נאוויטס מדווחת כי עד כה הושקעו כ-89% מתקציב הפרויקט, כי הפיתוח מתקדם במסגרת התקציב וכי הפרויקט צפוי להתחיל בהפקה מסחרית כמתוכנן כבר בחודש יולי הקרוב.


מהערכת NSAI עולה כי העתודות המוכחות (P1) בפרויקט בקסקין צפון בלבד מסתכמות לכ- 96 מליון חביות נפט, והעתודות מסוג (P2) בכ- 216 מליון חביות נפט.


במקביל, בוחנת נאוויטס יחד עם השותפה האסטרטגית LLOG מתווה לפיתוח מאגר 'בקסקין דרום'. מהערכת NSAI עולה כי המשאבים המותנים (C1) בפרויקט בקסקין דרום מסתכמים לכ- 63 מליון חביות נפט, והמשאבים המותנים מסוג (C2) בכ- 259 מליון חביות נפט. נאוויטס טרם פרסמה תזרים מהוון לגבי פרויקט בקסקין דרום.


נאוויטס מעדכנת כי פרויקט הענק שננדואה, בו היא מחזיקה ב-23.1% נמצא בשלבי תכנון הנדסי (FEED), כאשר היעד לתחילת ההפקה המסחרית מהמאגר הוא בשנת 2023. הפרויקט צפוי להגדיל משמעותית את קצב ההפקה היומי של השותפות למעל ל-20 אלף חביות נפט ביום. חלקה של השותפות בתקציב ההשקעה הצפוי בפרויקט עומד על כ- 184 מיליון דולר ובהתאם להערכתNSAI היקף המשאבים המותנים (2C) בפרויקט שינדדואה (צפון ודרום) הוא כ-281 מיליון חביות נפט, כאשר חלקה של נאוויטס הוא כ-65 מיליון חביות נפט. תזרים המזומנים המהוון הצפוי לנאוויטס מהפרויקט הינו כ-415 מיליון דולר (12NPV).


נאוויטס גם מעדכנת על התפתחויות חיוביות באזור רישיון האקספלורציה 'בלוק 7' בו היא מחזיקה, יחד עם קבוצת דלק, באזור Newfoundland במזרח קנדה. ענקית האנרגיה BP, המחזיקה עם שותפותיה ( HESS וNoble Energy ) את הרישיונות הצמודים ל'בלוק 7, עדכנה כי בכוונתה לבצע כ-20 קידוחי אקספלורציה ברישיונות הצמודים וזאת כבר החל משנת 2020.


להחלטה זו חשיבות רבה לשותפות שכן היא מבטאת את הפוטנציאל הרב המיוחס לאזור זה, אשר יתורגם ליצירת ערך רב לנאוויטס ככל שתתגלנה תגליות באזור.


נאוויטס מחזיקה בפורטפוליו רחב של נכסי נפט וגז במפרץ מקסיקו ארה"ב ובקנדה, וחלקה בכלל התגליות המוכחות בהן היא מחזיקה עומד על כ-124 מיליון חביות נפט (2P + 2C).


יו"ר נאוויטס פטרוליום גדעון תדמור מסר: "נאוויטס מסכמת שנה מוצלחת מאד, בה המשכנו לבסס את המוניטין שלנו כשחקן משמעותי במפרץ מקסיקו ארה"ב ביחד עם שותפים מובילים ובעלי מוניטין רב בתחום. תחילת ההפקה בבקסקין, הצפויה בקרוב, מהווה קפיצת מדרגה משמעותית לנאוויטס תוך יצירת תזרים מזומנים משמעותי המחזק את מעמדה וחוסנה הפיננסי של השותפות.


במקביל, אנו ממשיכים לקדם את פרויקט שננדואה, הצפוי להוות מנוע צמיחה אדיר לנאוויטס וצפוי לתרום לה ערך רב. אנו נחושים להמשיך ולפעול לניצול ייחודי של ההזדמנויות בתחום תוך המשך יצירת ערך רב למשקיעים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il