TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת סייסנס משיקה מאיץ אנליטיקה שמתממשק עם אמאזון


סייסנס
הפתרון החדש של סייסנס (Sisense) מתממשק עם פלטפורמת האנליטיקהAWS (Amazon Web Services) - ומאפשר למשתמשים לשלב מאגרי נתונים אונליין בענן ואופליין ובכך להאיץ משמעותית את היכולת להפיק תובנות עסקיות

חברת סייסנס (Sisense) הישראלית, שפיתחה טכנולוגיית BI לניתוח אנליטי של נתונים עסקיים מורכבים, מודיעה על השקת מוצר חדש (Elastic Data Hub) - שמאפשר לארגונים ועסקים להתחבר בזמן אמת למגוון רחב של מאגרי נתונים ולנתחם במהירות וביעילות. הפונקציונליות החדשה באה לכדי ביטוי ראשון הודות לשיתוף פעולה והתממשקות של סייסנס הישראלית עם מוצר האנליטיקה של ענקית הטכנולוגיה העולמית אמאזון (Amazon Redshift).

"משתמשים עושים שימוש בפתרון של אמאזון בכדי לשפר את יכולת האנליטיקה של העסק שלהם ונעזרים בה להפיק תובנות לשיפור העסק", מסביר קן צ'סטנאט, מוביל תחום האנליטיקה ונתוני עתק בחברת אמאזון, "עתה, החיבור של אמאזון Redshift עם הפלטפורמה הגמישה של חברת סייסנס ישפר השירות ויאפשר למשתמשים לנתח, לשלב נתונים ממגוון רחב יותר של מאגרים ולנתם אותם במהירות רבה יותר".


"סייסנס ואמאזון סייעו לנו להפיק בזמן אמת תובנות מהנתונים שיש ברשותנו", מציין פרוור קומר, מייסד ו-CTO בחברת Finxera, "הפלטפורמה העוצמתית והגמישה של סייסנס הפכה את חווית השימוש ב- Amazon Redshift לפשוטה וגמישה יותר – ומאפשרת תוך כדי תנועה להוסיף מאגרי נתונים בהתאם לצורך העסקי שלנו".

סייסנס מייתרת את הצורך במספר פלטפורמות ואפליקציות של ניתוח נתוני עתק (ביג דאטה). הפתרון של החברה מאגד את כל היחידות והנתונים במקום אחד. "חברת סייסנס ממנפת אתAmazon Redshift . ומספקת פתרון מלא לניתוח נתוני עתק. המוצר מאפשר למשתמשים לנהל, לשלב ולנתח נתונים במהירות רבה", מציין מנכ"ל סייסנס, אמיר אורעד, "אין לי ספק שהפונקציונאליות החדשה הזו תתרום ללקוחות של אמאזון ותעזור להם לנצל את המרב מהמידע העצום שהם מייצרים". עוד הוסיף, "גם צוותי עבודה בחברות יכולים להיתרם מהמוצר – ולהאיץ את הליך הפקת התובנות מהנתונים העסקיים ברמה הארגונית והמחלקתית".


אודות חברת סייסנס:
הפלטפורמה שפיתחה סייסנס (Sisense) מאפשרת ניתוח והצגה ויזואלית של כל סוגי המידע הארגוני עבור חברות בכל הגדלים, החל מסטארטאפים בתחילת דרכם ועד ארגוני ענק כדוגמתGeneral Electric, Nasdaq, Wix, Phillips ואחרים. הפלטפורמות של סייסנס, In-Chip® and Single Stack®, מפשטות כל שלב בתהליך הבינה העסקית ומסייעות בהכנת נתונים ובגילוי תובנות באופן מיידי מתוך מידע ארגוני מורכב.


החברה נוסדה בשנת 2004 בידי גיא בויאנג'ו, אביעד הראל, עדי עזריה, אלדד פרקש ואלעד ישראלי ומנהל אותה המנכ"ל אמיר אורעד. החברה משרתת כיום אלפי ארגונים ברחבי העולם, החל מחברות סטארט-אפ ועד לחברות מובילות בדירוג ה- Fortune 50. מבין לקוחות החברה: General Electric, Nasdaq Phillips, TIAA, Rolls Royce, Air Canada, Accenture, Expedia ו-Mazda ואחרות. סך ההשקעות בחברה מסתכם בכ-200 מיליון דולר וכיום היא מעסיקה מעל ל-550 עובדים בישראל, ניו-יורק, לונדון, אריזונה, קייב וטוקיו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il