TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ארקו החזקות ו-GPM, המדורגת במקום ה- 6 מבין רשתות הנוחות ותחנות הדלק בארה"ב, מסכמות את שנת 2018 עם גידול בכל הפרמטרים


אריה קוטלר ארקו
והכנסות שיא של 3.6 מיליארד דולר$ לחברת GPM

דירקטוריון החברה אישר תכנית לרכישה עצמית של מניות החברה בסך של עד 15 מיליון ₪

החל מהרבעון הראשון של 2019 החברה החלה לשווק מוצרי שמן קנאביס בכ- 1,000 חנויות נוחות

החברה לקראת כניסה לראשונה לפעילות עסקית בפלורידה, באמצעות רכישה מתוכננת בתחילת הרבעון השני של 18 אתרים חדשים

הכנסות GPM ברבעון הרביעי לשנת 2018 צמחו בכ-28% לכ-895 מיליון דולר בהשוואה ל- 696 מיליון דולר ברבעון מקביל

הרווח הגולמי של GPM לרבעון צמח בכ-37% לכ-171 מיליון דולר, בהשוואה ל- 124.5 מיליון דולר ברבעון מקביל

ה-Store level Ebitda של GPM ברבעון טיפס בכ-68% לכ-47 מיליון דולר בהשוואה לכ- 28 מיליון דולר ברבעון מקביל

הכנסות GPM בשנת 2018 עלו בכ-34% לכ-3.6 מיליארד דולר; GPM זקפה בשנת 2018 רווח לסך של כ-25 מיליון דולר

ה-Store level Ebitda של GPM בשנת 2018, עלה בכ-23.5% לסך של כ-142 מיליון דולר וה-Adjusted Ebitda של GPM עלה באחוז דומה והסתכם בכ-84 מיליון דולר

קבוצת ארקו רשמה בשנת 2018 רווח של כ-83 מיליון ₪

אריק קוטלר, מנכ"ל ויו"ר ארקו החזקות: "אנחנו שמחים לסכם את 2018 עם הכנסות שיא ועלייה ברווחים וצופים להמשך בצמיחה ברווחיות, המשקפים גם את שילובה של עסקת E-Z Mart, עסקה משמעותית עבור GPM, שכללה רכישה של 267 תחנות דלק וחנויות נוחות, וכן אספקת דלקים ל-6 תחנות דלק נוספות.
הרבעון הרביעי אופיין בירידה במחירי הדלקים, דבר שתרם להגדלת הרווחיות הגולמית בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.


במקביל, המשכנו במהלכים להגדלת הרווחיות, ביניהן: המשך החדרת מועדון הלקוחות, הטמעת תוכנה לשיפור תמהילי המוצרים בחנויות ועוד. הרשת מונה כיום כ-1,340 אתרים, ואנו ממשיכים באסטרטגיית הצמיחה של החברה, ובוחנים כל העת אפשרויות לביצוע עסקאות רכישה חדשות שיביאו להמשך ביסוס מעמדה של GPM כאחת מרשתות חנויות הנוחות ותחנות הדלק הגדולות והמובילות בארה"ב".

כניסה ראשונה לפלורידה - GPM התקשרה בעסקה לרכישת 18 אתרים במדינת פלורידה, בה כיום אין ל- GPMפעילות עסקית. מדינת פלורידה הינה המדינה השלישית בארה"ב מבחינת מספר חנויות הנוחות שבשטחה (כ 9,800- חנויות נוחות).

שיווק מוצרי שמן קנאביס בחנויות הנוחות - בעקבות שינוי שחל בחודש דצמבר 2018 בחקיקה בארה"ב, במהלך הרבעון הראשון של 2019 החלה GPM בשיווק, בכ-1,000 חנויות נוחות, של מוצרים המבוססים על שמן CBD המופק מצמח ממשפחת הקנאביס. המוצרים, בהם משחות ותרסיסים, נותנים מענה לביקוש למוצרים המכילים CBD.

להלן תמצית הדוחות הכספיים של חברת GPM לרבעון הרביעי של 2018:

הכנסות GPM ברבעון הרביעי של 2018 עלו בכ-28% לסך של כ-895 מיליון דולר, לעומת סך של כ-696 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות נובעת בעיקרה מתרומתה של עסקת E-Z Mart, שלא נכללה בתוצאות התקופה המקבילה אשתקד.

היקף הגאלונים שנמכר ברבעון הרביעי עלה בכ-22% לכ-270 מיליון גאלונים, בהשוואה לכ-222 מיליון גאלונים ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ממכירת דלקים עלו בכ-28% לכ-550.1 מיליון דולר, בהשוואה לכ-430.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות ממכירת דלקים נובע מעלייה בכמות הגאלונים כפועל יוצא מהעסקאות שהושלמו בתקופת הדוח ומעלייה במחירי המכירה הממוצעים לגאלון ברבעון בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.


גידול זה קוזז, בין היתר, על ידי ירידה של כ-5.1% ברבעון בהיקף הגאלונים שנמכרו על בסיס same store בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, שנבעה, להערכת GPM, מיישום אסטרטגיה למקסום הרווחיות הגולמית ממכירת דלקים (על חשבון ירידה בהיקף הגאלונים הנמכרים). כמו כן, הגידול קוזז על ידי השפעת גריעה של אתרים בהפעלה עצמית מתוך מטרה למקסם הרווחיות.


ההכנסות מחנויות הנוחות עלו ברבעון בכ-30% לכ-331.4 מיליון דולר, לעומת כ-255.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקרו מהעסקאות שהושלמו בתקופת הדוח. בנוסף, חלה עלייה של כ-2.6% (סך של כ-6.3 מיליון דולר) בהיקף מכירת הסחורות על בסיס same store, שנבעה בעיקר כתוצאה ממדיניות תמחור הסיגריות ומגידול בהיקף המכירות של משקאות ומוצרי טבק אחרים. הגידול קוזז בחלקו על ידי השפעת מכירה או סגירה או העברה למפעילים חיצוניים של אתרים בהפעלה עצמית מתוך מטרה למקסם את הרווחיות.

הרווח הגולמי של GPM ברבעון הרביעי טיפס בכ-37% לכ-171 מיליון דולר, לעומת כ-124.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח הגולמי ממכירת דלקים זינק ברבעון בכ-54% לכ-68.5 מיליון דולר, לעומת כ-44.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. השיפור נבע מהגידול בכמות הגאלונים שנמכרו שנבע בעיקרו מהעסקאות שהושלמו בתקופת הדוח ומירידה משמעותית במחירי הדלק אשר השפיעה לטובה על הרווחיות הגולמית ממכירת דלקים (סנט לגאלון) ברבעון.


כמו כן, הרווחיות הגולמית מושפעת גם מכך שבאזורי הפעילות של עסקתE-Z Mart השוק מתאפיין ברווחיות גולמית ממכירת דלקים נמוכה מזו שמאפיינת את אזורי הפעילות האחרים של GPM. הרווח הגולמי ממכירת דלקים על בסיס same store עמד על כ-27.3 סנט לגאלון ברבעון בהשוואה לכ-20.9 סנט לגאלון ברבעון המקביל אשתקד, כפועל יוצא מהירידה המשמעותית במחיר הדלק ויישום אסטרטגיה למקסום הרווחיות הגולמית ממכירת דלקים כאמור לעיל.


הרווח הגולמי מחנויות הנוחות עלה ברבעון בכ-28% לכ-89.2 מיליון דולר, לעומת כ-69.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי הסתכם ברבעון הרביעי בכ-26.9%, לעומת כ-27.2% ברבעון המקביל אשתקד. יצוין, כי בנטרול מכירות סיגריות והשפעת מועדון הלקוחות של GPM (אשר הביאה לדחייה בהכרה בהכנסות כפועל יוצא מנקודות שהוענקו ללקוחות ברבעון), שיעור הרווח הגולמי ברבעון עמד על כ-36.8%, לעומת כ-37.6% ברבעון המקביל אשתקד.

GPM סיימה את הרבעון הרביעי לשנת 2018 עם עלייה ברווח התפעולי של כ-23% לסכום של כ-16 מיליון דולר, בהשוואה לכ-13 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ה-Store level Ebitda של GPM, ברבעון הרביעי צמח בכ-68.3% לסך של כ-46.8 מיליון דולר, בהשוואה לכ-27.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ה-Adjusted Ebitda של GPM ברבעון זינק בכ-107% לכ-31.3 מיליון דולר, לעומת כ-15.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי של GPM ברבעון הרביעי לשנת 2018 הסתכם בכ-10.2 מיליון דולר (מתוכו רווח של כ-8 מיליון דולר המיוחס לבעלי המניות של GPM), ללא שינוי מהותי מהרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד שהסתכם אף הוא בכ-10 מיליון דולר (מתוכו רווח של כ-7.9 מיליון דולר המיוחס לבעלי המניות של GPM) אשר כלל רווח בסך של כ-9.3 מיליון דולר שנזקף בגין עסקת מכירה וחכירה חוזרת.

להלן תמצית הדוחות הכספיים של חברת GPM לשנת 2018:

הכנסות GPM בתקופה עלו בכ-34% לסך כ-3.6 מיליארד דולר, בהשוואה לכ-2.68 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

היקף הגאלונים שנמכר בשנת 2018 עלה בכ-21% לכ-1.05 מיליארד גאלונים, בהשוואה לכ-872 מיליון גאלונים בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממכירת דלקים גדלו בכ-41.6% לכ-2.27 מיליארד דולר, לעומת כ-1.6 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בסך ההכנסות ממכירת דלקים נובע הן מעלייה בכמות הגאלונים בעקבות העסקאות שהושלמו בשנת 2017 ומהעסקאות שהושלמו בתקופת הדוח, והן מעלייה במחירי המכירה הממוצעים לגאלון בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.


גידול זה קוזז, בין היתר, על ידי ירידה של כ-2.3% (כ-17.8 מיליון גאלונים) בתקופת הדוח בהיקף הגאלונים שנמכרו בתחנות הדלק על בסיס same store בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, שנבעה, להערכת GPM, בעיקרה מהשפעת רמות מחירי דלקים גבוהות בתקופת הדוח ביחס לתקופה המקבילה אשתקד (נתון המשפיע לשלילה על רמות הביקוש), מיישום אסטרטגיה למקסום הרווחיות הגולמית ממכירת דלקים (על חשבון ירידה בהיקף הגאלונים הנמכרים), מהשפעות מזג אויר קשה במיוחד ששרר ברבעון הראשון של 2018 וכן מהשפעת תנודתיות נמוכה מאוד במחירי הדלק ברבעון השלישי של 2018. כמו כן, הגידול קוזז על ידי השפעת גריעה של אתרים בהפעלה עצמית מתוך מטרה למקסם הרווחיות.


ההכנסות מחנויות הנוחות עלו בשנת 2018 בכ-24% לסכום של כ-1.28 מיליארד דולר, לעומת כ-1.03 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע בעיקר מהעסקאות שהושלמו בשנת 2017 ומהעסקאות שהושלמו בתקופת הדוח, וכן גידול של כ-1.3% (כ-13 מיליון דולר) בהיקף מכירת הסחורות על בסיס same store. הגידול כאמור קוזז על ידי השפעת מכירה או סגירה או העברה למפעילים חיצוניים של כ-40 אתרים מתוך מטרה למקסם את הרווחיות.

הרווח הגולמי של GPM עלה בשנת 2018 בכ-24% לכ-610.7 מיליון דולר, לעומת כ-491.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי ממכירת דלקים עלה בשנת 2018 בכ-27% לכ-217.2 מיליון דולר, לעומת כ-170.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. השיפור הינו כפועל יוצא מהגידול בהיקף הגאלונים בגין העסקאות שהושלמו בשנת 2017 והעסקאות שהושלמו בתקופת הדוח וממרווח דלקים טוב יותר במחצית הראשונה של שנת 2018 וברבעון הרביעי של שנת 2018 שקוזז על ידי מרווח דלקים נמוך יותר ברבעון השלישי 2018 (שנבע מרמת מחירים גבוהה ומתנודתיות נמוכה מאוד שאפיינה את מחירי הדלק ברבעון השלישי של שנת 2018).


הרווחיות הגולמית מושפעת גם מכך שבאזורי הפעילות של עסקת E-Z Mart השוק מתאפיין ברווחיות גולמית ממכירת דלקים נמוכה מזו שמאפיינת את איזורי הפעילות האחרים של GPM. בנוסף, הרווחיות הגולמית מושפעת ממועדון הלקוחות שהביא לדחייה בהכרה בהכנסות בגין נקודות שהוענקו בתקופת הדוח. הרווח הגולמי ממכירת דלקים על בסיס same store עלה בכ-5.4% (כ-8.5 מיליון דולר) בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד (כ-22.3 סנט לגאלון בתקופת הדוח אל מול כ-20.7 סנט לגאלון בתקופה המקבילה אשתקד), בעיקר כפועל יוצא מתנאי שוק נוחים (על אף רמת מחירי הדלק הגבוהה), יישום אסטרטגיה למקסום הרווחיות הגולמית ממכירת דלקים ומענקים נוספים שהתקבלו מספקי הדלק בתקופת הדוח.


הרווח הגולמי מחנויות הנוחות עלה בשנת 2018 בכ-23.9% לכ-345.7 מיליון דולר, לעומת
כ-279 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי בתקופה ממכירת סחורות הסתכם בכ-27%, ללא שינוי מתקופה המקבילה אשתקד. בנטרול מכירות סיגריות והשפעת מועדון הלקוחות של GPM אשר הביאה לדחייה בהכרה בהכנסות כפועל יוצא מנקודות שהוענקו ללקוחות בתקופה, שיעור הרווח הגולמי בשנת 2018 הסתכם בכ-37%, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.

GPM סיימה את שנת 2018 עם גידול של כ-26.5% ברווח התפעולי לכ-43.1 מיליון דולר, לעומת כ-34.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מחירי הדלקים הגבוהים במהלך תשעת החודשים הראשונים של שנת 2018 הביאו לעלייה בהוצאות מכירה ושיווק כתוצאה מעלייה בעמלות כרטיסי אשראי בשל היותן מחושבות כשיעור מהמכירות. ירידת מחירי הדלק ברבעון הרביעי של 2018 הביאה לקיטון בעמלות כרטיסי אשראי כאמור. בנוסף, התוצאות הושפעו:


מגידול בהוצאות שכר עבודה ונלוות הנובע בעיקרו מגידול במצבת העובדים כחלק מההטמעה של האתרים שנוספו במסגרת העסקאות שהושלמו כאמור וכן מעדכוני שכר שנתיים שוטפים שבוצעו בתקופת הדוח (חלק מההוצאות האמורות היה מצטמצם ככל ו-GPM לא היתה נוקטת באסטרטגיה של צמיחה באמצעות רכישות חדשות).


מעלויות הנובעות מיישום תוכניות שיווקיות של GPM בעיקר בקשר עם שילוב מועדון הלקוחות בכלל אתרי הרשת ושימוש בתוכנה לשיפור התמהיל, סידור המדפים וניהול המלאי (פלנוגרמה), במטרה להגדיל את המכירות בחנויות הנוחות. נכון לסוף שנת 2018 התוכנה מיושמת בכרבע מאתרי הרשת ופריסת השימוש בה ביחס לכלל חנויות הנוחות צפויה להסתיים עד לסוף שנת 2019.


מגידול בהוצאות פחת כפועל יוצא מהשקעות ברכוש קבוע שבוצעו בשנת 2017 ובתקופת הדוח והשפעת העסקאות שהושלמו בשנת 2017 ובתקופת הדוח.


מגידול בהוצאות בגין עלויות עסקה (בפרט בגין עסקת E-Z Mart) והוצאות שנזקפו בקשר עם הטיפול שנגזר מתביעת קרן הפנסיה.


וכן מגידול בהוצאות מימון הנובע בעיקרו מחכירות מימוניות שהתווספו במסגרת עסקת E-Z Mart אשר קוזז על ידי השפעת עליית שער החליפין של הדולר ביחס לש"ח בתקופת הדוח.

ה-Store level Ebitda של GPM ב-2018 צמח בכ-23.5% לכ-141.9 מיליון דולר, לעומת כ-114.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

ה-Adjusted Ebitda של GPM בתקופה עלה בכ-23.2% לכ-83.8 מיליון דולר, לעומת כ-68 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

GPM רשמה בשנת 2018 רווח של כ-24.8 מיליון דולר (מתוכו רווח של כ-16.1 מיליון דולר המיוחס לבעלי המניות של GPM), לעומת רווח של כ-15.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד (מתוכו רווח של כ-8.3 מיליון דולר המיוחס לבעלי המניות של GPM).הרווח בתקופה נובע בעיקרו מרווח חד פעמי בגין רכישה במחיר הזדמנותי, המשקף את עודף זכויות הקבוצה בשווי ההוגן נטו של הנכסים המזוהים וההתחייבויות שהוכרו על פני התמורה ששולמה בגין הפעילות הנרכשת בעסקת E-Z Mart. יצויין כי בתקופה המקבילה אשתקד זקפה GPM רווח בסך של כ-9.3 מיליון דולר בגין עסקת מכירה וחכירה חוזרת.

נכון ליום 31.12.2018 הונה של GPM הסתכם בכ-196.8 מיליון דולר (כ-123.7 מיליון דולר מיוחס לבעלי המניות של GPM), והוא מהווה כ-19.4% מהמאזן המאוחד של GPM.

למועד פרסום הדוח ל-GPM קווי אשראי לא מנוצלים בסך של כ-115 מיליון דולר. זאת, בנוסף ליתרות מזומנים ושווי מזומנים (ובכלל זאת מזומנים מיועדים ומזומנים משועבדים לזמן קצר) בקופתה של קבוצת ארקו המסתכמות למועד הדוח בסך של כ-186 מיליון שקל. יתרות המזומנים וקווי האשראי של הקבוצה מהווים עבורה מקור נזילות ובסיס מזומנים רחב וגמיש המאפשרים לה לאתר הזדמנויות חדשות לצרכי המשך צמיחה.

תוצאות חברת ארקו לרבעון הרביעי ולשנת 2018 כולה:

הכנסותיה של ארקו ברבעון הרביעי של 2018 צמחו בכ-34% לכ-3.32 מיליארד שקל, לעומת
כ-2.48 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות בשנת 2018 צמחו בכ-35.4% לכ-13.07 מיליארד שקל, לעומת כ-9.65 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בהכנסות מיוחסת בעיקרה הן לצמיחה בהכנסות מחנויות הנוחות, והן לצמיחה בהכנסות ממכירת דלקים של GPM.

הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2018 עלה לכ-33.1 מיליון שקל (מתוכו רווח של כ-17.9 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה), לעומת רווח של כ-32.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (מתוכו, רווח של כ-18.3 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה).

הרווח הנקי בשנת 2018 זינק לכ-82.6 מיליון שקל (מתוכו 38.8 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה), לעומת רווח של כ-25.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (מתוכו הפסד של
כ-5.6 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה).

הונה של ארקו, נכון ליום 31.12.2018, הסתכם בכ-859 מיליון שקל (מתוכו כ-344 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה), והוא מהווה כ-22% מסך המאזן המאוחד של הקבוצה.

אודות חברת ארקו
עיקר פעילות חברת ארקו למועד זה, הינה החזקתה ב-GPM בשיעור של 75% מיחידות ההשתתפות הרגילות (אפקטיבית כ-69.375% בהון בהתחשב ביחידות בכורה הקיימות בהון GPM).


נכון, למועד פרסום הדוח GPM עוסקת בהפעלה עצמית של כ-1,340 אתרים ב-21 מדינות בארה"ב, מהם כ-1,215 אתרים הכוללים חנויות נוחות למרביתן צמודות תחנות דלק, וכן אספקת דלקים לכ-125 תחנות דלק המופעלות על ידי צדדים שלישיים להן מספקת GPM דלקים. אתרי החברה הינם בחוף המזרחי (Northeast), ב-Mid-Atlantic, בדרום-מזרח ארה"ב (Southeast), במרכז ארה"ב (Midwest) ובדרום-מערב ארה"ב (Southwest).


בנוסף, החברה מחזיקה בעקיפין במלון סי לייף בנהריה ויחידות נופש הסמוכות אליו, באמצעות החזקתה ב-50% מהון המניות של חברת ליגד השקעות ובנין בע"מ, וכן לחברה פעילות בתחום הפיננסים, הכוללת למועד הדוח הלוואות שהועמדו לחברות מוחזקות.


האסטרטגיה העסקית של GPM מושתתת בעיקרה על הרחבת הפעילות דרך רכישות של מקבצי אתרים, הכוללים חנויות נוחות ותחנות דלק. בהתאם לדירוג, שפורסם בחודש ינואר 2019 באתר CSP Daily news, דורגה GPM בהתבסס על מספר האתרים שלה במקום ה-6 מבין רשתות חנויות הנוחות המובילות בארה"ב. כחלק מאסטרטגיה זו, השלימהGPM בחודש אפריל 2018 את עסקת E-Z Mart, במסגרתה נרכשו 267 תחנות דלק וחנויות נוחות בהפעלה עצמית ופעילות סיטונאית, הכוללת אספקת דלקים ל-6 תחנות דלק ונכסים נוספים. עסקה זו הינה עסקה מהותית אשר הגדילה בכ-25% את מצבת האתרים של GPM והגדילה את היקף הפעילות של GPM בדרום ארה"ב, שהינו אזור הרושם נתוני צמיחה גבוהים יחסית לאזורים אחרים. במהלך 2018 פעלה GPM להטמעת E-Z Mart, תוך עדכון מערך ההסכמים השונים של הפעילות הנרכשת במטרה לתת ביטוי ליתרונות לגודל הנובעים מהשתייכות לרשת המונה למעלה מ-1,300 אתרים. במהלך הרבעון הראשון של 2019 נמצאת GPM בשלבי סיום ההטמעה של עסקת E-Z Mart וכתוצאה מכך למועד זה פועלת GPM לצמצום עלויות ההנהלה והכלליות של רשת E-Z Mart.


**** נתוני GPM המוצגים הינם בדולרים, ונתוני ארקו הינם בשקלים*****



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il