TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Better קיבלה רישיון משרד הבריאות לריבוי וגידול קנאביס רפואי לפי הרפורמה החדשה (IMC-GAP)


פינו (פנחס) צרויה , מנכל BETTER
Better מחלוצות הענף בישראל, והשנייה בגודלה מקרב מגדלות הקנאביס הרפואי מגדלת ומפתחת מוצרים ייחודיים למצבים רפואיים שונים – מאפילפסיה ואוטיזם ועד כאב כרוני וסרטן.

חברת וויטסמוק, דיווחה היום, כי חברת Better, קיבלה את רישיון היק"ר לריבוי, לגידול קנאביס ולעיבוד תפרחות וצמחים לצרכים רפואיים לפי הרפורמה החדשהIMC-GAP). על פי הדיווח, הרישיון החדש ניתן בשלב זה לתקופה של חצי שנה שבמהלכה BETTER תשלים את הסדרת היתר הבנייה לחוות גידול, הנדרש כחלק מתנאי קבלת הרישיון החדש. בחברה מעריכים שהשלמת הליך קבלת אישור הבניה יסתיים בקרוב שכן החברה עומדת בתנאים הנדרשים.


פנחס (פינו) צרויה, מנכ"ל Better : קבלת הרישיון מהיק"ר הינו צעד חשוב להמשך פיתוח החברה ולמוצרים מבוססי קנאביס בישראל. הניסיון הנרחב של למעלה מעשור וכ- 5000מטופלים שמשתמשים במוצרים הרפואיים הייחודיים של BETTER מקנים לחברה יתרון משמעותי בשוק הקנביס הישראלי והעולמי. בימים אלו, Better מקדמת גם את הקמת החווה באוסטרליה, שם יש לה רישיון גידול וייצוא, ואנו בשלבים מתקדמים של אפשרויות במדינות נוספות. יצויין, כי לBetter מלאי של תפרחת ושמנים לילדים חולי אפילפסיה ואוטיזם ואנו ערוכים לקלוט באופן מיידי מטופלים חדשים לאור המחסור שנוצר בשוק".


איתי מרוז, מנכ"ל וויטסמוק " אנו מאמינים בפעילות ובהנהלת Better ופועלים במרץ להשלמת המיזוג. אני מעריך ששוק המשקיעים בישראל יתחיל תוך זמן קצר להכיר ביתרונותיה המוכחים של החברה השנייה בגודלה בישראל ומהבולטות בעולם הפועלת ברישיון, וביכולות שלה לצמוח ליעדים חדשים ולכבוש את שוק המוצרים הרפואיים מבוססי הקנאביס רפואי בשוק העולמי".


Better שיו״ר שלה הוא דני נוה, שר הבריאות לשעבר,היא חברה המגדלת ומפתחת מוצרים מבוססי קנאביס לטיפול במצבים רפואיים שונים. החברה, מחלוצות הענף בישראל והשנייה בגודלה בישראל נכון להיום, עוסקת משנת 2008 בגידול, ובשיווק של מוצרי קנאביס רפואי ייעודיים לטיפול במצבים רפואיים ובמחלות שונות – כמו אפילפסיה, אוטיזם, כאב כרוני ומחלות סרטן.


ל- Better כ-5000 מטופלים פעילים ועל פי נתוני משרד הבריאות, החברה מחזיקה בנתח שוק משמעותי. Better מפעילה בישראל חוות גידול המשתרעת על פני 10,000 מ"ר, עם פוטנציאל גידול מסחרי של כארבעה טון קנאביס רפואי בשנה בשיטות גידול אורגניות של זנים ייחודיים ויציבים פרי פיתוחה. ל- Betterטכנולוגיות גידול ויכולת לספק באופן עקבי כמויות מסחריות בעלות נמוכה יחסית לשוק וידע לגידול אורגני לאורך כל שרשרת הייצור.


ל- Better שולטת (56%) בחברה אוסטרלית (56%) המחזיקה ברישיון פדראלי לייצור ויצוא של קנאביס רפואי. בנוסף, הגישה החברה האוסטרלית שבשליטתה של בטר בקשה לעיבוד והפקה של מוצרי קנאביס תחת תקן GMP. בצ'כיה שותפה Better במיזם שעיקר מטרתו הינו ניהול פעילות ייצור ושיווק בתחום הקוסמטיקה ותוספי מזון מבוססים CBD. לפרטים נוספים:



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il