TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הפינטקTipalti מעמיקה את השילוב עם PayPal לשיפור יעילות תשלומי ה-B2B


מנכ״ל טיפלתי , חן עמית
שיטת התשלום באמצעות PayPal משמשת כיום ברחבי העולם עסקים ממגוון תחומים, דוגמת מסחר אלקטרוני, גיימינג, אדטק, זירות מסחר מקוונות ושירותים מקוונים אחרים

Tipalti, ספקית גלובלית של פלטפורמה לאוטומציה של ניהול ספקים ותשלומים, שדרגה את מערך שירותי התשלומים באמצעות PayPal שהיא מציעה ללקוחות החברה. מעתה, יוכלו הלקוחות לבצע תשלומים לספקים ברחבי העולם באמצעות PayPal, בפלטפורמה שמספקת Tipalti, באותה קלות שבה הם מבצעים כיום תשלומים בשיטות העברת כספים אחרות דוגמת המחאות, US ACH, eCheck ואחרות. השדרוג התאפשר הודות ליתרונות של מערכת PayPal Payouts החדשה, והוא מאפשר ללקוחות Tipalti בקרה הדוקה יותר ותקשורת יעילה יותר עם שותפים עסקיים באמצעות ארכיטקטורה גמישה ומוטית שירות.

שיטת התשלום באמצעות PayPal משמשת כיום ברחבי העולם עסקים ממגוון תחומים, דוגמת מסחר אלקטרוני, גיימינג, אדטק, זירות מסחר מקוונות ושירותים מקוונים אחרים. "כאשר התשלומים הם מתחת לרף ה-500 דולר אנו רואים העדפה ברורה לשימוש ב- PayPal על פני שיטות תשלום אחרות״, אומר חן עמית, מנכ״ל ומייסד Tipalti. ״נוסף על כך, עסקים עם מודלים מסורתיים יותר יכולים להוסיף את PayPal ביתר קלות כאופציית תשלום לספקים ולערוצי המכירה שלהם״.

לדברי עמית, האתגרים העומדים בפני מחלקות הכספים והנהלת החשבונות בחברות שמציעות שיטות תשלומים שונות, הם אדירים, החל מניהול שיטות תשלום שונות דרך מסלולי אישורי תשלומים ועד ניהול מגוון סוגי מטבע זר, והתוצאה בהחלט יכולה להוביל לטעויות. השילוב ההדוק בין המערכת של Tipalti ו- PayPal יוצרת מקור בקרה אחד הן על תשלומי PayPal והן על תשלומים בשיטות המסורתיות יותר. Tipalti מנהלת את הוראות התשלום ומבצעת את כל ההליכים לתשלום, ובתוך כך היא מסירה למעשה את הצורך מכניסה לאינספור אתרים כדי לבצע את התשלום כהלכה.

״מקבלי התשלומים, שעובדים עם הלקוחות הבינלאומיים שלנו, יכולים לבחור לקבל תשלום במטבע המקומי שלהם היישר לחשבון ה- PayPal שלהם, ומדובר בתהליך פשוט״, אומר עמית. ״בכמה הקלקות ובשקיפות מוחלטת, אלפי ספקים יכולים לקבל את התשלום שלהם בקלות רבה ובלי להתעסק בהמרות מטבע. זו בהחלט דוגמה נוספת לאפשרות לנצל את החדשנות ואת הטכנולוגיה שפיתחנו לאורך השנים על מנת להפוך את התפעול הפיננסי אצל הלקוחות שלנו למשימה פשוטה ולא מורכבת״.

אודות Tipalti
Tipalti מספקת כיום את פתרון האוטומציה היחיד של תשלום לספקים, פתרון המאפשר לייעל את כל שלבי העבודה של התשלומים בפלטפורמה מקיפה אחת בענן. Tipalti מקלה על מחלקות הכספים בניהול כלל פעילות התשלום למפרסמי תוכן ולרשתות שותפים. חברות מובילות משתמשות בשירותיה של חברת Tipalti להפחתה של עד 80% מעומס העבודה שלהן סביב תשלומים למפרסמי תוכן.


בכך הן יכולות להגדיל ביעילות את היקף הפעילות העסקית שלהן בצמיחה גלובלית, בחיזוק פיננסי, בבקרות רגולטוריות ובעמידה בתקנות מס ובבידול של אפשרויות התשלום שלהן למפרסמי תוכן. רשתות מובילות של מודעות, מוניטיזציה ושיווק מבוסס-תוצאות סומכות על Tipalti בשינוי פעילות התשלום שלהן למפרסמי תוכן, לרבות טוויטר, Vungle, Tapjoy, Twitch, Sovrn, GlobalWide Media ו-IronSource.

למידע נוסף: https://tipalti.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il