TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אמנת מפרסמת את הדוחות הכספיים לשנת 2018


אמנת
הכנסות אמנת הסתכמו בכ-358 מיליון שקל; הרווח התפעולי הסתכם ב-9.1 מיליון שקל

הרווח המיוחס לבעלים של חברת האם - 10.3 מיליון שקל;  מדווחת על חלוקת דיבידנד בסך של 4 מיליון שקל;  שמירה על צבר הזמנות גבוה של כ-580 מיליון שקל; ההון העצמי עומד על כ-96 מיליון שקל, 57% מהמאזן

יו"ר הדירקטוריון אברהם אסף:

"הגישה האסטרטגית של הקבוצה, הפעילות המגוונת, יכולתנו לאתר הזדמנויות עסקיות וגורמי צמיחה, כניסתם של פרויקטים רב שנתיים כפי שבאים לידי ביטוי בצבר ההזמנות הגבוה, ומדיניות עסקית זהירה וקפדנית אפשרו לנו להתמודד בהצלחה בסביבה תחרותית, בירידה של מעל 2% בהיקף שעות העבודה כתוצאה מהחלטה כללית במשק של קיצור שבוע העבודה, ולהציג גם הפעם רווחים לשותפים באמנת ולהכריז על חלוקת דיבידנד חצי שנתית, על פי מדיניות החברה"

חברת אמנת ניהול ומערכות פרסמה היום את תוצאותיה לשנת 2018, בהם היא מציגה עלייה במחזור בתחום המחשוב, בין היתר, על רקע רכישת חברת קונקור ורווח של כ- 10.3 מיליון שקל (ירידה בהשוואה לרווח אשתקד, שכלל את רווחיותה של חברה בת של אמגון שנמכרה ברבעון הרביעי של 2017 ולאור קיצור שבוע העבודה במשק). אמנת שומרת על איתנות פיננסית ועל צבר הזמנות גבוה. החברה מדווחת על חלוקת דיבידנד של 4 מיליון שקל, דיבידנד ראשון המחולק בשנת 2019.

הדוח המוגש נעשה תוך יישום תקן IFRS11, לפיו חברות שבהן השליטה של אמנת היא שליטה משותפת עם אחרים מוצגות לפי שיטת השווי המאזני. על רקע זה תשומת הלב מופנית לרווח לתקופה המיוחס לבעלים של חברת האם, המרכז והמבטא את התוצאות של כל החברות באמנת.

הכנסות אמנת בשנת 2018 הסתכמו בכ-357.9 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של כ-333.5 מיליון שקל אשתקד.

הרווח הגולמי של אמנת בשנת 2018 הסתכם בכ-25.5 מיליון שקל, בהשוואה לרווח גולמי של כ- 25.9 מיליון שקל בשנת 2017.

הרווח מפעולות רגילות של אמנת בשנת 2018 הסתכם בכ-9.1 מיליון שקל, לעומת רווח מפעולות רגילות של כ- 11.6 מיליון שקל אשתקד. הרווח הנ"ל אינו כולל את רווחי החברות שבהן השליטה משותפת.
בשנת 2018, שיעור הוצאות המכירה והוצאות הנהלה וכלליות היוו כ-4.6% מסך ההכנסות.

הרווח לתקופה המיוחס לבעלים של חברת האם בשנת 2018 הסתכם בכ-10.3 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-15.9 מיליון שקל בשנה הקודמת (כולל מימוש השקעה בסוף שנת 2017).

צבר ההזמנות של החברה עומד על מעל 15 חודשי פעילות. צבר ההזמנות מעניק לאמנת תשתית איתנה לפעילות ולצמיחה ונובע הן מכניסת עבודות באופן שוטף והן מפרויקטים רב שנתיים שנתקבלו בחברה.

על פי החלטת דירקטוריון החברה על מדיניות חלוקת דיבידנד חצי שנתית שלא יפחת מ-75% מהרווח של החברה המיוחס לבעלים של חברת האם, יחולק סכום של 4 מיליון שקל כדיבידנד בחודש מאי 2019. החברה החליטה על המשך מדיניות חלוקת דיבידנד גם לשנים 2019 ו2020.

ההון העצמי של אמנת מסתכם נכון ל-31.12.2018 בכ-96 מיליון שקל (כ-57% מסך המאזן).
החברה מקדישה תשומת לב לאפשרויות של רכישות, אם וככל שיאותרו הזדמנויות ראויות.
החברה מקיימת מגעים ליצירת שותפויות אסטרטגיות בחברה ובחברות בקבוצה, לתמיכה בתהליכים של האצת הצמיחה ולגוון נוסף בפעילות.


החברה משתמשת בעיקר במימון עצמי.
בדצמבר 2018 אישרה מידרוג דירוג A2 למסגרת גיוס אג"ח בסך של עד 30 מיליון שקל.
לחברה צבר הזמנות בהיקף פעילות של כ-15 חודשים (ועוד אופציות להיקף פעילות של כ-6 חודשים).

אודות הקבוצה
אמנת ניהול ומערכות בע"מ היא חברה ציבורית שמניותיה רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. החברה היא בית מערכות רב מקצועי, העוסק בשני תחומים:

ייעוץ, ניהול פרויקטים ולוגיסטיקה – בתחום זה ניתנים שירותי ניהול, יעוץ וביצוע פרויקטים בהנדסה, תעשיה וניהול, שירותי תיאום וניהול פרויקטים הנדסיים בבניה, הפעלת מנהלות פרויקטים לנושאים ייעודיים, שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) למערכות לוגיסטיות ומנהליות.


מחשוב ותוכנה – בתחום זה ניתנים שירותי בדיקה ובקרת איכות תוכנה, פיתוח תוכנה, יישום מערכות מידע, יעוץ בתחומי מחשוב, יישום הדרכה והטמעת מערכות מידע בארגונים, אפיון והקמת מערכות מידע לוגיסטיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il