TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלמוביל מציגה את אסטרטגיית הקבוצה לעידן הדיגיטלי של עולם הרכב: כלמוביל Connect


צביקה פולק מנכ"ל קבוצת כלמוביל
*אולם מכירה און ליין יאפשר לראשונה תהליך מלא של קניית כל רכבי הקבוצה מהמחשב בבית

*מערכת קונקטד ייחודית פרי פיתוח כלמוביל עם אפליקציית ניהול תקשורת ב"אזור אישי" שיציע מגוון שירותים באמצעות מגע וזיהוי קולי


צביקה פולק מנכ"ל קבוצת כלמוביל: "מדובר במהלך ראשון ביישום אסטרטגיית ה- CASE של הקבוצה שתציע ללקוח ערכים חדשים וייחודיים בעולם של חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית במגוון השירותים והמוצרים שלנו בעשור הקרוב"

כלמוביל מציגה היום את הצעד הראשון ביישום אסטרטגיית ה- CASE של הקבוצה בעשור הקרוב ומשיקה את כלמוביל Connect שהינו שירות חדש פרי פיתוח הקבוצה. מדובר בשירות המאפשר לראשונה בישראל ביצוע תהליך מלא של קניית רכב חדש און ליין וקבלתו במועד שנקבע באחד מאולמות התצוגה ברחבי הארץ. כמו כן כולל ה- Connect מערך ניהול נהיגה ותקשורת באמצעות אפליקציה, המאפשרת שליטה ובקרה דיגיטלית וניהול דיאלוג און ליין עם הרכב ופתיחת "אזור אישי" מותאם לכל לקוח שדרכו ינהל קשר מלא באמצעות רכבו.


אולם מכירה דיגיטלי:
לראשונה בישראל, כל תהליך המכירה לרבות התשלום המלא על הרכב יתבצע און-ליין באולם מכירות דיגיטלי. תהליך ההזמנה אשר כולל בחירת דגם, מפרט, אבזור, צבע, מימון, ביטוח, העברת הכספים והחתימות יעשו באמצעות האולם הדיגיטלי עד לאיסוף הרכב מאחד מאולמות התצוגה של החברה ברחבי הארץ.


אפליקציית Connected Car:
האפליקציה החדשה המושקת היום מציעה מגוון שירותים דיגיטליים חדשניים, יעילים, נוחים וידידותיים לשימוש במטרה לאפשר בנוסף לחוויית נהיגה גם ניהול תקשורת מלאה בנוחות ובניהול קולי עם הרכב, אנשי קשר, מרכזי השירות של החברה והאפליקציות המוצעות. בין שאר השירותים אפליקציית ה- Connected Car מציעה איתור מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג, תאוצות, בלימות, היסטוריית נסיעה, רמת מתח מצבר והתראת מהירות. כמו כן

מאפשרת האפליקציה תיאום טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול תאונה, חידוש חבילת גלישה, ספר רכב דיגיטלי, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד שירות ועוד.


מדובר בפיתוח המתווסף למערכת ה- Connected Car הקיימת כיום כבר בכ- 160 אלף כלי רכב שנמסרו ללקוחות כלמוביל, אשר שינתה את חווית הנהיגה ומאפשרת ליהנות מגלישה ברשת עם מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד על גבי מערכת המולטימדיה שברכב עם שירות Hot Spot לגלישה באינטרנט ברכב, דיבורית Bluetooth, ניווט באמצעותWAZE במסך המגע, תשלום חניה באמצעות סלופארק ופנגו, אפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם, מסכי עזר אינטרנטיים, מידע על פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור.


מעתה, מערכת ה- Connected Car תקושר גם לאפליקציה ותאפשר בין היתר ניהול קולי של כל מערכת ה- Connected גם לרכבים שבהם אין את המערכת המקורית של אפל או של גוגל עם Apple CarPlay או Android Auto. מדובר בפיתוח עצמי של כלמוביל שיאפשר ניווט קולי כגון "סעי הביתה", ניהול שיחות, כגון "תתקשרי לאבא", ניהול המוזיקה, "נגני את אריק איינשטיין" ועוד.


צביקה פולק מנכ"ל קבוצת כלמוביל מציין: "מדובר בסנונית הראשונה של יישום אסטרטגיית ה- CASE של הקבוצה שיבוא לידי ביטוי בהצעת מגוון שירותים ומוצרים בעשור הקרוב. הקבוצה שמה לה למטרה להוביל בישראל את אסטרטגיה זו שעיקרה חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית והיברידית- [ Electric, [Connected, Autonomous, Share כחלק מהשינוי של ענף הרכב העולמי והעידן הדיגיטלי. במסגרת אסטרטגיית ה- CASE נציע בנוסף למוצרי הקבוצה גם מגוון שירותים שטרם הוצעו בישראל", הוסיף פולק.










טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il