TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אי. סי. איי (ECI) מודיעה על מינוי חדש


אירית טויטו - סמנכ"לית טכנולוגיות בכירה
אירית טויטו מונתה לסמנכ"לית טכנולוגיות בכירה

ECI Telecom, ספקית גלובלית של פתרונות רשת 'אלסטיים', הודיעה על מינוי חדש כצעד נוסף במסעה להובלת טכנולוגיות הדור ה- 5

אירית טויטו מונתה לסמנכ"לית בכירה וחברת הנהלת החברה. היא תוביל את קבוצת הטכנולוגיות הגלובלית של אי.סי.איי., האחראית על חדשנות, מו"פ ופיתוח מוצרי החברה בכללותם והדור ה- 5 בפרט. אירית מביאה לתפקיד נסיון רב מתפקידים בכירים קודמים באמדוקס ובפיליפס מדיקל.

אירית טויטו חוזרת לאי. סי. איי. עם למעלה מ- 20 שנות ניסיון בתחום הטלקום והמו"פ. קודם לכן שימשה אירית כסמנכ"ל ומנכ"לית החטיבה העסקית של אפליקציות הדמיה קליניות בפיליפס מדיקל, שם הובילה צוות גלובלי המשלב מו"פ, הנדסה, שירות, תמיכת מכירות ושיווק. לפני פיליפס, שימשה אירית כמנכ"לית חטיבת מוצרי ניהול לקוחות גלובלית באמדוקס, שם הובילה אסטרטגיית ניהול מוצרים, מו"פ, תמיכת לקוח, מאמצי מכירה ושיווק. הצלחתה הרבה בתפקיד באה לידי ביטוי באסטרטגית מוצר חדשנית ויצירת חווית לקוח יוצאת דופן. בעברה הרחוק יותר עבדה אירית באי סי איי כמהנדסת וראש צוות תוכנה.

דאריל אדוארדס, מנכל ונשיא אי. סי. איי אמר היום: " אירית מהווה נכס חשוב לחברה שלנו ובמיוחד כאשר אנו מתרחבים באופן גלובלי. לקראת פריסת רשתות הדור ה- 5, הרקע והניסיון של אירית יתרמו רבות לאסטרטגיית המוצר לטווח הרחוק. זהו צעד נוסף בדרכנו להבטיח את הצלחתנו העתידית בכלל ובתחום הדור ה- 5 בפרט".

במהלך השנים האחרונות רשמה אי סי איי הצלחות רבות. כך למשל צמחו הכנסות החברה בכ- 25% בשנתיים האחרונות, שיעור הגבוה באופן משמעותי מקצב הצמיחה של ענף התקשורת. זאת כתוצאה מהרחבת המכירות ללקוחות קיימים, וכן מזכיה במספר רב של לקוחות חדשים בכל רחבי העולם. החברה מדווחת על למעלה מ- 90 זכיות חדשות במהלך 3 השנים האחרונות. מוצרי החברה זוכים להכרה על ידי התעשייה כולה וכמעט כל מוצרי החברה צוינו לשבח במסגרת תחרויות תעשייתיות שונות בעת האחרונה.

מידע על ECI TELECOM
ECI Telecomמספקת פתרונות רשת מקיפים לספקי שירות ברחבי העולם. הפתרונות האלסטיים של אי. סי. איי. נועדו להתאים לצרכים המשתנים במהירות של הלקוחות החברה. פתרונות אלו גם מתפתחים ומשתנים בקלות וביעילות וזאת על ידי שימוש בטכנולוגיה פתוחה, מוגנת וגמישה המאפשרת שילוב במערכות של ספקים שונים.


בשילוב עם פתרונות התמסורת (Packet optical transport systems) המתקדמים והמוכרים שלה, ECI מציעה היום מגוון יישומי SDN/NFV, פתרון אבטחת סייבר מקיף ומגוון שירותים מקצועיים. הפתרונות והמוצרים של ECI הופכים כל רשת ליתרון תחרותי המאפשר ללקוחות לפרוס במהירות וביעילות שירותים היוצרים הכנסות. למידע נוסף www.ecitele.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il