TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלוברנדס מדווחת על הארכת ההתקשרות עם קונצרן הטבק BAT


גלוברנדס
עדכון התנאים המסחריים כולל מעבר לחיוב שקלי; לא צפויה השפעה מהותית על רווחיות החברה

גלוברנדס, יבואנית ומפיצה של מותגי טבק ועישון וממתקים של החברות המובילות בעולם, מדווחת היום על הגעה להסכמות עקרוניות עם אחת מספקיות הטבק המובילות בעולם, חברת BAT (British American Tobacco) על הארכת ההתקשרות בין הצדדים.

גלוברנדס מפיצה את מוצרי הטבק של BAT מאז שנת 2006. הסכם ההתקשרות הנוכחי צפוי היה להסתיים באוגוסט הקרוב, עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות. כעת, יוארך ההסכם בכשלוש וחצי שנים נוספות עד לדצמבר 2022, עם אותה האופציה לחידוש שתי תקופות רצופות נוספות בנות שנה כל אחת, עד לחודש דצמבר 2024.


ההסכם החדש כולל עדכון תנאי סחר, הכוללים שינוי אופן התחשבנות ביחס למוצרי BAT הנמכרים על-ידי גלוברנדס, וכן מעבר לחיוב בשקלים, באופן שינטרל את החשיפה המטבעית מול BAT.


להערכת גלוברנדס, עדכון תנאי הסחר עם BAT לא ישפיע באופן מהותי על ההכנסות והרווחיות של החברה.
גדי נצר, מנכ"ל גלוברנדס: "אנו רואים חשיבות רבה בחידוש ההסכם עם BAT, שהינו אחד משני ספקי הטבק ומוצרי העישון המרכזיים של החברה. ההסכם החדש מספק ודאות לחברה לשנים הקרובות ובונה את התשתית להמשך הרחבת פעילותינו העסקית, ויאפשר לנו להמשיך ולהשיא ערך לבעלי מניות החברה".


אודות גלוברנדס:
גלוברנדס מייבאת ומפיצה של המותגים המובילים של החברות הבינלאומיות מהגדולות בעולם בתחום מוצרי טבק ועישון - JTI (Japan Tobacco International) ו-BAT (British American Tobacco). בתחום הממתקים והחטיפים החברה מפיצה של מוצרי פררו, יוניליוור ומארס ריגלי. לגלוברנדס מדיניות חלוקת דיבידנד לפיה לפחות 75% מהרווח הנקי מחולק לבעלי המניות, כאשר החלוקה תתבצע פעמיים בשנה, על בסיס הרווחים שנצברו ברבעון הראשון והשלישי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il